Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi sängyssä maatessani haistan välillä sellaisen roskista muistuttavan hajun? Olenko se minä?

Vierailija
26.05.2019 |

Koitan haistella tuleeko haju tyynystä, minusta vai mistä, mutta en löydä hajun aiheuttajaa. Sänky ja uusi tyyny on ostettu, myös muuttanutkin olen uuteen asuntoon. Mistä toi roskista muistuttava paha haju välillä lemahtaa? Olenko se minä? En haista suustani ko. hajua. Täällä asuu vain minä, joten kukaan muu henkilö tai eläin se ei voi olla.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edellinen asukas kuoli sänkyynsä peiton alle. Ja löydettiin puolen vuoden päästä. Peitto estää muumioitumisen ja ruumis on kosteana loppuun asti.

Vierailija
22/33 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä voi olla demoni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain unohtanut roskapussin sängyn alle... ( koska siellähän niitä säilytetään)

Vierailija
24/33 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli yhdessä kohtaa asuntoa tuollainen roskiksen haju ja lopulta syyksi paljastui kosteusvaurio - putki vuotanut. Luulin ensin että haistan harhoja, mutta jonkin ajan kuluttua muutkin alkoivat haistaa.

Vierailija
25/33 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen asukkaan anaaliseksi tahrat seinillä joita ei pyyhitty tarpeeksi hyvin? Vai ootko itse anaalimasturboinut? Siitähän saattaa jäädä huoneeseen leijailemaan sellainen viemärimäinen haju.

Vierailija
26/33 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko patja ja petauspatjavanha ja päällys pesemätön? Haju voi tulla patjasta.

Vierailija
27/33 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese se p i l l u s i, niin lakkaa se käryäminen !

Vierailija
28/33 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä voi olla demoni.

Todennäköisempää on että, siellä kävelevä sontakasa nimeltä demari !

Vierailija
29/33 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko per se pyyhitty kunnolla? Sekin voi lemahtaa.

Vierailija
30/33 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Haju tuntuu vain sängyssä maatessa, eikä silloinkaan aina. Tosin roskiksen vienti auttaa siihen.

Vierailija
31/33 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä pese sitä koskaan?

Vierailija
32/33 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen kipeänä haistanut itseni. Suoraan sanottuna aika paha lähinnä hien haju. Eikä se ole niin kivaa kun on hyvä hajuaisti. Mä en tajua miten koirat kestää? No koivat lähes aina parkkeeraa mun syliin tai vähintään jalkoihin. Ehkä ne koivat tajuaa että olen niiden toveri?

Onneksi en kuolaa kuin koiva hyvästä tuoksusta. Tosin siitäkin voi kinastella onko se tuoksu vai haju? Kinkku uunissa on tehnyt sen että eläimen kanssa sitä on katsottu. Kerran kävi niin että kyse ei ollut omasta tai vanhempien koirasta. Silloin piti kysyä lupa saako sille koiralle antaa possun peffan nahan?

No sai antaa ja jos mitään koivasta voi päätellä niin se tajusi kumpi oli antamisen puolesta. Ei silti yksi noin 50 kiloinen koira antoi nostaa pois. Sen koivan omistaja nainen oli ihmeissään. Sanoi että tuo koira on häntä kohtaan niin suojeleva että siihen ei koske kukaan.

Vierailija
33/33 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä pese sitä koskaan?

Pesen kyllä  sillin pulloharjalla säännöllisesti.