Muistaako kukaan av:n MGTOW-tyyppiä?
Se mekasti täällä jotani 5-10 vuotta sitten. Jos muistaa niin muistaa. Mitäs luulette, onko se täällä edelleen, vähän vaan jankkaamisen aihetta vaihtaneena?
Kommentit (14)
Entäs sitä aikaa, kun inceleitä kutsuttiin vielä lassukoiksi Laasasen mukaan (olihan se Laasanen sen tasoteoriatyypin nimi?)?
Minulla on ikävä ylöstempaus -kaveria. Joka päivä päivitti kuinka se kohta tapahtuu ja järkyttyi, kun kukaan ei uskonut.
No, ehkä hän koki henkilökohtaisen ylöstempauksen ja ei ole enää kanssamme kommentoimassa. Oli säälittävä tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ikävä ylöstempaus -kaveria. Joka päivä päivitti kuinka se kohta tapahtuu ja järkyttyi, kun kukaan ei uskonut.
No, ehkä hän koki henkilökohtaisen ylöstempauksen ja ei ole enää kanssamme kommentoimassa. Oli säälittävä tapaus.
Seisoo jossain pilven päällä, osoittelee sormella alaspäin ja sanoo ha ha, kuten se tyyppi Simpsoneissa.
Luultavasti ei.
Ai se juippi joka yritti triggeröidä naisia sillä että naureskeli "miehet ei enää tartte teitä, öhö öhö"?
Musta tuntuu että se on täällä edelleen. Onhan noita jankkaajia. On kyllä masentava elämä niillä.
Vierailija kirjoitti:
Ai se juippi joka yritti triggeröidä naisia sillä että naureskeli "miehet ei enää tartte teitä, öhö öhö"?
Ja trigeröityi lopulta itse, kun naisen hyväntuulisesti toivottivat onnea sinne "miesten omille poluille" eivätkä anelleetkaan jäämään iloksemme :D Onhan niitä samanlaisia jankkaajia täällä edelleenkin, ekä jopa sama tyyppikin?
Ja te itse makaatte täällä vuodesta toiseen 😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Yksi jankkaaja muiden joukossa,
Kyllä, kuten mm tämä kotitöistä jankkaava mummo, jonka kirjoitustyyli on kaikille tuttu
Vierailija kirjoitti:
Ja te itse makaatte täällä vuodesta toiseen 😂😂😂😂
Otetaan susta mallia 🤪
Onko sama kuin "suuri isä" Suomi24:lta ennen vuotta 2010? :D Mielenkiintoisia kuvauksia siitä, mitä naisille pitäisi tehdä. Toinen edelleen täällä pyörivä on vajakki1985, joka toivoi rakkauden kesää, joka ei koskaan kai koittanut-niiden naisten onneksi.
Hämmästyisitte varmaan jos tietäisitte miten monta roolia yhdellä ihmisellä onkaan. Ei kuulemma halua jäädä kiinni mistään ettei paljastu kuinka paljon vauvapalstailee. Tuskin siinä on kaikki syyt...
Yksi jankkaaja muiden joukossa,