Naisihanteenne
Minulla olisi tällainen
Lempeä, ymmärtäväinen ja hellä
-Kuitenkin nainen on se joka määrää kotona
-Normaalipainoinen ja luonnonkaunis
-Naisellinen mutta ei liian paljastava pukeutuminen ja vain vähän meikkiä
-Lepertelee, lässyttää ja kiusoittelee
-Antaa maata sylissä/kainalossa ja imeä tissiä
Olen M25
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
-älykäs
-sivistynyt
-akateeminen
-hauska
-hyvä perse
-pienet tissit
-viihtyy luonnossa
-urheilullinen
-väh. 170cm
-seikkailunhaluinen
-seksihullu
Kuvailit just minua :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-älykäs
-sivistynyt
-akateeminen
-hauska
-hyvä perse
-pienet tissit
-viihtyy luonnossa
-urheilullinen
-väh. 170cm
-seikkailunhaluinen
-seksihulluKuvailit just minua :)
Sen verran uteliaisuus heräsi, että laita kuvaus myös itsestäsi 🙂
Vierailija kirjoitti:
Kilttinainen kirjoitti:
Voi vitsi nyt tekis mieli lähteä vähän puumailemaan. Harmi kun omat rintani ovat melko pienet. :(
Haluaisin silti halia ja silitellä jotain 18-vuotiasta poikaa.N24
Lähde ihmeessä. 18v pojan saa helposti iskettyä, ja he ovat ihanan aitoja ja söpöjä. Tuon ikäiset nuoret miehet tyypillisesti rakastavat hellyyttä ja palvovat omaa naistansa. Vähän tissitakiaisia ne tosiaan on, mutta sekin on ihan suloista
Kiitos teille, nyt tekee mieli saada 18-20v poika syliin hellittäväksi. Mikä mua vaivaa? :D
N27
Olen pettynyt miesten yksinkertaisuuteen, 70% ihanteista sisältää isot tissit ja se tuntuu olevan vielä monelle tärkein kriteeri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toi aloittajan 'antaa imeä tissiä' oli jotenkin tosi söpö toive :D hassua, että tuollainen voi olla jollekin niin tärkeää
Miehet aikuistuu myöhemmin, moni 25v jätkä kaipaa vielä tisua ja syliä. Joskus on tullut puumailtua ja yllätyttyä tästä, mutta ihan suloistahan tuo on
Alle 30v miehet on kyllä kokoajan painamassa kasvoja tissien väliin :D vähän lapsiahan ne on, mutta niin komeita
Ai alle 30? Sanotaan nyt alle 50, kun sen vanhemmista mulla ei oo (vielä) kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toi aloittajan 'antaa imeä tissiä' oli jotenkin tosi söpö toive :D hassua, että tuollainen voi olla jollekin niin tärkeää
Miehet aikuistuu myöhemmin, moni 25v jätkä kaipaa vielä tisua ja syliä. Joskus on tullut puumailtua ja yllätyttyä tästä, mutta ihan suloistahan tuo on
Alle 30v miehet on kyllä kokoajan painamassa kasvoja tissien väliin :D vähän lapsiahan ne on, mutta niin komeita
Ai alle 30? Sanotaan nyt alle 50, kun sen vanhemmista mulla ei oo (vielä) kokemusta.
Nuoret ja komeat miehet on naisten mielestä söpöjä kun painautuvat tissejä vasten kuin pikkulapset. Tämä etuoikeus katoaa heiltä viimeistään 30-vuotiaana, silloin tuota aletaan pitää säälittävänä ja pervona
Vierailija kirjoitti:
Nuorissa miehissä on oikeasti niin söpöä, kun tissit on heille vielä niin iso juttu että palvovat naista jolla on rinnat :D Ja kyllähän se rintojen hyväily, suukottelu ja imeminen tuntuu minustakin hyvältä. Jos haluat iskeä nuoren miehen, niin valitse avara kaula-aukko ja puhu miehelle pehmeästi ja lempeästi. Varmasti toimii
Tuo on kyllä niin hassua ja suloista. Tulee ihana vallan tunne kun sekoittaa tisseillänsä nuoren miehen pään ihan kokonaan :D
Vierailija kirjoitti:
Kilttinainen kirjoitti:
Voi vitsi nyt tekis mieli lähteä vähän puumailemaan. Harmi kun omat rintani ovat melko pienet. :(
Lähde ihmeessä. 18v pojan saa helposti iskettyä, ja he ovat ihanan aitoja ja söpöjä. Tuon ikäiset nuoret miehet tyypillisesti rakastavat hellyyttä ja palvovat omaa naistansa. Vähän tissitakiaisia ne tosiaan on, mutta sekin on ihan suloista
Hyvä mainospuhe nuorista miehistä. Sait jopa sanan tissitakiainen kuulostamaan söpöltä :D Täytyy kai ostaa uudet paristot vibraan ennen kuin isken oikeasti jonkun 18-vuotiaan pojan :D
N31
Vierailija kirjoitti:
Olen pettynyt miesten yksinkertaisuuteen, 70% ihanteista sisältää isot tissit ja se tuntuu olevan vielä monelle tärkein kriteeri
Mitä tuosta pettymään, se nyt vaan on niin että tissit on naisen paras _ulkoinen_ apu. M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö: Persoonallisen kauniit kasvot, pitkä luonnollisen värinen tukka (saa olla värjätty, mutta ei mielellään siniseksi yms.), normaalipainoinen mutta naisellinen vartalo, lyhyempi kuin minä, ei meikkaa överisti, pukeutuu tyylikkäästi ja omalla tyylillään eikä liian tyrkysti.
Luonne ja harrastukset: Älykäs, omaa mielipiteitä ja uskaltaa sanoa ne, hauskaa seuraa, musta huumori, tykkää retkeillä luonnossa ja pitää eläimistä, haluaa lapsia, taiteellinen, luotettava, hyvä kuuntelija.
Oho, osuin kuvaukseen täysin. En tosin tiedä älykkyydestä, mutta pyrin sivistämään itseäni säännöllisesti.
Minäkin osuin MELKEIN. Tosin taiteellisuuteni rajoittuu valokuvaukseen, koska en osaa piirtää muita kuin tyyliin pääjalkaisia tikku-ukkoja 🤣 Täällä tosiaan yksi pisamainen retkeilystä innostuva luonnonlapsi.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen pettynyt sun pieniin tisseihin.
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit, iso takamus, timmi muuten, antaa seksiä kun haluan, tekee ruokaa kun on nälkä ja ei halua lapsia
Ehkä ei kannata hakea pitkäaikaista vaimoa näillä spekseillä vaan tyytyä tinderin kertakäyttönaisiin.
Ihan vaan tiedoksi että me naiset ei olla mitään aivottomia palvelijoita ja tarvittaessa paikalle kutsuttavia pi*lunkatotelineitä.
Vastaavasti me naiset voitaisiin listata miesvaatimuksiksi isot ja kiinteät rintalihakset sekä tömäkkä 6-pack, korjaa autoni kun käsken, asentaa tietokoneeni kun niin vaadin, maksaa laskuni tilipäivänään koska miehillä on yleensä parempi palkka ja vonkaa s*ksiä enintään kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilttinainen kirjoitti:
Kiitos teille, nyt tekee mieli saada 18-20v poika syliin hellittäväksi. Mikä mua vaivaa? :D
N27
Hyvä tietää etten ole ainoa :D tulispa lämpimät säät takaisin niin vois kaivaa paljastavat topit vaatekaapin pohjalta pitkästä aikaa käyttöön :)
N28
Vierailija kirjoitti:
Tää keskustelu on opettanut että miehet tykkää tisseistä ja naiset nuorista miehistä :D
No nää on ollut tiedossa aika lailla aina. Tosin se, että nuorten miesten tissin kaipuu vetoaa 30v naisiin on hieman yllättävää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret ja komeat miehet on naisten mielestä söpöjä kun painautuvat tissejä vasten kuin pikkulapset. Tämä etuoikeus katoaa heiltä viimeistään 30-vuotiaana, silloin tuota aletaan pitää säälittävänä ja pervona
