Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hieno fiilis: toista kertaa lenkillä uusilla lenkkareilla,

24.05.2006 |

henki kulkee (ekalla kerralla flunssan jälkimainingeissa meni lähinnä kävelyksi), juoksu alkaa rullata ! Sateen jälkeen aurinko paistaa. Mikä kolletiivisuuden tunne, kun vastaan juoksee muita saman kipinän saaneita !

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen päivä n. 45 min juoksua, siitä tulee älyttömän hyvä olo!! Yhden kerran juoksin jopa 55 min., joka on ennätykseni.

Miten juokseminen sopii karppauksen kanssa, taisin bongata sinut äsken karppausketjusta? Minä karppasin syksyllä, ja välillä oli tosi voimaton olo. Nyt olen kyllä välttänyt pastaa, riisiä ja perunaa, syön kuitenkin ruisleipää ja hedelmiä. Hmm... jätskiäkin on kyllä tullut nautiskeltua ;)

Vierailija
2/3 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syönyt karpisti noin tunti ennen lenkille lähtöä ja sen jälkeen taas, kun tulee nälkä (ihan iltapalaaikaan).

Karppifoorumilla oli aika hyvä ja pitkä keskustelu, jonka lopputulos vaikutti olevan se, että " Roomaan on monta tietä" . Moni juoksee tyhjin vatsoin ja syö vasta sitten. Meikäläisellä matala verensokeri vaan tekee toki väsyneeksi ja kiukkuiseksi, joten katson ainakin nyt etukäteistankkauksen paremmaksi kuin sen, että odotan, että elimistö itse ymmärtää hakea varastoista " hätävaraa" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juossut nyt vuoden ja on upea fiilis, kun tulos alkaa näkyä ja tuntua. Sydäntalvella jäi liikunta vähiin, mutta ei se peruskunto mihinkään kadonnut, vaan 10 km menee nyt sujuvasti. Eipä näköjään tarvitse masentua, vaikka välillä iskee saamattomuus eikä lenkkeily maistu. Paino on pysynyt kurissa kuin itsekseen ja kaiken kaikkiaan jaksaa tehdä kotityötkin paljon paremmin kun kunto on kasvanut. Hankin mp3-soittimen ja saan kunnella mielimusaanikin.