Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin mamma vie lapsensa joka päivä hoitoon 8 tunniksi.

Vierailija
24.05.2006 |

On itse päivät kotona kuitenkin. Miksi pitää lapsia tehdä jos niitä ei sitten hoideta?? Tosin ovat sellaisia kauhukakaroita etten kyllä itsekään sellaisia jaksaisi....

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäinen ei päivähoidon virikkeitä kaipaa. Mikset käy lapsesi kanssa puistoissa, perhekerhoissa jne.? Aika itsekkäältä vaikutat, ja samalla viet pk-paikan sitä kipeämmin tervitsevilta!

Vierailija
42/43 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuon ikäinen ei päivähoidon virikkeitä kaipaa. Mikset käy lapsesi kanssa puistoissa, perhekerhoissa jne.? Aika itsekkäältä vaikutat, ja samalla viet pk-paikan sitä kipeämmin tervitsevilta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinusta tuntuu, että naapurisi ei itse jaksa tai halua hoitaa lapsiaan, niin ehkä sitten on parempi lapsillekin, että joku muu hoitaa heitä osan päivää - eikö vain? En jaksa ymmärtää näitä naapurien kyttääjiä. Tuntuu, että tällaiset kirjoitukset sikiävät kateudesta - aloittaja haluaisi itsekin viedä lapsensa hoitoon, mutta ei kehtaa ja hakee täällä sitten gloriaa itselleen.

Päivähoitoon on lakisääteinen subjektiivinen oikeus juuri siksi, että perhe itse voi määritellä päivähoidon tarpeen. Sinä et voi tietää minkälaista heidän elämänsä oikeasti on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi