Naapurin mamma vie lapsensa joka päivä hoitoon 8 tunniksi.
On itse päivät kotona kuitenkin. Miksi pitää lapsia tehdä jos niitä ei sitten hoideta?? Tosin ovat sellaisia kauhukakaroita etten kyllä itsekään sellaisia jaksaisi....
Kommentit (43)
Vierailija:
Tuon ikäinen ei päivähoidon virikkeitä kaipaa. Mikset käy lapsesi kanssa puistoissa, perhekerhoissa jne.? Aika itsekkäältä vaikutat, ja samalla viet pk-paikan sitä kipeämmin tervitsevilta!
Jos sinusta tuntuu, että naapurisi ei itse jaksa tai halua hoitaa lapsiaan, niin ehkä sitten on parempi lapsillekin, että joku muu hoitaa heitä osan päivää - eikö vain? En jaksa ymmärtää näitä naapurien kyttääjiä. Tuntuu, että tällaiset kirjoitukset sikiävät kateudesta - aloittaja haluaisi itsekin viedä lapsensa hoitoon, mutta ei kehtaa ja hakee täällä sitten gloriaa itselleen.
Päivähoitoon on lakisääteinen subjektiivinen oikeus juuri siksi, että perhe itse voi määritellä päivähoidon tarpeen. Sinä et voi tietää minkälaista heidän elämänsä oikeasti on.
Tuon ikäinen ei päivähoidon virikkeitä kaipaa. Mikset käy lapsesi kanssa puistoissa, perhekerhoissa jne.? Aika itsekkäältä vaikutat, ja samalla viet pk-paikan sitä kipeämmin tervitsevilta!