Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi jättää 3v:n puffetin maksamatta

Vierailija
26.05.2019 |

Eli homma menee aikalailla aina näin. Anoppi on todella kranttu, joten ei suostu syömään meillä ollessaan meidän tekemää ruokaa vaan ehdottaa aina paikallista pizzapuffettia. Eikähän siinä mitään kun myös auliisti tarjoaa. Paitsi että kolmevuotiaan pojan annoksen jättää aina maksamatta vaikka sillekin listalta hinta löytyy. Sanoo ettå sehän syö niin vähän etteihän siitä kannata maksaa. Sitten lappaa omalta lautaseltaan pojalle ruokaa.

Itse pidän tätä näpistyksenä ja hävettää. Miehen kanssa on sovittu, että molemmat hoitaa omat vanhempansa ja hän on asian esille ottanutkin. Vastaus on tyyliä "silloin kun te olitte pieniä niin..."

Aloitus ei sisällä kysymystä, enkä näe asiaan ratkaisua. Toivon että jokukerta jäisi kiinni henkilökunnalle.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sua haittaa, nii käske anopin käydä yksinään puffetissa.

Vierailija
2/10 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzapuffet kuulostaa aika jännältä jäätelömaulta mutta on niitä muitakin outoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset itse maksa lapsesi osuutta kerta maksamattomuus häiritsee?

Vierailija
4/10 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä paikassa 3v. maksaa? Käydään paljon buffeteissa ja täälläpäin yleensä vasta yli 4v. maksavat.

Vierailija
5/10 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä se 3-vuotias maksaa? Euron per ikävuosi? Nyt oli Ap vähän kulunut provo ja jos ei ollut, niin vinkkinä, että maksa itse.

Vierailija
6/10 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulin miehestä joka lastensa kanssa pizzabuffaan mennessä lappasi kotoa ottamiinsa muovirasioihin ravintolan ruokaa. Valitsivat tämän vuoksi aina syrjäisen pöydän jossa tätä varastamista oli helppo toteuttaa. Ymmärrän asian silloin, jos oikeasti on köyhä perhe joka haluaa ruokaa myös seuraavalle päivälle. Mutta, kun kyse on silkasta nuukuudesta, en hyväksy.

Vierailija
7/10 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yhdessä ravintolassa koirat ovat myös tervetulleita. Yleensä siinä käy niin, että omistaja laittaa myös koiralle oman annoksen lattialle.

Vierailija
8/10 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hyi teitä anoppeja, ettekö osaa mitään tehdä oikein tällä palstalla.

Vierailija
9/10 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kaiken lisäksi anoppisi äänesti varmasti Hakkaraista.

Vierailija
10/10 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pizzapuffet kuulostaa aika jännältä jäätelömaulta mutta on niitä muitakin outoja

Jokaisen vastauksen pitäisi kommentoida juuri tuota Puffetia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän