Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia seurakunnassa käymisestä?

Vierailija
24.05.2019 |

Olen 27-vuotias ja tosi yksinäinen. Mulla ei ole mitään tai ketään, joten olen alkanut pohtimaan, olisikohan paha jos alkaisin käymään jossain seurakunnassa. Uskovainen siis olen, joten en kävisi siellä ainoastaan seuran vuoksi.

Onko millaista porukkaa ja otetaanko uudet kivasti vastaan? Asun siis pääkaupunkiseudulla :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehdottomasti käydä seurakunnassa. Tällä viikolla sen taas itsekin huomasin. Mieltä piristi, kun kuuli julistusta ja sai myös jutella pienryhmässä.

Toivottavasti löydät sopivan seurakunnan.

Vierailija
2/5 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ehdottomasti käydä seurakunnassa. Tällä viikolla sen taas itsekin huomasin. Mieltä piristi, kun kuuli julistusta ja sai myös jutella pienryhmässä.

Toivottavasti löydät sopivan seurakunnan.

Kiitos tsempeistä❤️ joo laitoinkin jo sähköpostia yhteen paikkaan! 🌻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät kokemukset on, suosittelen :-)

Vierailija
4/5 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on paljon erilaisia seurakuntia, jos jaksaa käydä monissa, voi löytää oikein kotoisan ja kivan. :) Itse en ole jaksanut, en käy missään. Ei mitään varsinaisesti huonoja kokemuksia jäänyt.

Vierailija
5/5 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kannattaa, jos muutenkin olet kristitty eli usko ei haittaa. Jos olet luterilainen, paikallisseurakunnassa ei tutustu yhtä helposti kuin herätysliikkeen toiminnassa. Paras on kun menet pienryhmään, eli joku solu/raamattupiiri/naisten piiri tms, ja ystäviä löytyy melko nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän