Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävästä tullut mustasukkainen ilkiö.

Näkymätön Kerttu
24.05.2019 |

Aiemmin niin ihana hymyileväinen ja mukavaa juttuseuraa ollut miesystäväni muuttunut piikitteleväksi ja mököttäväksi.
Jatkuvaan kommentoi vaatteitani, tulee mustasukkaiseksi jos joku katsookin minuun. Jopa siitä närkästyi, kun naapuri kuoli ja koin sympatiaa toista miespuolista naapuria kohtaan joka oli tämän kuolleen läheinen ystävä.
Ennen hän ihanasti huomioi, silitteli tai halasi ohimennen, antoi lukuisia hymyjä ja haluavia katseita kuin salaa arjen puuhissa.
Hän oli mukava lapsilleni ja saattoi jopa auttaa läksyissä tm, mutta nykyään hän ei heitäkään edes tervehdi tai sano moikka lähtiessä, yrittää olla kuin olisivat ilmaa. Ei varsinaisesti ole ilkeä heille, puhu rumasti tm. Kuitenkin jos lapsi tulee samaan huoneeseen hän usein itse menee toiseen huoneeseen.
Minulle puhuu enimmäkseen, kun haluaa keskustella siitä haluanko olla hänen kanssaan, kuulemma pelkää riittääkö hän. Kuitenkin samalla työntää minua pois olemalla minua kohtaan kylmä. Alkanut jättää heipat sanomatta, ei halua käydä yhdessä missään yms.
Aika neuvoton alkaa tilanne minulle olla. En oikein osaa tästä edetä. Alkaa tuntua, että tuhlaan aikaani hänen kanssaan.
Aina ollut helppo torjua miehet jos joku on kiinnostusta ilmaissut, mutta mietin, että kuinka kauan jos hän jatkaa tuota tylyä käytöstään. En todellakaan aio pettää tai hypätä suhteesta suoraan toiseen, mutta inhottaa, että huomaan oman kiinnostukseni heräävään miettimään, että voisiko joku muu olla hyvä minua kohtaan. Juuri sain viestipyyntöä sen oloiselta mieheltä jolle varmasti vastaisin jos olisin vapaa, mutta nyt sivuutin sen, tulin kotiin ja vastassa taas mies joka ei katso päin, ei tervehdi ja yhteistä tekemistä ehdottaessani ei vaivautunut vastaamaan tai edes katsetta nostamaan minuun.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuttiin asioista hyvä tovi. Mies alkoi kertoa mielessään pyörineitä asioita, kun sanoin hänen käytöksellään ajavan minut pois ja ilmapiiri kokoajan huono.

Hän oli alkanut tuttunsa kommentin jälkeen miettiä kaikenlaisia huonoja vaihtoehtoja ja kiinnittänyt huomiota lisääntyneeseen viestittelyyni joka johtui ystäväni tilanteesta elämässään ja kaipasi juttuseuraa. Mies kuitenkin loi mielessään ajatuksen, että olen ehkä ihastunut ja viestittelen jonkun miehen kanssa.

Lisäksi hänellä on ollut ajatuksia, onko hän riittävä minulle, kuinka käy uuden työn alkaessa, millaiset odotukset minulla on hänestä lasten suhteen ja pystyykö täyttämään niitä, kun ei luonnostaan ole kova lasten kanssa touhuamaan vaikka onkin minun kanssa juttuihin osallistunut.

Päällimmäisenä oli nyt se, että hän luuli minun olevan ihastunut johonkin mieheen.

Keskustelun jälkeen mies on ollut hyvällä tuulella ja jutellut normaalisti, halaillut ja silitellyt minua. Ehkä hänellä nyt tosiaan oli tässä jonkin aikaa patoutunut noita ajatuksia ja koska on huono aloittamaan puhumista asiat jäivät käsittelemättä paisuen suhteettoman suureksi.

Vierailija
42/50 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pettää! Oman kokemuksen mukaan mustasukkaisimmat ihmiset tekee sitä itse mistä toista epäilee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa hyvin miksi. Ap on itsekeskeinen jolla on heti muut miehet mielessä kun oma ei anna huomiota. Et edes yritä keskustella ja pelastaa suhdetta. Oletteko koskaan edes rakastaneet toisianne? Aika helposti on kumppanin vahto mielessä. Haluat suojella omia tunteitasi varmistamalla että varmasti kelpaat vielä muille miehille.

Vierailija
44/50 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harald kirjoitti:

Huomaa hyvin miksi. Ap on itsekeskeinen jolla on heti muut miehet mielessä kun oma ei anna huomiota. Et edes yritä keskustella ja pelastaa suhdetta. Oletteko koskaan edes rakastaneet toisianne? Aika helposti on kumppanin vahto mielessä. Haluat suojella omia tunteitasi varmistamalla että varmasti kelpaat vielä muille miehille.

Se oli enemmän sellainen häilyvä aivopieru mikä tuli, kun olin jo alkamassa olemaan ihan loppu äksyilyyn ja näkymättömänä olemiseen. Sitten tuli taas viestitse yhteydenotto jossa ilmaistiin kiinnostusta ja ajatus käväisi mielessä. En minä tosissani mieti muita vaihtoehtoja ja haluan keskustella asioista miesystäväni kanssa. Nyt se sitten onnistuikin ja tuotti hedelmää.

Kyllä rakkautta on puolin ja toisin vaikka hetken epäilinkin.

Joissakin tilanteissa varmasti haluankin suojella omia tunteitani, mutta en varmistamalla kelpaisinko muille, oletettavasti kuitenkin kelpaisin koska ajoittain pyydetään treffeille tm. Torjun nämä kohteliaasti ja tuntemattomien viestit olen jättänyt avaamatta. Työni puolesta tapaan paljon ihmisiä ja joskus jälkikäteen joku laittaa viestiä, kun on etsinyt minut facebookista.

Vierailija
45/50 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono selitys, pettää.

Vierailija
46/50 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on joku nuori seksikäs salarakas

Vierailija
47/50 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono selitys, pettää.

Ei kaikkiin parisuhteiden ongelmatilanteisiin ole syynä pettäminen vaikka se yleistä nykypäivänä onkin.

Vierailija
48/50 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on joku nuori seksikäs salarakas

Hän on kyllä itsekin melko nuori, enkä vanha minäkään niin en heti epäile, että tarvitsisi nuorempia katsella. Varsinkaan koska hän tykkää ennemmin vanhemmista.

Toisekseen, en keksi millä ajalla salarakkaan kanssa ylläpitäisi suhdetta, kun ei hän kroppansa pysyneestä kunnosta päätellen punttisaliakaan jätä väliin ja paljon muuten ei töiden jälkeen missään käykään.

Vierailija
49/50 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salimäärät ja käytös viittaisi anabolisten tai testojen käyttöön.

Vierailija
50/50 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salimäärät ja käytös viittaisi anabolisten tai testojen käyttöön.

Salimääristä ei kyllä voi tuota päätellä. Normaalit määrät, kun treenataan eri päivinä eri lihaksia. Lihasten luonnollisesta kasvuvauhdista uskoisin, että ei käytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi