Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kehotti opettelemaan käyttämään tennareita.

Vierailija
23.05.2019 |

Käytän aina lenkkeilyä lukuunottamatta korkokenkiä. Miehen kanssa kauppaan mennessä hän tokaisi "opettelisit sinäkin käyttämään tennareita". Kauppareissulla oli taas näreä. Aiemmin on kommentoinut vaatetustani, kuulemma collegehousutkin olisi ihan hyvät arkena. En pukeudu mitenkään paljastavasti, mutta olen aina huoliteltu ja käytän paljon mekkoja. Hänen mukaansa miehet katselee minua liikaa.
Tuntuisi oudolta hipsutella menemään jossain tennareissa lökärien puntit heiluen. Ei kai se nyt niin kamalaa ja outoa ole jos laittaituu päivittäin ja miettii mitä päälle laittaa eikä korkokenkien kopina itseäni haittaa, miehen korviin se hänen mukaansa käy.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle on valjennut, että olet pinnallinen.

Vierailija
2/91 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies, ajattelee jalkojesi terveyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä ottaa päähän kun joutuu odottelemaan sinun laittautumistasi.

Vierailija
4/91 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijjaa.

Vierailija
5/91 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu. Miehet haluaa että nainen on naisellinen ja käyttää korkkareita meikkiä hameita jne. Sitten taas valitetaan että miksi meikkaat menee aikaa hukkaan, käyttäisit normaaleja vaatteita kuten farkkuja ja lenkkareita... näin siis myös minun mieheni. Ota tästä nyt selvää!

Vierailija
6/91 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänelle on valjennut, että olet pinnallinen.

Koska tykkään tietynlaisesta tyylistä ja pukeudun sen mukaan? Tuolla logiikalla jokainen joka pukeutuu vaatteisiin joista pitää on pinnallinen.

Pinnallinen on ihminen joka arvottaa muita ihmisiä ulkonäön tai muun materian perusteella. Kuten vaikka nyt sinä lokeroidessasi minua pelkästään sillä tiedolla miten pukeudun.

Metsään meni arviosi kohdallani sillä minä hyväksyn ihmiset siitä huolimatta miltä he näyttävät tai vaikka millaisella autolla ajavat jne. Ihmisen luonne on se jonka perusteella tulkintani hänestä teen.

Vierailija
7/91 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu mies, ajattelee jalkojesi terveyttä.

Jalkojeni terveys ei ollut hänen huolenaihe vaan kengistä kuuluva ääni.

Vierailija
8/91 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella miten miestä ottaa päähän ainanen puunaaminen ja siistiytyminen. Jos ei ole tarvetta saada katseita jatkuvasti tai tehdä vaikutusta johonkin, niin vievän tuo turhaan aikaa elämältä.

Entäs sit kun naama ja keho rupsahtaa? Siinä ei enää mekot ja korkkarit auta vaan pitää olla tyytyväinen sisäiseen kauneuteen. Onko sulla semmosta?

Vierailija
9/91 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus nostaa päätään.  

Mies tahtoisi niin kovin päättää sinun pukeutumisestasi. Varmaan syömisistäkin ja siitä, mitä kirjoja luet tai ohjemia katsot.

Vierailija
10/91 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häntä ottaa päähän kun joutuu odottelemaan sinun laittautumistasi.

Suihkussa ja itseni laittamisessa kestää 30min ja teen sen aamulla ennen töihin lähtöä. Töihinkin lähden aiemmin kuin hän. Odottelusta ei siis ole kyse. Viikonloppuna en töissä ole, mutta sovittuna aikana valmis.

Vierailija
11/91 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla provo.

Vierailija
12/91 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu. Miehet haluaa että nainen on naisellinen ja käyttää korkkareita meikkiä hameita jne. Sitten taas valitetaan että miksi meikkaat menee aikaa hukkaan, käyttäisit normaaleja vaatteita kuten farkkuja ja lenkkareita... näin siis myös minun mieheni. Ota tästä nyt selvää!

Mukavaa, kun löytyy muita samassa tilanteessa. Aina sanotaan, että naisia varten pitäisi olla käyttöopas, mutta kyllä saisi olla miehistäkin omansa.

