Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sirkkoja tulossa pöytään, söisittekö?

Vierailija
24.05.2019 |

Ravintolassa ja maistiais annos sirkkoja tilattu. Olen hämähäkkikammoinen enkä IKINÄ itse olisi tilannut. Kaverit tilasivat ja kohta pitäis maistaa. Ei varmaan kehtaa pitää silmiä- ja nenästä kiinni. Oletteko maistaneet ja miltä maistuu. Apua tarvitaan pikana etten nolaa itseäni. Snapsit ajattelin tilata koko porukalle jotta voitan aikaa ja saan rohkeutta.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en ymmärrä miksi piäisi maistaa. Tällä perusteellaan että maistaa pitää kun on sentään ravintola ja maku on neutraali. Kyllä on ankea käynti ravintolassa jos pitää muita miellyttääkseen maistella jotain mauttomia ötököitä kalliilla. Kun voisi nauttia jostain mistä pitää sillä hinnalla...

Mistä tiedät pidätkö vai et, jos et koskaan maista mitään uutta?

Vierailija
22/36 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on suorastaan naurettavaa, ettei joku suostuisi edes maistamaan. Jos sitä ravintolassa tarjotaan, ja Suomessa vieläpä, se on takuulla ihmisravinnoksi kelpaavaa ja jopa ihan neutraalin makuista. Miksei voi edes pientä palasta maistaa?

Ne on niin pieniä (ampparin kokoisia) ettei niitä voi ruveta pilkkomaan. Muuta kun jaloista kiinni ja suuhun.

Kokeile hunajachilillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä monessa paikassa edes myydä, joten kannattaa maistaa.

Vierailija
24/36 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en ymmärrä miksi piäisi maistaa. Tällä perusteellaan että maistaa pitää kun on sentään ravintola ja maku on neutraali. Kyllä on ankea käynti ravintolassa jos pitää muita miellyttääkseen maistella jotain mauttomia ötököitä kalliilla. Kun voisi nauttia jostain mistä pitää sillä hinnalla...

No miksei voi maistaa? Etkö sä koskaan maistele mitään uutta? En käsitä ettei jotain kiinnosta uudet maut. Eihän siinä mitään häviä jos maistaa, päinvastoin saattaa löytää jotain tosi hyvää mitä ei aiemmin tiennytkään.

Vierailija
25/36 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kukaan ei olis maistellut mitään uutta, niin syötäis vaan omenia puusta niinkuin Eva vai Aatamiko se oli?

Vierailija
26/36 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ainakin luvata harkitsevani, että maistaisin...

Vierailija
27/36 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin maistaa. Ihan suosittu naposteltava toisella puolella maailmaa kuitenkin.

Vierailija
28/36 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En näe mitään syytä. En ole nälkäinen.

En myöskään maista kania, lehmän pötsiä tai koiraa.

Vierailija
29/36 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tullut maistettua leipää, johon on laitettu ötököitä

Vierailija
30/36 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap vois palata kertomaan makukokemuksesta.

Vierailija
31/36 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En söisi. En syö ötököitä, ällöttää. Tiedän että ruoan sekaan on joskus saattanut vahingossa päästä ötököitä enkä välttele E120 värjättyjä ruokia, mutta en silti tietoisesti halua syödä kokonaisia ötököitä.

Vierailija
32/36 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En söisi. Yhden lemmikin ruokaa ovat sirkat, se on ihan luonnollista ja se tarvitsee elävää ravintoa mutta kun olen nähnyt millaisia ne ovat en pysty erottamaan niitä esim lehmästä/siasta, en syö lihaa.

Vierailija
33/36 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En söisi. Eivät kuulu eurooppalaiseen ruokavalioon.

Vierailija
34/36 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi söisin jotain hyönteisiä, kun saan paljon maukkaampaa proteiinia esim pihvistä?

Vierailija
35/36 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tunnustaa mutta tulin juuri vessasta. Oksensin. Sirkat eivät ole minun juttuni.

-ap

Vierailija
36/36 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolisin ennemmin kun söisin niitä ällötyksiä. Yök yök yök!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän