XS, S ja M kokoiset !
Mitä painat ja kuinka pitkä olet ja mitä vaate kokoa käytät (xs, s vai m) ?
Kommentit (299)
Tarkkaa painoa en tiedä, kun olen vältellyt vaakaa. About 57 kg, pituus 158 ja käytän S koon, toisinaan XS:n vaatteita. Yritän päästä takaisin XS kokoon.
Naiset on niin pieniä, tosin olen minäkin, 178cm 63kg.
163/51 ja käytän kaikkia kolmea kokoa, eri vaatemerkeillä on niin erilaiset käsitykset noista.
Olen 167cm ja ennen painoin 48kg ja käytän S kokoa. Housut on alkanut kiristää ja kävin vaa’alla ja painan 53kg ! En ole herkutellut, ainoastaan syönyt enemmän huhtikuusta lähtien ja esim lisännyt avokadot päivittäiseen ruokavalioon yms. :( harmittaa ja ahdistaa niin paljon, en mitenkään voi alkaa käyttää M kokoa !! Olen hoikka en medium=keskikokoinen...
Ap..
Ap siis ruikuttaa kun ei ole enää "merkittävän alipainoinen" vaan nippanappa normaalipainoinen... Hae apua.
M koko, pituus 168 ja paino 70-72.
Vierailija kirjoitti:
Ap siis ruikuttaa kun ei ole enää "merkittävän alipainoinen" vaan nippanappa normaalipainoinen... Hae apua.
Joo tiedän mulla on sh tausta, mutta olen päässyt yli siitä (ainakin melkein kokonaan). Mutta miten voin olla M kokoa ? Ei ole vuosiin ahdistanut näin paljoa oma paino.
160cm pitkä ja painoa 55kg. Olen kokoa xs.
167 ja 60 kg. Käytän kokoja S tai M vaatteen mallista riippuen.
Vierailija kirjoitti:
Tarkkaa painoa en tiedä, kun olen vältellyt vaakaa. About 57 kg, pituus 158 ja käytän S koon, toisinaan XS:n vaatteita. Yritän päästä takaisin XS kokoon.
Itse olin juuri samaa kokoa, kun havahduin, että nyt on näköjään tullut siihen ikään, että herkuttelu alkaa nostaa painoa salakavalasti muutaman kilon vuodessa. Aloitin projektin terveellisemmästä ruokavaliosta, pitsat, kebabit, isot määrät majoneesia ja nugetit saivat pääosin jäädä, mutta kerran viikossa syön mitä huvittaa kohtuudella. Nyt pari kuukautta takana ja paino lähetystä laskuun, tällä hetkellä 54,5 ja pituutta minulla siis tuo 158cm myöskin.
Vierailija kirjoitti:
M koko, pituus 168 ja paino 70-72.
Minä 58 kg/ 171 cm, M koko
aika venyvä haitari ;D
Ja anteeksi ei ollut tarkoitus haukkua ketään M kokoista. Pienuus on vain ollu osa identiteettiäni niin pitkään että ahdistaa muuten todella pahasti tällä hetkellä.
Muut jotka on noin 167 ja noin 53kg, mitä kokoa käytätte ?
Ap.
68 kg/172 cm. Näyttää kertyvän tonne vyötärön seudulle ylimäärää.
160cm 52-53kg ja XS/S. Mutta eihän se vaatekoko tai vaa'an lukema ole mitenkään tärkeää jos on ihan normaalipainoinen, vaan se että peilikuva on ok!
Pituus 168cm, paino 50kg, koko yleensä xs-s.
155 cm 51 kg xs-s