Sen, että pitää kumppaninsa rinnoista voi osoittaa niin monella tavalla. Niiden suutelu, imeminen ja hyväily sängyssä on ihanaa, mutta muualla sellainen limainen kähmiminen tuntuu vastenmieliseltä. Sen sijaan esim sohvalla istuessa tuntuu mukavalta jos mies on 'sylissä' ja asettaa päänsä rinnoilleni. Ja jos nainen pukeutuu paljastavasti, niin minusta rintoja saa katsoa mutta sellainen aivoton ja junttimainen kuolaaminen ja kommentointi ei sytytä. Nämä asiat on yleensä nuoremmilla miehillä paremmin hallussa kuin keski ikäisillä
Vierailija kirjoitti:
Liikunnallinen, ei tarvitse olla huippukunnossa mutta tykkää käydä vaikka luistelemassa tai lätkimässä sulkista. Tekee osansa kotitöistä, on luotettava, hauska ja sopivan rento. Ulkonäkövaatimuksia ei ole lainkaan, mutta jostain syystä pyöreähköt kasvot näyttävät usein tosi seksikkäiltä
M26
Ihanaa, kun kerrankin joku kehuu pyöreähköjä kasvoja!! Valtavan hauska kuulla! Yleensä olen tottunut ajattelemaan, että pyöreähköt kasvoni ovat epäseksikkäät, koska ne saavat näyttämään nuorelta ja tyttömäiseltä sen sijaan, että näyttäisin ikäiseltäni aikuiselta ja viisaalta naiselta. Tosiaankin mukava tiedostaa, että jossain on joku (mieheni lisäksi), joka saattaa viehättyä kasvoistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikunnallinen, ei tarvitse olla huippukunnossa mutta tykkää käydä vaikka luistelemassa tai lätkimässä sulkista. Tekee osansa kotitöistä, on luotettava, hauska ja sopivan rento. Ulkonäkövaatimuksia ei ole lainkaan, mutta jostain syystä pyöreähköt kasvot näyttävät usein tosi seksikkäiltä
M26
Ihanaa, kun kerrankin joku kehuu pyöreähköjä kasvoja!! Valtavan hauska kuulla! Yleensä olen tottunut ajattelemaan, että pyöreähköt kasvoni ovat epäseksikkäät, koska ne saavat näyttämään nuorelta ja tyttömäiseltä sen sijaan, että näyttäisin ikäiseltäni aikuiselta ja viisaalta naiselta. Tosiaankin mukava tiedostaa, että jossain on joku (mieheni lisäksi), joka saattaa viehättyä kasvoistani.
Pyöreät kasvot on yleensä todella kauniit, moni kaverinikin tykkää :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit, iso takamus, timmi muuten, antaa seksiä kun haluan, tekee ruokaa kun on nälkä ja ei halua lapsia
Ehkä ei kannata hakea pitkäaikaista vaimoa näillä spekseillä vaan tyytyä tinderin kertakäyttönaisiin.
Ihan vaan tiedoksi että me naiset ei olla mitään aivottomia palvelijoita ja tarvittaessa paikalle kutsuttavia pi*lunkatotelineitä.
Vastaavasti me naiset voitaisiin listata miesvaatimuksiksi isot ja kiinteät rintalihakset sekä tömäkkä 6-pack, korjaa autoni kun käsken, asentaa tietokoneeni kun niin vaadin, maksaa laskuni tilipäivänään koska miehillä on yleensä parempi palkka ja vonkaa s*ksiä enintään kerran viikossa.
Jos näytät tältä
https://www.instagram.com/p/Brfz0gfB9T2/
ja seksi on mitä minä haluan, ja seksin lisäksi pääsen halaamaan pyrstöäsi joka päivä, niin ehdotuksesi onnistuu ongelmitta. Noh, massakauden lopussa erottuvuus vähän kärsii, siitä ei oikein voi välttyä jos haluaa kasvua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorissa miehissä on oikeasti niin söpöä, kun tissit on heille vielä niin iso juttu että palvovat naista jolla on rinnat :D Ja kyllähän se rintojen hyväily, suukottelu ja imeminen tuntuu minustakin hyvältä. Jos haluat iskeä nuoren miehen, niin valitse avara kaula-aukko ja puhu miehelle pehmeästi ja lempeästi. Varmasti toimii
Tuo on kyllä niin hassua ja suloista. Tulee ihana vallan tunne kun sekoittaa tisseillänsä nuoren miehen pään ihan kokonaan :D
Ihanaa että naiset uskaltavat olla ylpeitä vartalostaan ja kauneudestaan :)
Oi, kuvailit mut. :) Piristys päivään.