Miksi eräs mahdollinen työnantaja on vetänyt pois tykkäyksen postauksestani LinkedInissä? En ymmärrä
Ihmettelin, kun tykkäysten lukumäärä oli laskenut yhtäkkiä yhdellä. Aloin käydä läpi tykkääjiä ja huomasin yhden tietyn henkilön ottaneen tykkäyksen pois. Olin ajatellut hakea tuohon firmaan töihin? :-( Miksi hän otti tykkäyksen pois???
Kommentit (12)
LinkedIn ei ole mikän FB ... työantaja tykkää? Oletko menossa johonkin yhden ihmisen firmaan?
Tiedätpähän viedä palvelusi muualle. Ehkä kilpailevan yrityksen piirin? Ap, elämä on liian lyhyt. Mitä sitten jos joku ei huomaa arvoasi? Silloin todistetaan hänen olevan väärässä. Sen jälkeen voit kehystää tulevan työtarjouksen, mutta se juna meni jo.
Sä ylianalysoit. Kannattais käydä ammattilaisen kanssa läpi että miksi. Mitä merkitystä sen ihmisen tykkäämisellä, tykkäämättä jättämisellä tai tykkäämisen poistamisella on? Ei mitään.
Vahingossa, oletan.
Olen joskus pitänyt jostain LinkedInissä ja varmistanut, tykkäsinkö jo jostain. Tykkäykseni on kadonnut. Pahimmillaan olen painanut kolme kertaa tykkäyspainiketta:
- tykkäsin
- laitoinko tykkäyksen? Laitoin, mutta tykkäys katosi varmistusklikkauksella.
- tykkäsin uudestaan, joten tykkäyshistoriaani jostain kumman syystä seuraavilla (heitä ei ole), on
varmaan hämmästynyt olo
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tykkäsi vahingossa?
Itse olen aina lähettänyt yv:n, jos olen vahingossa tykännyt ja poistab tykkäyksen. Selitän siinä, että kyse oli vahingosta ja siksi poistan tykkäyksen. Näin aloittajan ei tarvitse jäädä miettimään, miksi poistin tykkäyksen. Kuitenkaan tämä minun postauksen tykkäyksen poistaja ei ole toiminut vastaavalla tavalla, mikä saa minut koko ajan miettimään syytä. Onko hänellä jotain henkilökohtaisesti minua vastaan?
Ap
Se ei enää tykkää susta :( mitähän sellasta oot tehnyt?
Ketä kiinnostaa jotkut tykkäykset? Ihan oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Ihannoikeesti? Ootko aikuinen?
Mitä tarkoitat?
Ap
Itse tykkään ja poistan tykkäyksen 3 päivän kuluessa. Tällöin postaaja on nähnyt tykkäyksen, mutta turvallisuussyistä otan sen pois ettei jää lokiin.
Postaaminen linkediniin on uhkapeliä. Tällä kertaa hävisit.