Mies osti sitten vahingossa oikeakätisille tarkoitetun Muumimukin lapsellemme :(
Lapsi itkee ja raivoo kuin riivattuna. En ymmärrä miten vaikeaa on ostaa mukia jossa on korvaotin vasemmalla puolella. Tässä on nyt miehelläni miettimisen paikka.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä mun mielestä
3/5
Pidän positiivisesta ajattelutavastasi.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa aika hyvä provo. En ole tällaisia nähnyt täällä aiemmin
Erikoinen ainakin. Kivaa vaihtelua näihin "mies ei tullut illalla kotiin eikä vastaa puhelimeen, missähän se luuraa?!?" -aloituksiin.
Lyö vasaralla kahva irti ja liimaa se takaisin ympäri käännettynä. Tadaa, ongelma ratkaistu!
Vierailija kirjoitti:
Oliko Mörkö-muki?
Mörön perää saa katsella
Vierailija kirjoitti:
Lyö vasaralla kahva irti ja liimaa se takaisin ympäri käännettynä. Tadaa, ongelma ratkaistu!
Tuohan tarkottaisi, että muki olisi edelleen oikeakätinen, mutta pohja ylöspäin. Kahva pitäisi liimata samoin päin, mutta vastakkaiselle puolelle.
Mies toi australialaisen muumimukin eikä siinä pysy maito.
Vierailija kirjoitti:
Mies toi australialaisen muumimukin eikä siinä pysy maito.
Onhan se mukin pohjakin yleensä kovera. Eli kyllä siinä maito pysyy, mutta sitä ei saa siihen niin paljon.
Olisin huolissani vasta sitten jos mies toisi mukin jossa kahva on sisäpuolella.
Vierailija kirjoitti:
Olisin huolissani vasta sitten jos mies toisi mukin jossa kahva on sisäpuolella.
Itse heittäisin volttia innostuksesta, sillä tuollainen muumimukin virhepainos olisi useiden tuhansien eurojen arvoinen.
Mukin voi ehkä palauttaa, mutta entäs miestä? Kaikenlaisten kanssa sitä lapsia tehdään...