Miten 40-vuotias synnyttäjä jaksaa vielä yövalvomiset?
Kommentit (9)
Ei varmaan oleellisesti eroa jaksamisen kanssa, minkä ikänen on. Jokainen ihminen reagoi väsymykseen omalla tavalla. Kun lapsi / lapset valvottavat, se on rankkaa kenelle vaan. Tsemppiä vaan kaikille väsyneille!
veljeni vaimo sai ensimmäisensä 41vuotiaana eikä kertaakaan ole valittanut väsymystään. että tuskimpa tuo ikä on kovinkaan oleellinen asia.
kun minäkin selvisin 22-vuotiaana yksinhuoltajana lapseni yöheräämisistä. (olen ollut yh lapseni syntymästä asti). Kyllä sitä jaksaa vaikka mitä, jos pakko on =)
hyvin jaksaa, moni 40-v on paremmassa kunnossa kuin parikymppiset
testattu on :).
Meinaatko, että 40-vuotiaalla on jo toinen jalka haudassa...
Oma äitini oli 42-vuotias minut saadessaan ja wlämänsä kunnossa. Taidat ap olla itse hikisesti 18-vuotias, siinä iässä kaikki yli 25-vuotiaat tuntuvat kauhian vanhoilta :-) No, tilanne korjaantuu pian ja hups vaan, huomaat itsekin olevas neljänkymmenen. Elämä kuluu tosi nopeasti..
Vaikeinta oli 28-vuotiaana tottua esikoisen yöheräämisiin ja koliikkiin. Suorastaan nautin nuorimmaisen yösyötöistä. Voisi jopa sanoa, että minäkin olin elämäni kunnossa kuopusta odottaessani, vauva-aikana ja edelleen olen, kun pienin on jo 3-vuotias.
juuri yhtään, ainakaan niin, että olisin väsynyt ja onhan perheessä myös isä, joka jakaa hoitovastuun. Toista oli 25-vuotiaana, kun sain esikoisen ja olin alusta lähtien yh...
Mitä ihmettä siinä on taivastelemista? Ei kai se sinua valvota, jos joku saa 40-vuotiaana vauvan????