Onko täällä joku, jonka lapsi on huumekoukussa?
Haluaisin keskustella asiasta. Itse olen 42v. ja tyttäreni 18v.
Kommentit (24)
Mun lapsi käytti yläasteella kamaa, se oli todella rankkaa aikaa meidän perheelle, kaikki muu jäi syrjään, vaikka kuinka yritettiin elää sitä omaakin elämää. Nyt ollaan saatu hengittää vapaammin jo reilut pari vuotta, mutta koskaanhan ei tiedä, alkaako ralli uudestaan.
Positiivista on, ettei narkit useinkaan elä yli kolmikymppisiksi.
Päihdelinkissä on oma keskustelu alue huumeidenkäyttäjien läheisille. Sen nimi on vilpola. Suosittelen lämpimästi siihen tutustumista, mainio paikka, jos vertaistukiryhmät on kaukana tai et jostain syystä halua niihin mennä.
Vierailija kirjoitti:
Päihdelinkissä on oma keskustelu alue huumeidenkäyttäjien läheisille. Sen nimi on vilpola. Suosittelen lämpimästi siihen tutustumista, mainio paikka, jos vertaistukiryhmät on kaukana tai et jostain syystä halua niihin mennä.
Siellä vastailu vaan melko hidasta..
Toista ei voi auttaa, jos hän ei itse sitä halua. Halu vieroittua päihteistä täytyy lähteä itsestä.. Kaikki ulkopuolinen apu on turhaa siihen asti. Surullistahan se on katsoa läheisensä tuhoa, mutta kun ei sille mitään voi. Voi vain yrittää huolehtia itsestään ja jos päihteenkäyttäjä joskus päättää hakeutua hoitoon, niin sitten tulla avuksi.