Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienet rinnat hävettää, vaatteet, miehet

Pikkutissi
26.05.2019 |

Inhoan sitä, että olen tällainen pikkutissi. Vaatteissa jää rinnoille tilaa, jota rintani ei täytä. Xs tai S vaatteita siis käytän ja en oo mitenkään erityisen laiha, normaalipainoinen, mutta alavartaloon kertyy suurin osa. Tuli ostettua xs kokoinen mekko, joka muuten istuu, mutta siinäkin jää tisseille tilaa, jota nämä pikkutissit ei täytä. En voi ikinä tuntea itseäni seksikkääksi ja naiselliseksi, mutta en haluais silareitakaan, eikä mulla edes ole rahaa sellasiin. Kukaan mies ei oo ikinä lähestynyt mua. Eikä kukaan mies haluais varmaan tällaista pikkutissiä, kun voi yhtä hyvin saada isotissisen naisen. Onko kellään muulla samaa ongelmaa vaatteiden kanssa ja tykkääkö miehet vaan isoista rinnoista? Miehet vois myös vastaa, että onko silarit paremmat kuin luomut pienet rinnat, itselläni siis 70A, jos sekään.

Pienet rinnat hävettää, vaatteet, miehet

Vaihtoehdot

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuuntele sitä Maisa Torppaa! Se ei tiedä mistään mitään!

Vierailija
22/47 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole syytä hävetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomut on seksikkäämmät.

Vierailija
24/47 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös pienet rinnat (70A) mutten ole koskaan osannut hävetä niitä. Isompia en tahtoisi, sillä mielestäni nämä sopivat kroppani kivasti. Ei ole tuntunut olevan ongelma myöskään miesten kiinnostumiselle. Voi toki olla että jokunen on jättänyt lähestymättä koon takia, mutta siinä tapauksessa tuskin olen jäänyt kovin paljosta paitsi.

Vierailija
25/47 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös pienet rinnat (70A) mutten ole koskaan osannut hävetä niitä. Isompia en tahtoisi, sillä mielestäni nämä sopivat kroppani kivasti. Ei ole tuntunut olevan ongelma myöskään miesten kiinnostumiselle. Voi toki olla että jokunen on jättänyt lähestymättä koon takia, mutta siinä tapauksessa tuskin olen jäänyt kovin paljosta paitsi.

Haha. Kerro vielä lisää miten ihanaa se on kun on pienet rinnat. Huhhuh että katkeroittaa. Hetikun saan työpaikan niin säästän jokasen pennin rintojenpoistoon.

Vierailija
26/47 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat on parhaat

Vierailija
27/47 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienitissinen voi olla ihan vetävän näköinen kunhan pysyy hoikkana. Olemattomat rinnat muutoin paksussa varressa on tuhoisa yhdistelmä. 

Vierailija
28/47 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käypä alan liikeessä hakemassa parit hyvin istuvat rintsikat, niin kireät paidat näyttää hyviltä ja löysät vaatteet ilman ja nauti olostasi. Sitä moni isotissinen kadehtii.

Miksi pitäisi käyttää liivejä kun niitä ei tarvitse? Pelkkä markkinamiesten keksintö että kaikkien kuuluu käyttää liivejä, oli tarvetta tuelle tai ei.

T. 85a, en edes omista liivejä

Vierailija
29/47 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käypä alan liikeessä hakemassa parit hyvin istuvat rintsikat, niin kireät paidat näyttää hyviltä ja löysät vaatteet ilman ja nauti olostasi. Sitä moni isotissinen kadehtii.

Miksi pitäisi käyttää liivejä kun niitä ei tarvitse? Pelkkä markkinamiesten keksintö että kaikkien kuuluu käyttää liivejä, oli tarvetta tuelle tai ei.

T. 85a, en edes omista liivejä

Kyllä vaan naiset itse on usein näiden pakkojen takana.

Vierailija
30/47 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen isot rinnat on yliarvostettu ja pidetään muka selvyytenä että kaikki miehet tykkää siitä.

Se ei pidä paikkaansa.

Itse pidän pienirintasista naisista paljon enempi.

Vierailija
31/47 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan aika nuori vielä? Tissit kasvaa monella vasta kun alkaa vähän rasvakudosta kertymään. Eka seksikumppanini oli tuollainen "tissitön" nuorena, ainakin parikymppiseksi. Vähän pyöristynyt iän myötä ja nykyään näyttää tosi seksikkäältä mekossa. Ole tyytyväinen, että kuulut niihin joita kilot vain kaunistaa.

Vierailija
32/47 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul oli hirveä tissikompleksi nuorempana, johonkin reiluun parikymppiseen. Sit se meni pois. Tajusin, et pienet tissit, just nuo 70A on kätevät urheillessa, juostessa. En osaisi kantaa isoja tissejä, ne ois siinä esillä ja tyrkyllä koko ajan, se tuijotus ja huomio olisi kiusallista. Näin saan olla rauhassa. Ja mieheni on pyllymiehiä.

Vierailija
33/47 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla juuri seksikäs? Pienitissisenä olen mennyt (aasialaistyyliin) söpöys edellä, näyttää paljon paremmalta kuin mikään seksikkyys.

Ja mies löytyy, on enemmän persemiehiä.

Vierailija
34/47 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin sopii pienet rinnat todella hyvin. Ja kyllä voi "ihan täysi lautakin" olla erittäin seksikäs. Ei se ole rinnoista kiinni.

Jokunen vuosi jäi mieleen yksi nainen viihteellä ollessani. Hän oli keijukaismainen, tosi hoikka (ei kuitenkaan laiha), pitkäraajainen ja kaikin puolin siro, lyhyttukkainen. Oli pukeutunut paitaan, joka oli väljästi auki, ja melkein napaan asti. Koko ajan oli hilkulla, että vilkkuuko nänni. Voi jestas se oli seksikästä. Hänen tapauksessaan seksikkäämpää oli juuri se rinnattomuus,

.

Mielenkiintoista miten naisten tapauksessa melkein mikä tahansa saadaan seksikkääksi; myös miesmäisyys. Huomaa miten optimistisia miehet ovat. 

Vierailija
35/47 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko vastata Kyllä kai, kun ei ollut vaihtoehtoa Tottakai. Seksikkyys ei ole tissien koosta kiinni, sopusuhtainen kroppa on paras ja tärkeintä on se, että kun itse viihtyy omassa kropassaan, se myös näkyy ulos.

M41

Vierailija
36/47 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle löytyy kumppani, kun etsii. En tee valintoja ulkoisten seikkojen perusteella, vaan persoonan. Siksi tää kysely tuntuu musta vähän väkisintehdyltä. Pikkutissit tai mummikset on ihanat, jos niiden kantajan kanssa synkkaa. Siinä vastaus.

Vierailija
37/47 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, ongelma tissien koosta on vain sinun korviesi välissä. Joku jo aiemmin kirjoitti, ettei kannata murehtia asiasta, jolle ei mitään voi. Tai no silikonit, mutta en edes näkisi sitä varteenotettavana vaihtoehtona, eikä sekään kestä ikuisesti..

Pienemmissä rinnoissa on monia hyviä puolia. Mahdollisuus olla ilman rintsikoita, eikä roiku tai hölsky eikä siitä johtuen tule kipeäksi.

Itselläni on omaan hoikan kropan malliin suhteutettuna isot tissit ja moni nätti yläosa ei mahdu eikä istu päälle. Kesällä hiostaa alta ja välistä, vaikka olisi millainen urheilutoppi päällä.

Törppö on sellainen mies joka vertaa toisten tisseihin.

Vierailija
38/47 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisipä suukottelemaan aloittajan rintoja... A70 on ihan paras koko minun mielestäni. Ja saa olla pienempikin, mutta sitä isommat muuttuvat minun silmissäni jotenkin huomaamattomiksi. Eivät välttämättä rumiksi, mutta ne eivät kiihota samalla tavalla kuin pienet.

Vierailija
39/47 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo täällä A70 tai A65. Kyllä mietitytti ja häpeilin teininä. Olin varma ettei kukaan poika kiinnostu musta, tai jos, niin "totuuden" selvittyä muodottomuudestani eivät haluakaan. Olen ollut muutenkin aina tosi hoikka ja pieni.

Nojoo. Kyllä ihmisen muodot näkee jo aikalailla vaatteistakin, että ei se jää mistään pettymyksestä kiinni. Ja miehiä on yhtälailla tosi eri kokoisia. Ne miettii taas kelpaako niiden heilurit naisille.

Kun pitää muuten itsestään huolta, niin kyllä miehey lähestyy. En usko että on sun pienirintaisuudesta kiinni. Jos tuntui ettet läydä istuvia vaatteita, niin voisit palkata vaikka kerran pukeutumisneuvojan. Ihanaa luksusta ja näyttäis hyvältä sen jälkeen.

Joo, tiedän ton tunteen kun vaatteissa jää rintamus pussittamaan. En vaan sitten osta niitä vaatteita. Tiedän hyvin mikä mulle sopii. Mekkojen kanssa käytän rintsikoita, olkaimilla tai ilman.

Vierailija
40/47 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul oli hirveä tissikompleksi nuorempana, johonkin reiluun parikymppiseen. Sit se meni pois. Tajusin, et pienet tissit, just nuo 70A on kätevät urheillessa, juostessa. En osaisi kantaa isoja tissejä, ne ois siinä esillä ja tyrkyllä koko ajan, se tuijotus ja huomio olisi kiusallista. Näin saan olla rauhassa. Ja mieheni on pyllymiehiä.

Joo mulla on kans enemmän peppumies.

Kantsii alkaa ap treenaan hehe.