Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä joku, jonka lapsi on huumekoukussa?

Vierailija
25.05.2019 |

Haluaisin keskustella asiasta. Itse olen 42v. ja tyttäreni 18v.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista ei voi auttaa, jos hän ei itse sitä halua. Halu vieroittua päihteistä täytyy lähteä itsestä.. Kaikki ulkopuolinen apu on turhaa siihen asti. Surullistahan se on katsoa läheisensä tuhoa, mutta kun ei sille mitään voi. Voi vain yrittää huolehtia itsestään ja jos päihteenkäyttäjä joskus päättää hakeutua hoitoon, niin sitten tulla avuksi.

Vierailija
22/24 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi käytti yläasteella kamaa, se oli todella rankkaa aikaa meidän perheelle, kaikki muu jäi syrjään, vaikka kuinka yritettiin elää sitä omaakin elämää. Nyt ollaan saatu hengittää vapaammin jo reilut pari vuotta, mutta koskaanhan ei tiedä, alkaako ralli uudestaan.

Positiivista on, ettei narkit useinkaan elä yli kolmikymppisiksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihdelinkissä on oma keskustelu alue huumeidenkäyttäjien läheisille. Sen nimi on vilpola. Suosittelen lämpimästi siihen tutustumista, mainio paikka, jos vertaistukiryhmät on kaukana tai et jostain syystä halua niihin mennä.

Vierailija
24/24 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päihdelinkissä on oma keskustelu alue huumeidenkäyttäjien läheisille. Sen nimi on vilpola. Suosittelen lämpimästi siihen tutustumista, mainio paikka, jos vertaistukiryhmät on kaukana tai et jostain syystä halua niihin mennä.

Siellä vastailu vaan melko hidasta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi