Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saavuttamaton ihastus

Vierailija
24.05.2019 |

Joudutko tällä hetkellä taistelemaan itsesi kanssa unohtaaksesi jonkun henkilön?
Millainen tilanne sinulla on? Miten selviät tunteen kanssa?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan ensin savuttamattomaan.

Jollei sekään riitä, avuttomaan.

Vierailija
2/30 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki menee elämässä ohi. Saavutetut ja saavuttamattomat asiat.

Pitäs vaan hyväksyy. Tulee helpompi olla.

Kaikella on tarkoituksensa vaikkei kaikkea ole tarkoitettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä EI muka ole tuommoista?

Vierailija
4/30 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellä EI muka ole tuommoista?

Ei kai kaikilla ihmisillä ole saavuttamatonta rakkautta joka riivaa päässä pitkään, ehkä kuukausia tai vuosia??

Mulla on ollut elämässä 1 ennen tätä ja se kesti useamman vuoden, Nyt tämä toinen useamman vuoden.

Ja kyllå, olen pitkässä parisuhteessa, eikä parisuhde aivan onnetonkaan ole.

Vierailija
5/30 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli yksi 10 vuotta, mutta olenkin perusteellinen ihminen.

Vierailija
6/30 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun taistelemaan. Välillä saan unohtumaan ja sitten näen unta hänestä ja pyörii mielessä pitkään. Vaikea on unohtaa ja yhteyttä en kehtaa ottaa (molemmat kai varattuja edelleen).

Vierailija
7/30 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Toivottoman ihastunut. Ja vastapuoli myös. Mutta ei ole tulevaisuutta meillä :(

Vierailija
8/30 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun taistelemaan. Olen ihastunut saavuttamattomaan. Tavallaan olen hyväksynyt tilanteen, enkä tee asialle mitään. En silti saa häntä mielestäni.

Vierailija
9/30 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri nainen joka on lomalla. Argh..ikäeroa paljon

Vierailija
10/30 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän valaa uskoa itseeni, että se menee ohi aikanaan. Nyt on kyllä ollut vaikeaa muutaman kuukauden ajan tämän ihastuksen kanssa kamppailun takia ja vielä kun tulee tarkoituksella ruokittua ihastusta somessa stalkaten ja haaveillen. Mutta ne entisetkin ihastukset ovat laimenneet ja sittemmin unohtuneet. En edes meinaa muistaa 10 vuoden takaisten ihastusten nimiä saati kasvoja. Pelottaa vain, että tämä nykyinen ihastus on vähän eri asia, mutta yritän nyt tosiaan uskoa, että pian tulee muuta ajateltavaa, aloitan uudet opinnot ja ehkä töitäkin pitäisi etsiä ja uusia harrastuksia syksylle jne.

Vierailija
11/30 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, taistelin syksystä asti mutta kävi niin että rakastuin todella pahasti. En päässyt millään tunteista eroon - sen sijaan tunteet vaan kasvoi ja kasvoi. Nyt olen niin umpirakastunut, että hänen näkeminen jännittää niin kauheesti, että etoaa ja nostattaa sykettä jopa 162:n. Kyllä välillä raastaa sydäntä ja paljon on itkettykin, mut olen kuitenkin ikionnellinen, että hän kuuluu jollain tavalla mun elämään. Ja enää en haluakaan unohtaa, vaan haluan rakastaa, vaikka meidän välillä ei tule ikinä tapahtumaan mitään. Ei niin ihanaa miestä voi olla rakastamatta❤️

Vierailija
12/30 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Ja vielä lisäyksenä: oletko mies vai nainen?

Vierailija
13/30 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mies jota tapailin jonkin aikaa. Jutun päätyttyä olisi ollut mahdollisuus jatkaa kavereina, mutten lopulta pitänyt sitä mielekkäänä vaihtoehtona ja yhteydenpito jäi. Tiedän, etten osaisi suhtautua häneen pelkkänä kaverina ja minkäänlaisessa kontaktissa oleminen vain lietsoisi ihastumisen tunnetta. Aika on auttanut asian hyväksymisessä ja varsinkin kiinnostuksen herääminen toista miestä kohtaan (joka hänkin tosin mahdollisesti saavuttamaton), mutta edelleen ajattelen häntä päivittäin, enemmän tai vähemmän. En itsekään ymmärrä miten pääsi niin lyhyen tuttavuuden aikana niin hyvin ihon alle. Mies on oletettaakseni tyytyväinen tilanteeseen, sillä hänestä ei ole kuulunut (tämäkin muuten osaltaan auttanut yli pääsemisessä, kun on tajunnut olleensa toiselle merkityksetön).

Olen itse siis nainen.

Vierailija
14/30 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän mulla muita ole ollutkaan kuin saavuttamattomia ihastuksia. Ihastun aina vääriin naisiin tai tyttöihin. Kusipäitä, varattuja, liian suurta ikäeroa, liian suurta välimatkaa jne. Ja tietenkäänhän minä en kenellekään uskalla tunteitani paljastaa.

Mitenkö tästä voi selvitä? Ei oikein mitenkään ainakaan omalla kohdallani. On vaan annettava ajan kulua ja odoteltava josko se ihastus menisi joskus ohitse.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
15/30 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on saavuttamatta ihastus joka vihaa minua.Se joka päivä haukkuu minua, kiroilee ja tuijottaa.se on BAD BOY.

Vierailija
16/30 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä ihastustani saavuttamattomana, vain helvetin vaikeana. Joko päädymme yhteen tai elämä/kohtalo vie meidät eri suuntiin, mutta koskaan en ole tavannut ihmistä, joka sopisi minulle paremmin ja epäilen, että tulen tapaamaan vastakaan.

Vierailija
17/30 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

]Mulla on saavuttamaton ihastus joka vihaa minua.Se joka päivä haukkuu minua, kiroilee ja tuijottaa.se on BAD BOY.

😇😈😢😵😍😘😗😙😚

Vierailija
18/30 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti, mutta eiköhän tämä tästä. Todennäköisesti jään henkiin

Vierailija
19/30 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri nainen joka on lomalla. Argh..ikäeroa paljon

Paljonko on paljon, ja kumpi on vanhempi?

Vierailija
20/30 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä ihastustani saavuttamattomana, vain helvetin vaikeana. Joko päädymme yhteen tai elämä/kohtalo vie meidät eri suuntiin, mutta koskaan en ole tavannut ihmistä, joka sopisi minulle paremmin ja epäilen, että tulen tapaamaan vastakaan.

Jos hän haluaisi sinut, olisitte jo yhdessä.