Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsyttää olla kokoa 52

Vierailija
26.05.2019 |

Ei löydä mistään kauniita vaatteita mutta en jaksa laihduttaa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laihduta, tee elämäntapamuutos asteittain. Muuta tapojasi yksi kerrallaan, ja etene rauhallisesti. Niin minä tein, ja kiloja on nyt lähtenyt 22 kg. Vielä on 24 kg jäljellä.

Vierailija
2/27 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha valittaa. Joko laihdutat tai tyydyt siihen mitä olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten kuitenkaan väsytä syödä liikaa?

Vierailija
4/27 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihota kokoon 56 ,  ei varmaa tartte ku odottaa pari kk.

Vierailija
5/27 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä laihduta, tee elämäntapamuutos asteittain. Muuta tapojasi yksi kerrallaan, ja etene rauhallisesti. Niin minä tein, ja kiloja on nyt lähtenyt 22 kg. Vielä on 24 kg jäljellä.

Niin pitäisi. Ei vaan ole oikein voimia mihinkään.

Vierailija
6/27 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä liho tästä enempää. Olen ollut kokoa 52 viitisentoista vuotta. Joskus tänä aikana olen laihduttanut kokoon 46. Tämän koon 52 yli paino ei mene.

Vierailija
7/27 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä liho tästä enempää. Olen ollut kokoa 52 viitisentoista vuotta. Joskus tänä aikana olen laihduttanut kokoon 46. Tämän koon 52 yli paino ei mene.

Ootko varma?

Tuon koon ylläpito vaatii melkoista ylläpitoa (raha, syöminen, liikunnan välttely). Sen Energian ja rahan voisi käyttää terveellisempiin elintapoihin.

Vierailija
8/27 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko varma?

Tuon koon ylläpito vaatii melkoista ylläpitoa (raha, syöminen, liikunnan välttely). Sen Energian ja rahan voisi käyttää terveellisempiin elintapoihin.

Rahaa varmaan säästäisi jos söisi vähemmän. Tätä samaa kokoa olen ollut 28v-46v välillä olen laihduttanut ja laihtunut. En ole tästä enää lihavammaksi tullut.

Vierailija
9/27 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinne vois kehittää LÄSKI veron eli kaikki ylipainoiset joutuisivat maksamaan niin paljon veroa ettei rahaa riittäisi ruokaan, jolloin he laihtuisivat ja terveys paranisi ja sairauskulut pienenisivät. Kaikki voittaisivat. Yli 25bmi lisä vero 20%, 30bmi lisävero 40%, bmi40 lisävero 60%.

Eiköhän kilot alkais karista.

Vierailija
10/27 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinne vois kehittää LÄSKI veron eli kaikki ylipainoiset joutuisivat maksamaan niin paljon veroa ettei rahaa riittäisi ruokaan, jolloin he laihtuisivat ja terveys paranisi ja sairauskulut pienenisivät. Kaikki voittaisivat. Yli 25bmi lisä vero 20%, 30bmi lisävero 40%, bmi40 lisävero 60%.

Eiköhän kilot alkais karista.

Loistava idea. Sain tästä joukon ideoita minäkin. Miltä kuulostaisi: DORKAvero ja EMPATIANPUUTEvero? Niin vielä voisi olla, vaikka KOULUTUSTAVÄÄRINKÄYTTÄNEENvero: onko siinä nyt mitään laitaa laittaa ihminen kouluun ja sieltä se takaisin tulee ilman sivistyksen häivää?

Vierailija
11/27 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandolta löytyy ihan kivasti ainakin omasta mielestäni. Samaa kokoa olen kanssasi. Taas se kuuri pian alkaa, josko joskus vaikka siinä kuurin kesken oppisi niitä elämäntapojaan muokkaamaan.

Mukavaa kesää sulle.

Vierailija
12/27 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zalandolta löytyy ihan kivasti ainakin omasta mielestäni. Samaa kokoa olen kanssasi. Taas se kuuri pian alkaa, josko joskus vaikka siinä kuurin kesken oppisi niitä elämäntapojaan muokkaamaan.

Mukavaa kesää sulle.

Kiitos, samoin sinulle.

Vierailija
13/27 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu mun luo asuu hetkeksi niin opetellaan yhdessä. Ei se loppujen lopuks oo niin vaikeaa olla normaalipainoinen.

Vierailija
14/27 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuu mun luo asuu hetkeksi niin opetellaan yhdessä. Ei se loppujen lopuks oo niin vaikeaa olla normaalipainoinen.

Olen mä nuorena ollut normaalipainoinen. Olin 28v asti. Ja muu perhe on hoikkia.

Vierailija
15/27 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahan sä laihdutit monta kymmentä kiloa, ammattivalittaja. Nyt vaan toistat samaa tepsivää kaavaa, paitsi et sitten enää lihota itseäsi takaisin.

Vierailija
16/27 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun saisit laihdutettua, sä valittaisit, ettei ole rahaa ostaa kivoja vaatteita.

Vierailija
17/27 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastahan sä laihdutit monta kymmentä kiloa, ammattivalittaja. Nyt vaan toistat samaa tepsivää kaavaa, paitsi et sitten enää lihota itseäsi takaisin.

En mä jaksa sellaista nälkäkuuria enää.

Vierailija
18/27 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun saisit laihdutettua, sä valittaisit, ettei ole rahaa ostaa kivoja vaatteita.

Nehän on paljon halvempia kuin lihavien vaatteet.

Vierailija
19/27 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se väsyttävää, mutta minkäs voi... Itse kokoa 54, mutta kun kaikki laihdutukset ja elämäntapamuutokset joita on PALJON 10 vuoden aikana, on johtaneet vain takaisin lihomiseen, niin ei enää jaksa niidenkään kanssa puljata vaan pakko vaan hyväksyä läskinsä. Ja olen siis koittanut monella tapaa, karppauksesta laillistetun ravitsemusterapeutin suunnittelemaan virallisterveelliseen ja Cambridgeen. Kaikilla laihdun, mutta en jaksa pitkän päälle laittaa ruokia ja palaan takaisin roskaruokalinjalle, ja lihon takaisin.

Vierailija
20/27 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se väsyttävää, mutta minkäs voi... Itse kokoa 54, mutta kun kaikki laihdutukset ja elämäntapamuutokset joita on PALJON 10 vuoden aikana, on johtaneet vain takaisin lihomiseen, niin ei enää jaksa niidenkään kanssa puljata vaan pakko vaan hyväksyä läskinsä. Ja olen siis koittanut monella tapaa, karppauksesta laillistetun ravitsemusterapeutin suunnittelemaan virallisterveelliseen ja Cambridgeen. Kaikilla laihdun, mutta en jaksa pitkän päälle laittaa ruokia ja palaan takaisin roskaruokalinjalle, ja lihon takaisin.

Ei noilla laihdu kuin väliaikaisesti jos ei tee elämäntapamuutosta. Ainoa mikä voi auttaa on mahalaukun ohitus/ pienennys. Kannattaa alkaa sitä kohti kulkemaan ja lääkäriin laittamaan asia vireille,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän