Voiko miehillä tulla "seisokki" pissatessa???
Minä väitän että ei, ystäväni väittää että voi. Olemme siis molemmat naisia
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkaa useinkin virtsatessa jäykistyä kun ottaa kalun käteen niin joskus siinä vain tulee siitä johtuen jotain kiihottavaa mieleen. Tosin eihän se täyteen seisokkiin siinä ehdi. M37
Sulla on kyllä jotain ongelmia..
No eikä oo ku just oikee mies
Ei oikeastaan. Seisokin kanssa kuseminen on erittäin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkaa useinkin virtsatessa jäykistyä kun ottaa kalun käteen niin joskus siinä vain tulee siitä johtuen jotain kiihottavaa mieleen. Tosin eihän se täyteen seisokkiin siinä ehdi. M37
Sulla on kyllä jotain ongelmia..
No eikä oo ku just oikee mies <3
Turha kuvitella, että se sinua ajattelis jos olis sun mies. Tuollaisella sairaalla mielellä se vaan ajattelee useita eri naisia. Luultavasti pettäjä kaikenlisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät naiset, kerron teille nyt jotain miehen elimistä. En muista että lähes viidenkymmenen elinvuoteni aikana olisi saanut seisokin kesken pissimisen. Sen sijaan yöllä herätessä kovaan pissatukseen on usein samanaikaisesti päällä hirveä seisokki jonka takia vessa-asiointi voi tuottaa vaikeuksia.
Hyi miks sulla seisoo nukkuessa??
Pervouksille antautuneet ne tekee syntiä unissaankin.
Kusentulo todennäköisesti loppuu, jos alkaa seisomaan ja jos seisoo, voi olla vaikea saada kusta tulemaan.
Olen mies, ja ei ole koskaan tullut seisokkia pissatessa. Tosin on varmasti miehiä jotka ovat sanoisinko yliseksuaalisia, niin heistä en tiedä.
Mene itse hoitoon. Etkö pysty keskustelemaan asioista niiden oikeilla nimillä, vai mikä on ongelmasi?