Vierailija
13/91 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vastaatte oudoille miesvihatrolleille?

Vierailija
14/91 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko olla provo.

Olisipa. Tätä julkisella paikalla kärtyksi muuttumista ja vastaavanlaisia kommentteja ollut lähiaikoina aika usein. Kotona normaali ja hyväntuulinen.

Vierailija
15/91 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, typerä mies! Kukaan itseään kunnioittava ihminen ei liikuskele julkisesti pieruverkkareissa! Urheilu tietysti erikseen. Pidä oma tyylisi, älä luisu tuulipukugoretexmassaan. 

Vierailija
16/91 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vastaatte oudoille miesvihatrolleille?

Missä tuossa aloituksessani oli miesvihaa? En minä kyllä missään määrin vihaa miehiä, osa ystävistäkin miehiä. Aloituksessa kerroin yhden miehen, minun mieheni käytöksestä koska se kummastuttaa. Mielestäni ihan hyvä tapa purkaa omia ajatuksia.

Vierailija
17/91 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. Mies ehdottti että leikkaisin tukkani, joka on tosi upea. En ajatellut siitä mitään mutta kerran kun menin lököverkkareissa kokoukseen jossa oli miehiä, mies oli todella onnellisen oloinen. Voiko miehet salaa haluta, että nainen olisi ulkona vaatimattoman näköinen?

Vierailija
18/91 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa. Mies ehdottti että leikkaisin tukkani, joka on tosi upea. En ajatellut siitä mitään mutta kerran kun menin lököverkkareissa kokoukseen jossa oli miehiä, mies oli todella onnellisen oloinen. Voiko miehet salaa haluta, että nainen olisi ulkona vaatimattoman näköinen?

Tuskin sun ja apn mies vastaavat kaikkia miehiä.

Vierailija
19/91 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh, typerä mies! Kukaan itseään kunnioittava ihminen ei liikuskele julkisesti pieruverkkareissa! Urheilu tietysti erikseen. Pidä oma tyylisi, älä luisu tuulipukugoretexmassaan. 

Miehenä minäkin vähän ihmettelen miksi jotkut miehet ja naiset haluavat käyttää joka tilanteessa verkkareita ja lenkkareita. Käytän yleensä farkkuja, nahkaisia kävelykenkiä ja nahkatakkia kaupungilla liikkuessa, mutta jos olen omassa pihapiirissä tai teen jonkun pidemmän kävely- tai juoksulenkin, niin minulla on sitä varten olemassa useita verkkareita ja juoksukenkiä. Ennen muinoin vähänkään tasokkaampaa ravintolaan ei olisi päästetty sisälle missään tennareissa ja hupparissa etenkin jos oli kyse täysi-ikäisille tarkoitusta paikasta.

Vierailija
20/91 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kuvitella miten miestä ottaa päähän ainanen puunaaminen ja siistiytyminen. Jos ei ole tarvetta saada katseita jatkuvasti tai tehdä vaikutusta johonkin, niin vievän tuo turhaan aikaa elämältä.

Entäs sit kun naama ja keho rupsahtaa? Siinä ei enää mekot ja korkkarit auta vaan pitää olla tyytyväinen sisäiseen kauneuteen. Onko sulla semmosta?

Itse en koe 30 min (sis. suihkun) laittautumista aamulla jatkuvaksi puunaamiseksi, mutta toki jokaisella omat mielipiteensä asioista.

Sitten naaman ja kropan vanhetessa käytän edelleen korkokenkiä ja samanlaisia mekkoja tai sitten jotain muuta mikäli makuni muuttuu. Vai oletko sitä mieltä, että vanhalla ei ole oikeutta kauniisiin vaatteisiin?

Kyllä ainakin pidän arvossa sitä kuinka toisia ihmisiä kohdellaan, autan läheisiä ja sopivasti kohdalle sattuessa tuntematonta kanssaihmistä, en juoruile tai puhu pahaa ihmisistä niin tuskin ainakaan kaikin huonoin vaihtoehto luonteen puolesta. Miksi tunnut olettavan, että olisin ikävä ihminen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan