Huomenna eurovaalit. Ketä äänestit ennakkoon?
Pitäisi valita paras puolue. Kaikki vaihtoehdot avoinna.
Kommentit (169)
Äänestin Silvia Modigia vas. Ihailen hänen suoruuttaan ja rohkeita mielipiteitä
Äänestin Laura Huhtasaarta PS. Ihailen hänen suoruuttaan ja rohkeita mielipiteitä.
Kekkonen, kekkonen, kekkonen se joka oli radiossa
En äänestä enää yksissäkään vaaleissa. Ei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Näkkäriä.
Tiesitkö näistä kissojen tappamisista ennen äänestyspäätöstäsi?
Feministipuoluetta äänestin nyt ensimmäistä kertaa.
LAURA HUHTASAARI
Tekee Euroopasta Suuren Taas!
Samuli Sibakoff, PS. Halusin äänestää PS, mutta halusin myös ehdokkaan, joka on sitoutunut toimimaan eläinten olojen parantamiseksi. (Ne oli listattu jonnekin sivustolle, ja PS:stä oli tämä Sibakoff ja Ruohonen-Lerner.)
Vierailija kirjoitti:
Se on vaalisalaisuus.
Se on ihan OK, kaikki eivät kehtaa tunnustaa äänestävänsä vasenta laitaa, eikä tarvitsekaan. Se on se äänten kokonaismäärä mikä ratkaisee.
Luulen että Huhtasaarelle tulee jytky huomenna.
Äänestin Ville Niinistöä Vihreistä. Saa huiman äänipotin, voi olla maan äänikuningas.
En ikinä ennakkoäänestä missään vaaleissa.
Äänestän aina vaalipäivänä.
Äänestän joka tapauksessa Vasemmistoliiton ehdokasta. En vain tiedä ketä. Ehdokkaissa on paljon nimiä joita en tunne ennakolta. Silvia Modig ja Merja Kyllösen tiedän. Tuomas Nevanlinna on aika yllätysehdokas. Fiksu filosofi.
Pitää perehtyä paremmin. Luulen että ääneni menee Tuomas Nevanlinnalle. Silvia ja Merja ovat myös vaihtoehtoja. Mutta tää Nevanlinna on yllättävä ässä ja pidän filosofeista!
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ennakkoäänestä missään vaaleissa.
Äänestän aina vaalipäivänä.Äänestän joka tapauksessa Vasemmistoliiton ehdokasta. En vain tiedä ketä. Ehdokkaissa on paljon nimiä joita en tunne ennakolta. Silvia Modig ja Merja Kyllösen tiedän. Tuomas Nevanlinna on aika yllätysehdokas. Fiksu filosofi.
Pitää perehtyä paremmin. Luulen että ääneni menee Tuomas Nevanlinnalle. Silvia ja Merja ovat myös vaihtoehtoja. Mutta tää Nevanlinna on yllättävä ässä ja pidän filosofeista!
Sinulta pitäisi ottaa äänioikeus pois
Se on vaalisalaisuus.