Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kehotti opettelemaan käyttämään tennareita.

Vierailija
23.05.2019 |

Käytän aina lenkkeilyä lukuunottamatta korkokenkiä. Miehen kanssa kauppaan mennessä hän tokaisi "opettelisit sinäkin käyttämään tennareita". Kauppareissulla oli taas näreä. Aiemmin on kommentoinut vaatetustani, kuulemma collegehousutkin olisi ihan hyvät arkena. En pukeudu mitenkään paljastavasti, mutta olen aina huoliteltu ja käytän paljon mekkoja. Hänen mukaansa miehet katselee minua liikaa.
Tuntuisi oudolta hipsutella menemään jossain tennareissa lökärien puntit heiluen. Ei kai se nyt niin kamalaa ja outoa ole jos laittaituu päivittäin ja miettii mitä päälle laittaa eikä korkokenkien kopina itseäni haittaa, miehen korviin se hänen mukaansa käy.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu mies, ajattelee jalkojesi terveyttä.

Mistään fiksuudesta ollut kyse vaan pelkästä huonosta itsetunnosta eli mustasukkaisuudesta. Ja siitä voidan olla montaa eri mieltä.

Vierailija
82/91 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee niin vähän pelattua tennistä etten omista tennareita.

N19

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n jutussa keskeistä oli, että "miehet katselee" häntä "liikaa".

Kannattasiko seurata, mihin suuntaan miehen oireilu alkaa kehittyä. Kohta voi olla tennareiden ja lökäpöksyjen suojana musta kaapu...

Varmaan täytyy jutella kunnolla ja painottaa kuinka ikävältä tuntuu tuollainen. Katsoo sitten miten asia etenee.

Vierailija
84/91 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta tennarit miehen mieliksi. Ja collegehousut myös. Pukeudu niihin aina, kun olette kaksin.

Muutoin ole oma ihana itsesi, mutta jos mies tykkää collegehousuista, pidä niitä vain häntä varten :)

Vierailija
85/91 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta tennarit miehen mieliksi. Ja collegehousut myös. Pukeudu niihin aina, kun olette kaksin.

Muutoin ole oma ihana itsesi, mutta jos mies tykkää collegehousuista, pidä niitä vain häntä varten :)

Periaatteessa voisin tätä kokeillakin, vaikkakin tulee nuhjuinen ja vetämätön olo lötköpöksyissä, mutta kai siihen tottuu ja pieni uhraus miehen iloksi. Vai onkohan sittenkään? Mitä jos ongelma korostuu entisestään minun ollessa kotona oman porukan kesken collegehousuissa ja vieraiden tullessa tai omasta pihasta lähtiessä vaihdan mukavat ja minusta kivannäköiset vaatteet?

Vierailija
86/91 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on samanlainen. Hän ei halua että herätän minkäänlaista huomiota, varsinkaan positiivista miesten silmissä. Hän ei anna minun pitää bikineitä niin että muut näkisivät, esimerkiksi takapihalla ei voi ottaa aurinkoa koska naapurissa asuu mies. Julkiselle rannalle meneminen olisi aivan kauhistus koska sinne mennään vain katselemaan toisia ja esittelemään itseään. Kotioloissa mies taas haluaisi että olisin häntä varten kunnon tällingeissä. Seksiasuja on ostettu vaikka minkälaisia ja häntä varten saisi pitää verkkosukkia, korkkareita, voimakkaita meikkejä jne. Jos lähdemme illanviettoon miestä ärsyttää jopa se että minulla on huulipunaa. Olen myös saanut kommentteja korkkareista kaupassa, kuulemma kenenkään muun kengät eivät "kopise" ja se herättää ärsyttävästi huomiota... Eli aika huolestuttavaa ajatusmaailma. Halutaan itselle kaunis nainen mutta kukaan muu ei saa edes katsoa ja ihailla. Ihan kuin se toisten ihastelu olisi jotenkin pahasta? En ymmärrä. Kulunko siitä että minua katsotaan? Mies on joskus sanonut että häntä oksettaa se ajatus että joku muu ajattelee minua seksuaalisesti. Hän on myös sanonut että itse panee mielessään kaikki vastaantulevat naiset. Oksettaako hänellä toisinsanoen hänen oma ajatusmaailmansa?

Vierailija
87/91 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse farkuissa ja tennareissa hyvinkin paljon viihtyvä akka, Mutta sinä aloittaja anna helmojen vaan hulmuta ja kenkien kopista jos se on sinun omin tyylisi, niin pidä siitä kiinni . Maailmaan mahtuu vaikka ja mitä ja se on juuri se juttu, että kaikki saa pukeutua siihen mikä itseä miellyttää.

Vierailija
88/91 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni on samanlainen. Hän ei halua että herätän minkäänlaista huomiota, varsinkaan positiivista miesten silmissä. Hän ei anna minun pitää bikineitä niin että muut näkisivät, esimerkiksi takapihalla ei voi ottaa aurinkoa koska naapurissa asuu mies. Julkiselle rannalle meneminen olisi aivan kauhistus koska sinne mennään vain katselemaan toisia ja esittelemään itseään. Kotioloissa mies taas haluaisi että olisin häntä varten kunnon tällingeissä. Seksiasuja on ostettu vaikka minkälaisia ja häntä varten saisi pitää verkkosukkia, korkkareita, voimakkaita meikkejä jne. Jos lähdemme illanviettoon miestä ärsyttää jopa se että minulla on huulipunaa. Olen myös saanut kommentteja korkkareista kaupassa, kuulemma kenenkään muun kengät eivät "kopise" ja se herättää ärsyttävästi huomiota... Eli aika huolestuttavaa ajatusmaailma. Halutaan itselle kaunis nainen mutta kukaan muu ei saa edes katsoa ja ihailla. Ihan kuin se toisten ihastelu olisi jotenkin pahasta? En ymmärrä. Kulunko siitä että minua katsotaan? Mies on joskus sanonut että häntä oksettaa se ajatus että joku muu ajattelee minua seksuaalisesti. Hän on myös sanonut että itse panee mielessään kaikki vastaantulevat naiset. Oksettaako hänellä toisinsanoen hänen oma ajatusmaailmansa?

Tästä tuli mieleen, että mies ehdotti semmoisen pitkän kevyttä kangasta olevan rantamekon tilaamista, että voin laittaa sen päälle, kun nousen vedestä.

Vierailija
89/91 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse farkuissa ja tennareissa hyvinkin paljon viihtyvä akka, Mutta sinä aloittaja anna helmojen vaan hulmuta ja kenkien kopista jos se on sinun omin tyylisi, niin pidä siitä kiinni . Maailmaan mahtuu vaikka ja mitä ja se on juuri se juttu, että kaikki saa pukeutua siihen mikä itseä miellyttää.

Näin olen miettinyt. Minulla on vain tämä yksi elämä ja kannattaa elää se niin, että nauttii mahdollisimman paljon kaikesta, toki muita satuttamatta, mutta pukeutumistani ei voi kaiketi loukkaaviin asioihin rinnastaa.

Vierailija
90/91 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kävi erikseen kaupassa eikä ole paljoa puhunut pariin päivään.

Vierailija
91/91 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkien kopina on tosiaan ärsyttävää. Hyvälaatuiset kengät eivät aina kopisekaan ja kaikkiin kopiseviin kenkiin vaihdatan kantalaput, myös turvallisuuden takia liukkautta poistamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi