Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lattia/kattolistojen väri?

Vierailija
24.05.2019 |

Huoneessa on tummansinipohjainen kuviotapetti, yleisilme siis hyvin tumma. Katto valkoinen, lattia helmenharmaata lautaa. Leveät lattia ja jalkalistat joiden väri pitäisi pian päättää. Ollaan toisissa huoneissa poimittu listoituksen värejä tapetista, mutta tämä tapetti on niin tumma ettei sen väriset listat olisi mielestäni kivat. Valkoiset listat taas ehkä liian ”irralliset” tummaa tapettia vasten, kai? Ehkä lattialistat lattian värisiksi? Mutta entä katto- ja ikkunalistat?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat illuusion isommasta lattiasta, laita lattian sävyiset. Jos taas haluat illuusion korkeammasta tilasta, laita seinän väriset listat.

Vierailija
2/12 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat illuusion isommasta lattiasta, laita lattian sävyiset. Jos taas haluat illuusion korkeammasta tilasta, laita seinän väriset listat.

No en tiedä mistään illuusioista, kunhan näyttää kivalta ja väreihin sopivalta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä valkoinen on paras mielestäni. Riippuu toki myös vähän siitä, että millainen lista on. Itse laitoin malerin koski listat ja on kyllä tosi hyvännäköiset! Jos on samansävyiset kuin lattia, näyttää sellaiselta ns kaukalolta mistä itse en tykkää.

Vierailija
4/12 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ette kai te joka huoneeseen pistä erivärisiä listoja? :s

Vierailija
5/12 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä valkoinen on paras mielestäni. Riippuu toki myös vähän siitä, että millainen lista on. Itse laitoin malerin koski listat ja on kyllä tosi hyvännäköiset! Jos on samansävyiset kuin lattia, näyttää sellaiselta ns kaukalolta mistä itse en tykkää.

Itse ajattelin että se valkoinen lista olisi varsinkin sen helmenharmaan lattian rinnalla vähän irrallinen. Kun on kaksi erilaista vaaleaa rinnakkain. Listat on aika leveetä puulistaa. Ap

Vierailija
6/12 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ette kai te joka huoneeseen pistä erivärisiä listoja? :s

Joo, on laitettu :)

Vierailija
7/12 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
8/12 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattialistat lattian värillä ja kattolistat katon värillä.

Vierailija
9/12 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lattialistat lattian värillä ja kattolistat katon värillä.

Entäs ikkuna ja ovilistat?

Vierailija
10/12 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalein sävy tapetista

Vierailija
11/12 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen ja tummansininen olisi raikas pari. Ei tule liian synkkä tunnelma.

Vierailija
12/12 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Nää listat on vieläkin laittamatta, tuli vähän mutkia matkaan ja jäivät. Nyt uudella innolla eteenpäin. Ehdotuksia väristä otetaan vastaan🙂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme