ottakaa opiksi ja chat-palvelu haltuun.
Ostin Norwegianilta lennon jonka kumminkin peruin 2 h sen jälkeen. Olin valinnut maksuun Klarnan.
Siellä näkyi avoimena tuo ostos eikä chatti suostunut poistamaan sitä vaikka toimitin peruutus.pdf tiedoston heille. Siellä luki ei hyvitetä. Norwegianilta en chatin kautta saanut muuta dokumenttia ja Klarna ei uskonut tuota liitettä jonka heille jo olin toimitanut. Pomputtelivat molemmat minua edes takaisin.
Kunnes ymmärsin avata chatit yhtä aikaa. Siirsin toisen kommentit toiselle ja päin vastoin. Sitten toinen muisti ettei hyvitys näy Klarnassa kuin parin päivän päästä ja toinen ei muka sitä tiennyt että se on automaattinen palautus peruutustilanteissa. Näin minä joka en tiennyt käytännön asioista mitään pääsin pois välikätenä olemisesta ja homma ratkesi.
Sanoin molemmille vielä että palaan taas asiaan ensi viikolla jos lasku roikkuu siellä maksamattomissa.
Vaikeimman kautta maaliin.
Kommentit (2)
Kaikki olisi niin paljon helpompaa jos tietäisi etukäteen. Ei tarvitsisi kuiin yhden rivin lottoa, vai mitä.
Olisko ollut helpompi olla ostamatta sitä lentoa.