Mies ei halua päästää yksin kävelylle
Olemme olleet yhdessä vuoden ja vietämme kaiken vapaa-ajan yhdessä. Jos haluan lähteä kävelylle kuntoilumielessä niin ettei mies pääse mukaan tulee siitä hirveä riita. Miehen mielestä se on epäilyttävää ja olen vain lenkillä iskemässä miehiä. Olen harrastanut lenkkeilyä 15 vuotta.
Käymme miehen kanssa yhdessä monta kertaa viikossa kävelyllä, mutta minä haluan käydä joka päivä. Jos mies ei pääse en pääse minäkään ulos.
Onko muilla vastaavaa? Mikä avuksi muu kuin eroaminen?
Ymmärtäisin jos pukeutuisin jotenkin ns viettelevästi lenkille, mutta en ja en edes puhu miehille ollessani ulkona. Kuuntelen musiikkia ja menen täysillä eteen päin. Mies näkee kuntoilusovelluksesta missä menen.
En ole pettänyt enkä jutellut tuntemattomille miehille koko suhteen aikana.
Onko tämä sairaalloista mustasukkaisuutta?
Kommentit (40)
Ai onko?
Totta helvetissä on. Juokse tyttö, juokse!
On sairaalloista. Olen itsekin mustasukkainen ja epäilen kaikkea mahdollista mutta en kehtaisi rajoittaa puolisoni liikkumista. Aivan käsittämättömän epänormaalia.
Eroa ja tee se salaa, kun mies ei ole kotona. Soita Naisten linjalle ja pyydä neuvoja. Miehesi kuulostaa niin sairaalta, että on hyvin mahdollisesti väkivaltainen erossa. Tuo mitä kuvaat, on niin poikkeavaa ja sairasta henkistä väkivaltaa ja kontrollointia. Olet vaarassa.
Seuraavaksi alat saamaan turpaan riitelyn sijasta.
Lähde kun mies on töissä äläkä palaa enää takaisin. Hae apua.
Samaa mieltä edellisten kanssa, ole tervettä tuo. Äkkiä jalat alle ja pois suhteesta. Todennäköisesti tilanne vain pahenee, jos jäät. Kannattaa myös varautua siihen, että hän alkaa vainota sinua eron jälkeen.
Ymmärrät itsekin että tuollainen ei ole tervettä. Ymmärtääkö puoliso?
Et ole trolli muttet myös huomaa yliampuvaa mustasukkaisuutta? Ja vielä kuntoilusovellusta jota miehesi valvoo? Juu EI. Olisin lähtenyt heti siitä suhteesta!
Ihan sairaaloisen mustasukkainen mies. Heti eroon, ellet halua tulla hakatuksi. En jatkaisi tuommosen kanssa päivääkään.
Ei ollenkaan normaalia ja itseasiassa pelottavaa, kontrolloivaa, alistavaa. Sinun täytyy lähteä ja kuten on neuvottukin niin lähde salaa koska on ihan selvä väkivallan riski. Soita vaikka turvakotiin ja kerro tilanne.
Tsemppiä ja kohti iloisempaa tulevaisuutta!
Ap, suosittelen että katkaiset tuollaisen epäterveen suhteen. Mutta tee se niin, ettet saata itseäsi vaaraan: turvaa selustasi, älä jää miehen kanssa kahden, sukulaisia tai ystäviä mukaan muuttoon jne.
Minä puhuisin miehen kanssa vakavasti että mulla on oikeus mennä ulos ihan milloin haluan eikä siitä tarvitse miehelle tiliä tehdä. Ei tarvitse kertoa mitä reittiä on kulkenut eikä mihin kellonaikaan palaa. Jos ei asia menisi perille, niin sitten se olis ero luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Kannatti ottaa se jänn.ämies/värivi.kainen.
Todennäköisemmin mies on kil ttimies, heillä tuntuu pahimmat ongelmat päässään olevan.
Näytä miehellesi tää viestiketju ja katso miten reagoi.
Vierailija kirjoitti:
Näytä miehellesi tää viestiketju ja katso miten reagoi.
Tuollainen mies olis sitä mieltä että kaikki ketjun naiset käy "lenkillä" miehiään pettämässä
Vierailija kirjoitti:
Minä puhuisin miehen kanssa vakavasti että mulla on oikeus mennä ulos ihan milloin haluan eikä siitä tarvitse miehelle tiliä tehdä. Ei tarvitse kertoa mitä reittiä on kulkenut eikä mihin kellonaikaan palaa. Jos ei asia menisi perille, niin sitten se olis ero luvassa.
Tuossa tilanteessa puhuminen on aivan turhaa. Lähtö heti on oikea ratkaisu.
Lue Laura Mannisen:Kaikki anteeksi.
Kirja mustasukkaisuudesta ja parisuhdeväkivallasta.
Ei, meillä ei ole näin. Eikä tuntemissani suhteissa. Naiset saavat liikkua vapaasti. Miehesi on ääliö, suhteestanne tulee katastrofi, tai siis on jo,
Vierailija kirjoitti:
Mutku se on niiiin ihana nappisilmä käkkäräpää
Tunnetko ap:n tai hänen miehensä? Vai onko itselläsi jokin kummallinen fetissi tai pkkomielle?
0/5