Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan amerikkalaisen miehen. Vinkkejä?

Vierailija
26.05.2019 |

Yritän pitää tämän lyhyenä: Olen 27-vuotias suomalainen nainen. Olen sinkku vastentahtoisesti. Tärkeimmät arvoni ovat Jumala ja perhe, minulle on ehdottoman tärkeää että puolisoni jakaa nämä arvot. Olen korkeakoulutettu ja elämäntapani on terveellinen & urheilullinen; myös näiden toivoisin olevan puolisolle tärkeitä.

Suomesta en tunnu tällaista miestä löytävän. En, vaikka miten etsin. Muuten oikein hyviä miehiä olen tavannut, mutta monesti homma tyssää uskonnollisuuteen ja perhearvoihin. Suomen kulttuuri ei vain ole tällainen. En voi käännyttää ketään aitoon uskoon ja sanella, mikä on elämässä tärkeää. Ne pitää kokea itse.

Uskon, että minulla olisi paremmat mahdollisuudet löytää "se oikea" Yhdysvalloista. Siellä uskonnollisuus on huomattavasti yleisempää ja avioliitto, perhe ja suku on tärkeää ihmisille.

Miten voisin löytää amerikkalaisen miehen? Ehkäpä netti on nykypäivänä paras väylä, kenties joku deittisivusto (mikä?). Onko kellään kokemusta?

Kommentit (151)

Vierailija
1/151 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako katolinen tai juutalainen?

Vierailija
2/151 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene suviseuroille pokaamaan joku lesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/151 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venajäläiselle deittisivulle hyvä kuva, jossa tissit ja perse näkyy hyvin. Tekstiksi ''Neitsyt, mies määrää perheessä''.

Onnea etsintään!

Vierailija
4/151 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lomalle Jenkkeihin, kyllä sieltä löytyy.

Vierailija
5/151 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

>Terveellinen ja urheilullinen

>Amerikkalainen

Valitse toinen

Vierailija
6/151 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lomalle Jenkkeihin, kyllä sieltä löytyy.

Vierailija
7/151 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalainen as kanadalainen? USAlainen? Väli-Amerikkalainen tai etelä-amerikkalainen? Amerikka kuvaa molempia mantereita.

Vierailija
8/151 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako katolinen tai juutalainen?

Katolisuus kävisi. Juutalaisuus eroaa omasta kirkostani ja sen opeista, mutta en minä ole kukaan sanomaan, mikä oppi on oikea. Tärkeintä on usko Jumalaan. Minä uskon, että Jumala pelastaa jokaisen joka Häneen aidosti uskoo; olivatpa "uskonnon raamit" sitten mitä tahansa. Haluan siis miehen joka uskoo (vrt. ateisti). Toki yhteinen kirkko olisi tärkeää messuihin ja seurakunnan tapahtumiin osallistumisen vuoksi. Ap

Vierailija
9/151 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalainen as kanadalainen? USAlainen? Väli-Amerikkalainen tai etelä-amerikkalainen? Amerikka kuvaa molempia mantereita.

Aloituksessa mainittiin Yhdysvallat. Yhdysvallat = USA.

P.S. Se on "as in kanadalainen", ei "as kanadalainen". Mene pois pätemästä, kun ei rahkeet riitä.

Vierailija
10/151 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mene sinne lomalle? Valitse joku paikka minne haluaisit muuttaa ja menet sinne deittailemaan.

Vierailija
11/151 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mennä merta edemmäs kalaan? Mene Pohjanmaalle, niin saat niille tuleville lapsillesi inhimillisen elämän, maksuttoman koulutuksen ja koko perheelle sosiaaliturvan. 

Vierailija
12/151 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uskovaa miestä etsit, lähde mieluummin Italiaan tai Puolaan tai Meksikoon. Vai ovatko ihmiset näissä väärän värisiä?

Vierailija
13/151 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset mene sinne lomalle? Valitse joku paikka minne haluaisit muuttaa ja menet sinne deittailemaan.

Tietenkin tämä olisi paras, mutta ei ainakaan tänä kesänä vielä mahdollista. Olen juuri valmistunut yliopistosta ja siirtynyt työelämään, raha- ja lomatilanne eivät kumpikaan mahdollista reissua vielä. Siksi pohdinkin netin mahdollisuuksia. Ap

Vierailija
14/151 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos uskovaa miestä etsit, lähde mieluummin Italiaan tai Puolaan tai Meksikoon. Vai ovatko ihmiset näissä väärän värisiä?

Eivät ole väärän värisiä, värillä ei ole minulöe merkitystä. Yhteistä kieltä ei vain välttämättä ole ainakaan italialaisten ja meksikolaisten kanssa. Puolasta ei kokemusta. Ap

Vierailija
15/151 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kuin vastaan niin   kysym, että oletko Ap. kokeillut Kotisataman deitti treffi palvelinta? - Sieltä ehkä saattaisi löytyä raameihii sopiva mies, toisn luultavammin suomalianen. Mutta sitten mistä löytää jenkki mies. - Luultavammin parhaiten löydät hänet ihan Jenkeistä. Mutta varoistan kuitenkin, että vaikka perhearvot ovat monelle Jenkilel tärkeitä, niin yhdistettynä uskonnolisuuteen se saattaa tarkoittaa hyvinkin konservatiivisia (suomalsittain katsoen naista alistavia) arvoja monessa suhteessa; joten ole tarkkana mihin ryhdyt. Mutta onnea, toivottavasti löydät etismäsi

Sinkkumies  

Kiitos vinkistä ja onnentoivotuksista (samaa sinulle, jos kumppania etsit). Kokeilin joskus tuota Kotisataman deittiä, mutta kovin hiljaista siellä oli. Aktiivisia käyttäjiä oli ainakin silloin hyvin vähän, ei onni potkaissut siellä. Ehkä pitäisi yrittää uudelleen. Ap

Vierailija
16/151 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postimyyntivaimoksi vaan.

Vierailija
17/151 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin tämä olisi paras, mutta ei ainakaan tänä kesänä vielä mahdollista. Olen juuri valmistunut yliopistosta ja siirtynyt työelämään, raha- ja lomatilanne eivät kumpikaan mahdollista reissua vielä. Siksi pohdinkin netin mahdollisuuksia. Ap

Aa no sitten etsit vaikka googlesta jotain chat-sivustoja. Tai deitti yms.

Vierailija
18/151 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan olet mukavan alistuvainen niin saat kyllä amerikkalaisen miehen.

Vierailija
19/151 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota huomioon että monet amerikkalaiset ovat olevinaan kovin uskovaisia, mutta feikkaavat, koska siitä on etua siellä.

Väittäisin että oikean kristityn löydät Suomesta ihan yhtä todennäköisesti kuin USA:sta. Tai tietysti siellä on enemmän ihmisiä, mutta prosentuaalisesti.

Vierailija
20/151 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Match.com? Joskus näin muistaakseni lehtijutun sitä kautta löytyneestä kanadalaisesta tai amerikkalaisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi