Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomi on ihan hirveä maa?

Vierailija
25.05.2019 |

Suomessa ei ole mitään mielenkiintoista. Ei yhtään kauniita tai historiallisia kaupunkeja tai historiaa. Eikä Kunnon kulttuuria. Ei vuoria tai patikointimahdollisuuksia. Suomessa ollaan todella rasistisia ja ilkeitä ulkomaalaisille. Ruoka on pahaa. Ilmasto on Kamala. Kun taas muilla mailla on historiaa, kulttuuria, kivoja kaupunkeja, parempi ilmasto, hyvää ja kansainvälistä ruokaa. Ihmiset kivoja ja mielenkiintoisia. Kun suomi on taas jenkkimäinen junttila?

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on maailman paras maa.

T: reissaaja

Vierailija
22/83 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mainitsi patikointimahdollisuudet. Joko olet kiertänyt kaikki 40 kansallispuistoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itsekään pidä Suomea minään kulttuurin kehtona, mutta täällä on hyvin pidettyä metsää ja luontoa hyvin paljon. Harvassa maassa pääsee luonnosta nauttimaan näin helposti :)

Kiinnostaa tosi paljon hei. Oikeestaan ketään ei kiinnosta metsä ja sellaset. Siel sun metsässä on paljon vähemmän ihmisiä mitä  kauppakeskuksissa. SEn takia koska ei kiinnosta metsä ja luonto yhtään. 

Vierailija
24/83 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tällaisia kitisijöitä. Mikä sua ap estää muuttamasta ulkomaille? Oletko edes yrittänyt järjestellä asioita siten, että voisit muuttaa? Ihan säälittävä aloitus.

Ap:lle tekis hyvää lähteä vaikka vuodeksi Afrikkaan tai Intiaan.

Vierailija
25/83 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoo suomen reissaaja joka ei oo hyvissä paikoissa ikinä ollu. Espanja on euroopan paras maa ja suomi varmaan kaikista paskin maa. Sen oon kertonut espanjassa kaikille koska se on totta. 

Vierailija
26/83 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska täällä on niin paljon suomalaisia.

Suomi on juuri siksi hyvä maa, kun täällä on niin paljon suomalaisia. 

Vierailija
27/83 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itsekään pidä Suomea minään kulttuurin kehtona, mutta täällä on hyvin pidettyä metsää ja luontoa hyvin paljon. Harvassa maassa pääsee luonnosta nauttimaan näin helposti :)

Kiinnostaa tosi paljon hei. Oikeestaan ketään ei kiinnosta metsä ja sellaset. Siel sun metsässä on paljon vähemmän ihmisiä mitä  kauppakeskuksissa. SEn takia koska ei kiinnosta metsä ja luonto yhtään. 

No, onpa harmi sitten että otit kantaa jos ei kiinnosta. Hukattiin energiaa molemminpuolin tähän.

Vierailija
28/83 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on tämä kuuluisa "muut maat"? Aina kyllä kehutaan muttei koskaan konkreettisesti sanota missä oikeasti olisi nuo kaikki asiat paremmin.

Vierailija
29/83 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on todella hyvä maa. Onhan täällä huonojakin puolia, mutta niitä on joka maassa. Itse olen äärimmäisen kiitollinen siitä, että olen syntynyt juuri Suomeen.

Ap:lle ja hänen kaltaisilleen suosittelen yksinkertaisesti muuttoa muualle jos ei miellytä. Ei kukaan pakota täällä asumaan.

Vierailija
30/83 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoo suomen reissaaja joka ei oo hyvissä paikoissa ikinä ollu. Espanja on euroopan paras maa ja suomi varmaan kaikista paskin maa. Sen oon kertonut espanjassa kaikille koska se on totta. 

Espanja paras maa? Oletko tosissasi? 😂😂

Paljonko löytyy ikää, 15v?

Vierailija
31/83 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa minua harmittaa itsekkyys, sulkeutuneisuus ja kateellisuus. Ja yksinäisiä on paljon.

Vierailija
32/83 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä 1000 vuoden päästä on hienoja moskeijojen raunioita, koskatäällä on nyt kymmeniä tuhansia rakentajia. Meidän puukirkot ei säily niin kauaa.

Ei ole - Silloin Jeesus Kristus hallitsee ja on oleva uudet maat ja taivaat.

Vierailija
33/83 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, onneksi siellä metsässä todellakin on vähemmän ihmisiä, kuin siellä kauppakeskuksessa :D

Ois ikävää, jos metsässä olis samanlainen väenpaljous . 

Ja oikeastaan monia kiinnostaa ne metsät ja luonto. Ei ne ihmisetkään kaikkia kiinnosta. 

Vierailija
34/83 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaan on paras maa. Sinne muuttaa koko ajna ihmisiä suomestaki ja ne sanoo että elämä miljoona kertaa parempaa mitä suomessa oli. Oon ollu paljon siellä ja mä muutan kokonaan tänä vuonna mut en sinne missä on turisteja ja ainakaan suomalaisia. 

Vierailija
35/83 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa minua harmittaa itsekkyys, sulkeutuneisuus ja kateellisuus. Ja yksinäisiä on paljon.

Onneksi missään muualla ei ihmiset ole itsekkäitä ja kateellisia. Ja yksinäisiäkin on vain Suomessa. kaikkialla muualla ihmisiullä on ystäviä ja sukulaisia , eikä kukaan koskaan ole yksin

Ei kun hetkinen..

Vierailija
36/83 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyyhän tuosta kirjoitustaidosta ja -tyylistä, että noin neljäntoista ikäisiä ollaan.

Vierailija
37/83 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Bingo voitto syntyä miljoonien lärvien maahan.

Vierailija
38/83 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutko Pohjois-Koreasta :D

No ainakin parempi ilmasto on.

Et ole tainnut käydä Pohjois-Koreassa tammikuussa?

Vierailija
39/83 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä pyörähtämässä muualla asumassa, niin saa vähän perspektiiviä asioihin ;). Onhan täällä pitkä ja pimeä talvi, mutta moni asia todella hyvin. Ei missään ole täydellistä, mutta Suomi on helppo maa elää. Ja lapsille maailman parhaita maita.

Mutta ap on toki vapaa ostamaan lentolipun mihin haluaa. Itsekin kävin 10 vuotta muualla pyörähtämässä ja varmaan vielä jossain vaiheessa lähden muualle, mutta nyt olen Suomessa ja elämä on hyvää :).

40/83 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ei ole täydellinen, mutta yksi parhaista maista koko maailmassa. Olen kiitollinen, että synnyin tänne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä