Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kateelliset tirskuivat tällä viikolla työpaikalla, kun viikon päästä on tiedossa miesystäväni (-00 syntynyt) yo-juhlat

Vierailija
25.05.2019 |

Itse olen siis -88 syntynyt nainen. Varsinkin naispuolisilta työ"kavereilta" olen joutunut kuulemaan naureskelua ja halveksuntaa jo pitkään, kun parisuhteeni heille aikanaan selvisi. Mieheni on ollut aivan ensitapaamisestamme asti täysi-ikäinen, joten en näe asiassa sen vuoksi mitään ongelmaa. Sen sijaan toisille ihmisille tämä näyttää jotenkin olevan ongelma tai he tekevät asiasta ongelman. Nytkin tässä päättyneellä työviikolla työ"kaverit" tirskuivat, kun mainitsin mieheni tulevista ylioppilasjuhlista. Mikä ihmisiä oikein vaivaa? Jotain kateellisuutta ilmassa vai?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on vaan numeroita (jos laillisen puolella pysytään)

Olen sitä mieltä että, ihmiset ovat uskomattoman lapsellisia ja pikkusieluisia vaikka ovatkin paperilla vanhoja ja heillä olisi "aikuisen" ihmisen statussymbolit. Eli velkaa ja asuntoja/autoja/mökkejä/pentuja ja pentujen pentuja.

Itse olen aina tai melkein aina seurustellut noin oman ikäisteni kanssa. Kerran noin kolmekymppisenä 15 vuotta vanhemman kanssa vähän aikaa.

Voisin ihan hyvin seukata itseäni 20 vuotta nuoremman kanssa. 20 vuotta vanhemmalla on jo aika lähellä expiroituminen jo ihan biologiansa puolesta, ettei enää mitään kovin seksuaalista sellaisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä