Apple iPhone 16E julkaistu
Lähtöhinta vain 749 eur. Ks. https://www.apple.com/fi/shop/buy-iphone/iphone-16e
Kommentit (18)
Trumpin tullit nostivat osaltaan ennakoidun 499 euron hintaa 50 prosenttia! Apple on ahneuden ruumiillistuma.
Uusi halpis iphone. SE sarjan seuraaja.
Vierailija kirjoitti:
Trumpin tullit nostivat osaltaan ennakoidun 499 euron hintaa 50 prosenttia! Apple on ahneuden ruumiillistuma.
Onneksi Applet tulevat Kiinasta, niin kuin kaikki muutkin puhelimet.
Vierailija kirjoitti:
Vastaako Tim Cook tariffien täytäntöönpanosta Trumpin hallinnossa?
Vierailija kirjoitti:
Ei **ttu mitä autisteja täällä pyörii
Onko kukaan vielä ostanut? Kannattaako edes harkita hankintaa.
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun ei oo minin jatkajaa! Paras puhelin ollut ikinä!
Toi on kyllä liika halpa, jos saisin ton 850 eurolla voisin ostaa, halvalla kun ei tee mitään.
Alk. 749e Mulla on edellinen malli 2022se. En vaihda vielä
Samaa kiina kuraa uusissa kuorissa.
Ostin kokeeksi enkä suosittele. Jos anroidiin laittaa oikeat suojat ja jos ottaa oikean (redmi) niin ei tule yhtään mitään ylimääräistä ts. ei googlea.Siihen sitten firefox ja kirsikkana päälle mainokseton sp. tutamail. Yrityksille todella huokea ja ei taatusti valikoi.Autokauppias valitteli kun tuli mainoksia väliin ja kauppa jäi tekemättä no datakeskukset ehkä?
Vierailija kirjoitti:
Ostin kokeeksi enkä suosittele. Jos anroidiin laittaa oikeat suojat ja jos ottaa oikean (redmi) niin ei tule yhtään mitään ylimääräistä ts. ei googlea.Siihen sitten firefox ja kirsikkana päälle mainokseton sp. tutamail. Yrityksille todella huokea ja ei taatusti valikoi.Autokauppias valitteli kun tuli mainoksia väliin ja kauppa jäi tekemättä no datakeskukset ehkä?
Ei se on vielä edes myynnissä. Ennakkotilauksessa vasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun ei oo minin jatkajaa! Paras puhelin ollut ikinä!
Onko tuota pienempiäkin ollut?
Odotan hinnanlaskua tai sitten tilaan Saksasta jossa lähtöhinta 699 eur. Amerikassa maksaisi 599 dolllaria. Suomessa on iPhone 16E korkein hinta maailmassa.
Vanha muistisääntö on että köyhällä ei ole vara ostaa halpaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama minulla, aattelin jos pitäis vielä pari vuotta ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama minulla, aattelin jos pitäis vielä pari vuotta ehkä.
Mulla on yli 5 vuotta vanha iPhone SE ja hyvin toimii vieläkin. Petyin kun tää seuraaja onkin kooltaan isompi kun olisin halunnut pienen puhelimen, mutta todennäköisesti tulen ostamaan sen joskus kuitenkin.
Kohta saa varmaan vanhoja malleja ilmaiseksi.