Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein olisit valmis ajamaan 250km näkemään lapsenlapsiasi?

Vierailija
25.05.2019 |

250km suunta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla juuri tuo välimatka vanhempiini ja ne on 10 vuoden sisällä viitsineet ajaa se YHDEN KERRAN. Meit näe lapsenlapsiaan kuin kerta kahteen vuoteen, ei kiinosta.

Itse olisin valmis ajamaan sen joka viikko jos joskus lapsenlapsia saan.

Vierailija
2/9 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko juna tai lentikone parempi tapa liikkua, silloin voi itse levätä, ajaessaan ei. Riippuu vähän talouden tilasta, miten usein edes on varaa. Kerran kuukaudessa olisi musta aika ok, jos omalla autolla kulkee, meillä on isovanhempien kanssa sama välimatka, mutta sen verran vanhoja ja huono kuntoisia jo, että eivät tuota matkaa jaksa kulkea kun pari kertaa vuodessa. Voihan ne lapset myös tulla käymään, näin ainakin meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. En jaksa istua autossa. Jos pääsisi junalla niin vaikka kerran kuussa oli ok. Meille saa aina tulla jos haluaa/jaksaa ja on tilaakin. Onneksi omat lapset asuu vielä ainakin samassa kaupungissa kuin me niin ei ole tätäkään ongelmaa.

Vierailija
4/9 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertaakaan. Mulla ei ole ajokorttia ja olisin liian suuri riski liikenteessä sekä itselleni että muille liikenteessä oleville, jos lähtisin ajamaan. Oletan, että jos lapseni päättävät muuttaa pääkaupunkiseudulta noin kauas, he tulevat käymään niin usein kuin katsovat itse tarpeelliseksi. 

Vierailija
5/9 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla juuri tuo välimatka vanhempiini ja ne on 10 vuoden sisällä viitsineet ajaa se YHDEN KERRAN. Meit näe lapsenlapsiaan kuin kerta kahteen vuoteen, ei kiinosta.

Itse olisin valmis ajamaan sen joka viikko jos joskus lapsenlapsia saan.

Juu, meillä vaikuttaa tilanne kehkeytymään samaan suuntaan. Kerran vuodessa jaksavat tulla (synttärit). Meidän tulisi kuitenkin lähes joka vkl ajaa tuo matka isovanhempia tapaamaan. Isovanhemmat 60-vuotiaita.

Vierailija
6/9 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä varmaan neljä kertaa vuodessa jaksaisin tuon matkan ajaa, vaikka useammin kyllä haluaisin. Jos taloudellinen tilanteeni olisi parempi, voisin ns jaksaa useamminkin, eli jos voisin sitten yöpyä jossain lähistöllä. Olen vasta 50v. Joten ymmärrän, ettei kuuskymppiset välttämättä jaksa ajella tuollaisia matkoja usein.

Vierailija
7/9 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 kertaa vuodessa sillä edellytyksellä, että samassa suunnassa olisi muitakin sukulaisia tms. Autoilu ei ole ilmastoteko.

Vierailija
8/9 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jouluna ja syntymäpäivänä. T: Viiden mummo

Vierailija
9/9 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu saanko jäädä yöksi ja onko sänky sellainen että saan nukuttua.

Jos niin kerran kuussa. Mutta kun ainoaa lapsenlasta näen 1-2x viikossa monta tuntia kerralla, varmaankin ajaisin useammin kuin 1xkk, jos muuttaisi kauemmas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän