Miksi täytyy joka asiassa ottaa mukaan alkoholi ja alkaa riehumaan
Selittäkää mulle miksi tuota voittoa täytyy juhlistaa alkoholin kanssa? En vain ymmärrä tuota asiaa. Minun mielestäni on jopa säälittävää ja epäkypsää.
Kommentit (17)
Koska silloin se perisuomalainen negatiivisuus- ja mollauskulttuuri unohtuu hetkeksi? Ehkä?
Kotoa opittua?
Esim. saan joskus ihmettelyjä miksi meillä sukujuhlia järjestetään sunnuntaisin .
Sosiaalisessa mediassa kaljatölkki kädessä vauhkoaminen onkin epäkypsää ja kertoo paljon ihmisen ajatusmaailmasta.
Jotenkin se paska olo täytyy varmaan saada purettua pois. Hienoahan se on tuoda ilmi tuolla tavalla pitämällä alkoholia/päihtymistä jotenkin esittelyn ja tavoittelun arvoisena.
Silläkö arvostusta? Tuskin.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin muiden juhlista.
Alkoholi rentouttaa ja tuo juhlafiiliksen. Alkoholi kuuluu juhlaan, ei arkeen. Oikein juhlittu!
Meillähän kaiken vieraaan kohtaaaminen ja pelko yleeensäkin ja sen voitttaminen kaiken järjen mukaan tulisi olla tahtotilaltaaan ja asenteeeltaaan halu kohdata ja voiiittaa jo historiaaankin valossa.
Juhlia voi selvinpäinkin. Ei tarvitse krapulastakaan kärsiä.
Jos kuitenkin käyttää alkoholia, niin mieluummin harvoin ja juhlistaakseen iloisia, erityisiä tapahtumia kuin että joisi suruunsa tai apaattisuuttaan.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En ole koskaan tajunnut tuota. Se ympärikännissä toikkarointi, alusvaatteisillaan heiluminen ja känninen ölinä on kaukana siitä, mikä mun mielestä on hauskaa ja juhlavaa. Eikä se ole minusta edes mikään arvostuksen merkki niille, jotka on painaneet kovaa duunia voittaakseen jotain, että toiset oksentelee ja näyttelee paljasta p-settään räkäkännissä kaduilla.
Mökille = kännit, viihteelle = kännit, illanviettoa = kännit, Suomi voitti = kännit
Tällaiset ihmiset ovat epäkypsiä eivätkä osaa kohdata omia tunteitaan ilman kännejä.
Kasvavat aikanaan jos jaksavat.
Hakeutuvat seuraan jossa tuo on mahdollista, hakevat hyväksyntää.
Onneksi saan valita seurani.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se roskaaminen yms. sikailu ärsyttää. Juhlia voi myös hieman sivistyneemmin
Ei elämä ole niin vakavaa, eilen oli oikein hauskaa ja hyvä meininki.
Haetaan tölkki kädessä ja vaatteet maassa sitä omaa 15 sekuntia kuuluisuudessa.
Jos lykästää, saavuttaa kuolemattomuuden meemin muodossa.
Alkoholissa on myös riipppuvus muttta myös seuraus aspeekti läsnä.
Ne on seuraukksia josta aiheutuu seuraamuksia ja taaas seuraamuksien seuraamuksia...
Äääh, ettekö ymmärrä? Alkoholia nautitaan jo sitä peliä katsoessa. Moni oli eilenkin jossain baarissa katsomassa peliä ja tuli sieltä suoraan torille juhlimaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle kännissä örveltäminen ja ajaminen, roskaaminen ja paikkojen rikkominen, kaduille kuseskelu ja oksentelu, naapurien häirintä jne. on juhlimista?
Naisillla on erilainen euforia kuin miehilllä.