Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 40-vuotias synnyttäjä jaksaa vielä yövalvomiset?

Vierailija
13.05.2006 |

Vaikea tajuta...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä siinä on taivastelemista? Ei kai se sinua valvota, jos joku saa 40-vuotiaana vauvan????

Vierailija
2/9 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan oleellisesti eroa jaksamisen kanssa, minkä ikänen on. Jokainen ihminen reagoi väsymykseen omalla tavalla. Kun lapsi / lapset valvottavat, se on rankkaa kenelle vaan. Tsemppiä vaan kaikille väsyneille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

veljeni vaimo sai ensimmäisensä 41vuotiaana eikä kertaakaan ole valittanut väsymystään. että tuskimpa tuo ikä on kovinkaan oleellinen asia.

Vierailija
4/9 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun minäkin selvisin 22-vuotiaana yksinhuoltajana lapseni yöheräämisistä. (olen ollut yh lapseni syntymästä asti). Kyllä sitä jaksaa vaikka mitä, jos pakko on =)

Vierailija
5/9 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin jaksaa, moni 40-v on paremmassa kunnossa kuin parikymppiset

Vierailija
6/9 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

testattu on :).

Meinaatko, että 40-vuotiaalla on jo toinen jalka haudassa...

Vierailija
7/9 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini oli 42-vuotias minut saadessaan ja wlämänsä kunnossa. Taidat ap olla itse hikisesti 18-vuotias, siinä iässä kaikki yli 25-vuotiaat tuntuvat kauhian vanhoilta :-) No, tilanne korjaantuu pian ja hups vaan, huomaat itsekin olevas neljänkymmenen. Elämä kuluu tosi nopeasti..

Vierailija
8/9 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeinta oli 28-vuotiaana tottua esikoisen yöheräämisiin ja koliikkiin. Suorastaan nautin nuorimmaisen yösyötöistä. Voisi jopa sanoa, että minäkin olin elämäni kunnossa kuopusta odottaessani, vauva-aikana ja edelleen olen, kun pienin on jo 3-vuotias.

Vierailija
9/9 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri yhtään, ainakaan niin, että olisin väsynyt ja onhan perheessä myös isä, joka jakaa hoitovastuun. Toista oli 25-vuotiaana, kun sain esikoisen ja olin alusta lähtien yh...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan