Sirkkoja tulossa pöytään, söisittekö?
Ravintolassa ja maistiais annos sirkkoja tilattu. Olen hämähäkkikammoinen enkä IKINÄ itse olisi tilannut. Kaverit tilasivat ja kohta pitäis maistaa. Ei varmaan kehtaa pitää silmiä- ja nenästä kiinni. Oletteko maistaneet ja miltä maistuu. Apua tarvitaan pikana etten nolaa itseäni. Snapsit ajattelin tilata koko porukalle jotta voitan aikaa ja saan rohkeutta.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on suorastaan naurettavaa, ettei joku suostuisi edes maistamaan. Jos sitä ravintolassa tarjotaan, ja Suomessa vieläpä, se on takuulla ihmisravinnoksi kelpaavaa ja jopa ihan neutraalin makuista. Miksei voi edes pientä palasta maistaa?
Ne on niin pieniä (ampparin kokoisia) ettei niitä voi ruveta pilkkomaan. Muuta kun jaloista kiinni ja suuhun.
Kokeile hunajachilillä.
Ei niitä monessa paikassa edes myydä, joten kannattaa maistaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en ymmärrä miksi piäisi maistaa. Tällä perusteellaan että maistaa pitää kun on sentään ravintola ja maku on neutraali. Kyllä on ankea käynti ravintolassa jos pitää muita miellyttääkseen maistella jotain mauttomia ötököitä kalliilla. Kun voisi nauttia jostain mistä pitää sillä hinnalla...
No miksei voi maistaa? Etkö sä koskaan maistele mitään uutta? En käsitä ettei jotain kiinnosta uudet maut. Eihän siinä mitään häviä jos maistaa, päinvastoin saattaa löytää jotain tosi hyvää mitä ei aiemmin tiennytkään.
Jos kukaan ei olis maistellut mitään uutta, niin syötäis vaan omenia puusta niinkuin Eva vai Aatamiko se oli?
Voisin ainakin luvata harkitsevani, että maistaisin...
Haluaisin maistaa. Ihan suosittu naposteltava toisella puolella maailmaa kuitenkin.
En. En näe mitään syytä. En ole nälkäinen.
En myöskään maista kania, lehmän pötsiä tai koiraa.
on tullut maistettua leipää, johon on laitettu ötököitä
ap vois palata kertomaan makukokemuksesta.
En söisi. En syö ötököitä, ällöttää. Tiedän että ruoan sekaan on joskus saattanut vahingossa päästä ötököitä enkä välttele E120 värjättyjä ruokia, mutta en silti tietoisesti halua syödä kokonaisia ötököitä.
En söisi. Yhden lemmikin ruokaa ovat sirkat, se on ihan luonnollista ja se tarvitsee elävää ravintoa mutta kun olen nähnyt millaisia ne ovat en pysty erottamaan niitä esim lehmästä/siasta, en syö lihaa.
En söisi. Eivät kuulu eurooppalaiseen ruokavalioon.
Miksi söisin jotain hyönteisiä, kun saan paljon maukkaampaa proteiinia esim pihvistä?
Ikävä tunnustaa mutta tulin juuri vessasta. Oksensin. Sirkat eivät ole minun juttuni.
-ap
Kuolisin ennemmin kun söisin niitä ällötyksiä. Yök yök yök!!!
Mistä tiedät pidätkö vai et, jos et koskaan maista mitään uutta?