Ei hitto ja taas tuli tällainen Tinder sankari
Tavattiin eilen, kahviteltiin ja sen jälkeen käveltiin kaupungilla jutellen mukavia. Mies oli kiinnostava ja halattiin päätteeksi, sanoin siihen loppuun että olisi kiva tavata uudelleenkin.
Mies vastasi siihen hymyillen "joo" ja sitten moikattiin lähtien eri teille.
Yllätys yllätys kun nyt avasin Tinderin, niin meidän keskustelu oli kadonnut sieltä. En löytänyt sitä selaamalla alaspäin enkä edes nimeä hakemalla. Eli mies poisti mätsin sanomatta mitään?
Tätä on tapahtunut parikin kertaa :/ Ilmeisesti vielä aika yleistä. Nyt ei ole mitään tapaa ottaa tähän mieheen yhteyttä ja sanoa hänelle mitään, siitä vaan suljetaan toinen nappia painamalla. Ja se vielä että se koko keskustelu vaan katoaa minultakin hänen napin painalluksesta, minusta se on tosi huono asia tinderissä ettei keskustelu jää edes talteen jos toinen poistaa mätsin.
Jotenkin tulee todella todella surullinen ja ahdistava olo tällaisista. On kuin ei pidettäisi edes ihmisenä.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitä tekstejä pitäisi analysoida jos miestä ei selkeästi vaan kiinnostanut? Joku voi vaikuttaa viesteissä vaikka kuinka hyvältä matchilta, mutta luonnossa ei vain kolahdakaan. Silloin kun itse vielä Tinderiä käytin, näin kävi useinkin. Sitten tuli kohdalle se mies, jonka kanssa ekat treffit venähti ihan huomaamatta suunniteltua pidemmäksi, vaihdettiin puhelinnumeroita ja pian jo seurusteltiin. Nykyään olemme avoliitossa ja saimme juuri esikoisen.
Itse en käyttämyt tinderiä, mutta yhtä nettitreffi-palvelua. Käytiin muutamien kanssa kahvilla, mutta kipinää ei vaan syttynyt.
Sitten tuli yksi, jonka kanssa syttyi niin isoa kipinää, että päädyttiin ensitreffeillä sänkyyn. Nyt ollaan oltu liki kymmenen vuotta yhdessä.
Laulaen tulee ja viheltäen menee. Tälläistä se nykyajan liukuhihnadeittailu on ja siihen on totuttava jos käyttää näitä palveluja missä täysin tuntemattomia heitellään "mätseiksi". Kukaanhan ei kehtaisi käyttyä noin jos tyyppi olisi bongattu vaikka samalta työpaikalta, jostain naapuritalota tms tai muusta tilanteesta missä häneen törmäisi vielä todennäköisesti uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vain mielenkiinnosta: mihin te niitä kadonneita keskusteluketjuja oikein tarvitsisitte?
Että pystyvät etsimään Facebookista kyseisen henkilön ja sitten kun sattuukiin löytymään parisuhdestatuksesta tai kuvista tietoa jo olevasta puolisosta, niin pääsevät sitten kostamaan kun voivat läväyttää kuvat keskusteluista.
Kannattaisikohan ihan etukäteen selvittää tällaset perusasiat...
Kuulostat roikkujalta. Miehet tajuavat tämän jo keskustelusta, joten haluavat väistää luodin.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään kirjoitti:
Et vain säväyttänyt ja mies ei uskaltanut sitä kertoa päin naamaa. Jatka eteenpäin, jonkun toisen kanssa synkkaa paremmin.
Ei ollut munaa kertoa siitä.
Sanomatta häviäminen on siis naisten oikeus, kun ei ole munia? On kuules näitä neitosia pilvin pimein, että ensin sovitaan treffit ja sitten muidu lopettaa viesteihin vastailut kokonaan. Ja turhaa selittää käytöstapojen puutetta sillä "mutku miehet jää roikkuun".
Miehet on sikoja. En ymmärrä mitä jotkut naiset näkevät niissä.
Ja ap, voimaa sinulle, sisko!
Mä olen ihan vilpittömästi surullinen tästä ajan kuvasta. Ei tosiaan ole helppoa olla nuori ja "parisuhdemarkkinoilla". Lainausmerkeissä siksi, että koko sana on niin kauhea. Aina välillä, kun näihin juttuihin törmää, tulen ajatelleeksi, että onneksi olen jo ikivanha eukko. En tiedä olenko väärässä, mutta tuntuu, että joskus 30 vuotta sitten kaikki oli niin kovin paljon yksinkertaisempaa ja helpompaa. Sitä vaan nähtiin ihmisiä ihan livenä eikä ollut mitään ulkonäköpaineita, siis sen suhteen, että koko paketti oli puolin ja toisen heti siinä hetkessä. Ei mitään Faceja, Instoja eikä Tindereitä. En mä sano, että välttämättä ennen olis ollut paremmin, mutta jossain määrin helpompaa.
Ihan tavallista käytöstä naisille. Voi voi kun tämän kerran mies pääsi tekemään samoin.
Normaali peruskäytöstapa hymyillä nätistä ja sanoa "joo" kun oikeasti ajattelee "ei v.ttujen kevät".
Teen tuota itse kaiken aikaa, tosin pääasiassa erilaisissa valtatilanteissa, kuten töissä. Ei ole muuta mahdollisuutta toimia.
Deittailua tai Tinderiä en harrasta. Ikäväähän se on tuossa yhteydessä, mutta tuttua kauraa muista yhteyksistä.
Uutta kehiin ap.Unohda se.Jos näin toimitaan, niin sinun ei tarvitse toimia niin vaan niin kuten haluaisit itseäsi kohdeltavan
Sama tarina, osa 103 143.
Näitä on palstalla joka viikko.
Tavoittelit itseäsi tasokkaampaa miestä, ja tulit ghoustatuksi. Mies ei siis vaivautunut edes yrittämään seksiä.
Vakiokuvio.
ps. se että mies osoittaa kiinnostusta, ei kerro yhtään mitään. Kokenut mies tekee niin aina, varmuuden vuoksi.
Miksi niitä tekstejä pitäisi analysoida jos miestä ei selkeästi vaan kiinnostanut? Joku voi vaikuttaa viesteissä vaikka kuinka hyvältä matchilta, mutta luonnossa ei vain kolahdakaan. Silloin kun itse vielä Tinderiä käytin, näin kävi useinkin. Sitten tuli kohdalle se mies, jonka kanssa ekat treffit venähti ihan huomaamatta suunniteltua pidemmäksi, vaihdettiin puhelinnumeroita ja pian jo seurusteltiin. Nykyään olemme avoliitossa ja saimme juuri esikoisen.