Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suurin pudottaja 2019-JULKKISKISA

Vierailija
24.05.2019 |

Taas on pitänyt repiä kasaan ryhmä ö-luokan julkkiksia tekemään realityä! Mikä ihmeen julkkiskiima Suomessa on, tuo formaatti toimii aivan hyvin taviksilla. Kauppiaan rouvalla luulisi olevan mahdollisuus palkata PT ilman tv-kanavan sponssausta.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/668da486-ea75-42f8-96c3-9f2170…

Kommentit (304)

Vierailija
181/304 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko minulla jokin vääristynyt mutu tuntuma, ettei ohjelmaan suostuneet tähdet taida arvostaa (kunnioittaa) valmentajiaan.  Jos Aki Manninen tuntee, että on töissä lastentarhassa ????, niin mulla herää epäily, olisiko hänellä edes pätevyyttä olla töissä lastentarhassa 😭, tuskin olisi pätevä niin vaativaan tenavien ohjaukseen/varhais-kasvatukseen, sorry vaan.  

No eikö se vaan ole "sanonta", tuskin hän nyt oikeasti tarkoitti että olisi muodollisesti pätevä tms. Kyllä itse ainakin olen kuullut kuinka ihmiset samankaltaisissa tilanteissa kommentoi noin vaikkei asialla ole mitenkään lastentarhan kanssa tekemistä.

Vierailija
182/304 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko minulla jokin vääristynyt mutu tuntuma, ettei ohjelmaan suostuneet tähdet taida arvostaa (kunnioittaa) valmentajiaan.  Jos Aki Manninen tuntee, että on töissä lastentarhassa ????, niin mulla herää epäily, olisiko hänellä edes pätevyyttä olla töissä lastentarhassa 😭, tuskin olisi pätevä niin vaativaan tenavien ohjaukseen/varhais-kasvatukseen, sorry vaan.  

No eikö se vaan ole "sanonta", tuskin hän nyt oikeasti tarkoitti että olisi muodollisesti pätevä tms. Kyllä itse ainakin olen kuullut kuinka ihmiset samankaltaisissa tilanteissa kommentoi noin vaikkei asialla ole mitenkään lastentarhan kanssa tekemistä.

Niinkö oletko tosissasi 😩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/304 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä ettei ohjelman tekijöillä eikä osallistujilla ole mitään motivaatiota tehdä koko ohjelmaa.

Jotenkin kaikki on sellaista väkinäistä ja teennäistä. Ei taida tulla uutta kautta.

Vierailija
184/304 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kova tehtävä tuo vesijuttu Meriturvassa.

Vierailija
185/304 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michelle on lähes maailman ärsyttävin ja negatiivisin nainen!!!! Sanoiko hän mitään positiivista?

Mikkonen on kyllä mukava seurattava ja hyvillä mielin.

Ja moni muu.

Porukka ei ole kyllä kovin motivoitunutta. Tuntuu, ettei heillä ole intohimoa pysyä leirillä ja menestyä...

Vierailija
186/304 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitalla ei kyllä ole mitään motivaatiota koko hommaan. Tavisversio olisi tästäkin ohjelmasta 100 kertaa kivempi.

Vierailija
187/304 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilökisan alkaminen oli ihan oikea ratkaisu, ei joukkueet ole olleet tasavahvuiset oikeastaan missään vaiheessa kisaa, viime jaksoa lukuunottamatta. Hatunnosto Ninalle, Niinalle ja Akselille, ois itseltä jäänyt kyllä hyppämätä sieltä 4.5 metristä. Tuli mieleen Estonia tästä tehtäväsetistä. Vaikeusastetta ois myös tullut siitä että ois pimeää. 

Minttu on hieman ärsyttävä, mutta kaikkien ärsyttävien julkkishahmojen kuningas 8tai jollei kuningas, niin kuninkaan ylimpään hoviin vähintään kuuluva) on kyllä hänen miehensä. Piti tämäkin sarja sillä ukolla pilata. Onneksi oli ruudussa vain muutaman minuutin ajan.  

Vierailija
188/304 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näillä edes mitään treeniä? Amerikan versiossa ovat kokoajan salilla tai tekevät jotain muuta, suomiversiossa on jotain pientä vesijumppaa ja loput ajasta istuskelevat jossain.

Vierailija
189/304 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut nähdä Tamin tuolla vesiradalla :D

Vierailija
190/304 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näillä edes mitään treeniä? Amerikan versiossa ovat kokoajan salilla tai tekevät jotain muuta, suomiversiossa on jotain pientä vesijumppaa ja loput ajasta istuskelevat jossain.

Käsittääkseni ovat saaneet Akilta ja Jannilta tarkat treeni- ja ruokavalio-ohjeet. Kamerat eivät kuvaa koko aikaa. Joka päivälle tekevät jotain treeniä/liikkuvat ja ruokailu on omalla vastuulla. Raaka-aineet tarjoaa tuotantoyhtiö mutta itse ne annokset pitää koostaa (ohjetta seuraten). 

Vierailija
191/304 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuonne olisi pitänyt saada enemmän oikeasti lihavia julkkiksia. Henna Kalinainen olisi ollut hyvä vaihtoehto, Jethro Rostedt ennen laihdutustaan, joku lihava poliitikko myös.

Olisiko bloggaaja tarpeeksi ”julkkis” Suomessa? Heti tulee yksi lihava vaihtoehto mieleen.

Bloggaajista olisi voinut mennä Mansikkapilvi, Voileipä Iina tai Mutsis on.

Vierailija
192/304 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tässä ohjelmassa pitäisi olla niitä, jotka haluavat laihtua? Onko pakko olla julkkiksia? Minttu ja Riitta ulos!!!

Vierailija
193/304 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää siltä ettei ohjelman tekijöillä eikä osallistujilla ole mitään motivaatiota tehdä koko ohjelmaa.

Jotenkin kaikki on sellaista väkinäistä ja teennäistä. Ei taida tulla uutta kautta.

Vika on tässä julkkis kaudessa. Olisi paljon mielenkiintoisempi jos olisi taviksia, jotka olisivat oikeasti lihavia. Toinen vika on se, että kaikki amerikkalaisten tv-ohjelmien suomi versiot ovat todella kökköjä ja noloja. Tehdään pienellä rahalla ja puuttuu se suuren maailman meininki. 

Vierailija
194/304 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs oli hieman teatteria Mintun käyttäytyminen, kun Riku selitti allastehtävää. Ilme oli kuin pikku lapsella pään väpätyksineen. Pelko ei kuitenkaan ollut niin suuri kuin ilme kertoi. Miksi tulevat ohjelmaan, jos ei osallistuta 100%.

Vierailija
195/304 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina Mikkonen on koko ohjelman paras osuus. Sisukas ja kaunis ja hauska nainen, pitää yllä hyvää ilmapiiriä. Varmasti onnistuu tavoitteessaan.

Kaikkea hyvää hänen elämäänsä toivookin, ihan helppoa hänellä ei ole ollut!

Vierailija
196/304 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs oli hieman teatteria Mintun käyttäytyminen, kun Riku selitti allastehtävää. Ilme oli kuin pikku lapsella pään väpätyksineen. Pelko ei kuitenkaan ollut niin suuri kuin ilme kertoi. Miksi tulevat ohjelmaan, jos ei osallistuta 100%.

Minttu oli kuin pelkäävä lapsi! Aikuinen keski-ikäinen nainen, jolla on aina negatiivista kommentoitavaa! Ottaisi Mikkosesta mallia.

Vierailija
197/304 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nina Mikkonen on koko ohjelman paras osuus. Sisukas ja kaunis ja hauska nainen, pitää yllä hyvää ilmapiiriä. Varmasti onnistuu tavoitteessaan.

Kaikkea hyvää hänen elämäänsä toivookin, ihan helppoa hänellä ei ole ollut!

Samaa mieltä. Toivottavasti Nina voittaa. En edes tiedä mitä tässä on palkintona, mutta hänelle soisi mitä ikinä onkin. Ihanan positiivinen tsemppaaja.

Tuo Mintun näytteleminen meni niin yli, argh! Varsinainen draamaqueen.

Vierailija
198/304 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.seiska.fi/Uutiset/Tami-jyrisee-jalleen-Suurin-pudottaja-ohj…

Tami taas. Rähjää. Luulee olevansa muiden yläpuolella!

Vierailija
199/304 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut nähdä Tamin tuolla vesiradalla :D

Miksi ylipäätään annetaan jotain Selviytyjät-tyyppisiä tehtäviä näille läskeille? Mieluummin olisin nähnyt Tamin hikoilemassa kuntosalilla Janni Hussin käskyttäessä taustalla.

Vierailija
200/304 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.seiska.fi/Uutiset/Tami-jyrisee-jalleen-Suurin-pudottaja-ohj…

Tami taas. Rähjää. Luulee olevansa muiden yläpuolella!

"Kaikki tietävät, että minä olen liideri, enkä mikään s****nan huutosakkityttö. Piste." - Don Tami