Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei hitto ja taas tuli tällainen Tinder sankari

Vierailija
25.05.2019 |

Tavattiin eilen, kahviteltiin ja sen jälkeen käveltiin kaupungilla jutellen mukavia. Mies oli kiinnostava ja halattiin päätteeksi, sanoin siihen loppuun että olisi kiva tavata uudelleenkin.

Mies vastasi siihen hymyillen "joo" ja sitten moikattiin lähtien eri teille.

Yllätys yllätys kun nyt avasin Tinderin, niin meidän keskustelu oli kadonnut sieltä. En löytänyt sitä selaamalla alaspäin enkä edes nimeä hakemalla. Eli mies poisti mätsin sanomatta mitään?

Tätä on tapahtunut parikin kertaa :/ Ilmeisesti vielä aika yleistä. Nyt ei ole mitään tapaa ottaa tähän mieheen yhteyttä ja sanoa hänelle mitään, siitä vaan suljetaan toinen nappia painamalla. Ja se vielä että se koko keskustelu vaan katoaa minultakin hänen napin painalluksesta, minusta se on tosi huono asia tinderissä ettei keskustelu jää edes talteen jos toinen poistaa mätsin.

Jotenkin tulee todella todella surullinen ja ahdistava olo tällaisista. On kuin ei pidettäisi edes ihmisenä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan peruskauraa. Senpä takia en jaksa juuri enää treffeille vaivautua. Ja kyllä ihan ok miehet on musta kiinnostuneet myös seurusteluaikeissa ( ei ole näiden kohdalla vaan itsellä sama fiilis ollut). Eli kyse ei ole siitä, että nainen olis joku kammotus, ei vastaa yhtään kuvia tms. että tulee kohdelluksi noin. Unohda koko tyyppi, näille ei mitään voi

Vierailija
2/32 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole aika kätevää, kun voit poistaa ihmisen elämästäsi pelkällä napin painalluksella. Se on sitä deittailua, mutta tätä päivää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sä olet sitoutumisvimmainen riippuja.

Vierailija
4/32 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vain säväyttänyt ja mies ei uskaltanut sitä kertoa päin naamaa. Jatka eteenpäin, jonkun toisen kanssa synkkaa paremmin.

Vierailija
5/32 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus tinder keissi kuulemani mukaan.

Tapahtunut kerran itselläni.

Samaa mieltä kyllä tuosta, että keskustelu katoaa sen myötä. Pitää ilmeisesti ruveta ottamaan screenshotteja keskustelusta, kun se voi kadota mielivaltaisesti minä hetkenä hyvänsä. Tinderin design virhe, sanoisin.

Vierailija
6/32 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain mielenkiinnosta: mihin te niitä kadonneita keskusteluketjuja oikein tarvitsisitte?

Vierailija
7/32 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus tinder keissi kuulemani mukaan.

Tapahtunut kerran itselläni.

Samaa mieltä kyllä tuosta, että keskustelu katoaa sen myötä. Pitää ilmeisesti ruveta ottamaan screenshotteja keskustelusta, kun se voi kadota mielivaltaisesti minä hetkenä hyvänsä. Tinderin design virhe, sanoisin.

Päinvastoin se että katoaa kaikki on paras Tinderin toiminto. Ei jää kiristäjille materiaalia. M43

Vierailija
8/32 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Screenshotteja vain ottamaan.

Vierailija
9/32 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain mielenkiinnosta: mihin te niitä kadonneita keskusteluketjuja oikein tarvitsisitte?

Että pystyvät etsimään Facebookista kyseisen henkilön ja sitten kun sattuukiin löytymään parisuhdestatuksesta tai kuvista tietoa jo olevasta puolisosta, niin pääsevät sitten kostamaan kun voivat läväyttää kuvat keskusteluista.

Vierailija
10/32 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaikka analysointiin, että mitä sanoi kenties väärin ja muutenkin että mistä keskusteltiin. En halua, että minun tekstejä poistetaan mielivaltaisesti jonkun muun toimesta. Niiden pitäisi poistua vain, jos itse haluan ne poistaa.

Vähän sama, kuin minulle tärkeä sähköposti poistuisi, koska joku toinen halusi sen poistettavan.

Tämän saman asian takia en tykkää snapchatista, koska kaikki poistuu. Tarvitsen aikaa katsoakseni asioita ja vastatakseni niihin.

Vierailija
11/32 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten kysynyt puh numeroa ha nimeä kun tapasitte

Vierailija
12/32 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap oli filtteröidyillä kuvilla tikkurilan värikartta naamassaan Tinder-kuvissa, ja tavoitteli 10/5 jykeväleuka-alfaa? 

Tinder on sitä paitsi panosovellus. 

Vierailija
13/32 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennoituisin niin, että jes, hyvä kun tuli luonne heti esiin. Ja unohtaisin tyypin.

Siis eihän siinä mitään pahaa ettei häntä kiinnostanut. Mutta tuo kyky pyyhkiä ihmiset veks ilman käytöstapoja, itse en ainakaan haluaisi sellaista ihmistä kumppanikseni.

Tinder tosiaan on aika masentava siinä mielessä, että näyttää tämän koko kirjon. 

Vierailija
14/32 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan tietää että jos naiselle sanoo ei kun se haluaa kuulla joo niin se vetää kilarit ja tekee ties mitä.

On vain kaikille helpointa ghostata niin hommasta selviää ehjin nahoin.

Vierailija
15/32 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ap oli filtteröidyillä kuvilla tikkurilan värikartta naamassaan Tinder-kuvissa, ja tavoitteli 10/5 jykeväleuka-alfaa? 

Tinder on sitä paitsi panosovellus. 

Mmm tämä :)

Vierailija
16/32 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikka analysointiin, että mitä sanoi kenties väärin ja muutenkin että mistä keskusteltiin. En halua, että minun tekstejä poistetaan mielivaltaisesti jonkun muun toimesta. Niiden pitäisi poistua vain, jos itse haluan ne poistaa.

Vähän sama, kuin minulle tärkeä sähköposti poistuisi, koska joku toinen halusi sen poistettavan.

Tämän saman asian takia en tykkää snapchatista, koska kaikki poistuu. Tarvitsen aikaa katsoakseni asioita ja vastatakseni niihin.

En vieläkään ihan ymmärrä. Jos toista ei kiinnosta, niin ei kiinnosta, ei se tekstien analysoinnilla mihinkään muutu.

Vierailija
17/32 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerkesitte vaihtaa puhelin numeroita niin ehkä poisti tinderin?

Vierailija
18/32 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään kirjoitti:

Et vain säväyttänyt ja mies ei uskaltanut sitä kertoa päin naamaa. Jatka eteenpäin, jonkun toisen kanssa synkkaa paremmin.

Ei ollut munaa kertoa siitä.

Vierailija
19/32 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vieläkään ihan ymmärrä. Jos toista ei kiinnosta, niin ei kiinnosta, ei se tekstien analysoinnilla mihinkään muutu.

Samaa mieltä. Ja jos ap on vaikuttanut kirjoittelun perusteella ihan lupaavalta mutta tavatessa ei vain ole kemiaa niin mitä se aiempien tekstien penkominen auttaa?

Vierailija
20/32 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerkesitte vaihtaa puhelin numeroita niin ehkä poisti tinderin?

Kerran kävi näin. Oli vaihdettu numero. Tinderin tai mätsin poisti heti treffien jälkeen. Oli numero, mutta hänestä ei ikinä kuulunut yhtikäs mitään. Enkä itsekään ottanut yhteyttä, kun ei hänkään kerta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme