Mies kehotti opettelemaan käyttämään tennareita.
Käytän aina lenkkeilyä lukuunottamatta korkokenkiä. Miehen kanssa kauppaan mennessä hän tokaisi "opettelisit sinäkin käyttämään tennareita". Kauppareissulla oli taas näreä. Aiemmin on kommentoinut vaatetustani, kuulemma collegehousutkin olisi ihan hyvät arkena. En pukeudu mitenkään paljastavasti, mutta olen aina huoliteltu ja käytän paljon mekkoja. Hänen mukaansa miehet katselee minua liikaa.
Tuntuisi oudolta hipsutella menemään jossain tennareissa lökärien puntit heiluen. Ei kai se nyt niin kamalaa ja outoa ole jos laittaituu päivittäin ja miettii mitä päälle laittaa eikä korkokenkien kopina itseäni haittaa, miehen korviin se hänen mukaansa käy.
Kommentit (91)
Ap. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella miten miestä ottaa päähän ainanen puunaaminen ja siistiytyminen. Jos ei ole tarvetta saada katseita jatkuvasti tai tehdä vaikutusta johonkin, niin vievän tuo turhaan aikaa elämältä.
Entäs sit kun naama ja keho rupsahtaa? Siinä ei enää mekot ja korkkarit auta vaan pitää olla tyytyväinen sisäiseen kauneuteen. Onko sulla semmosta?Itse en koe 30 min (sis. suihkun) laittautumista aamulla jatkuvaksi puunaamiseksi, mutta toki jokaisella omat mielipiteensä asioista.
Sitten naaman ja kropan vanhetessa käytän edelleen korkokenkiä ja samanlaisia mekkoja tai sitten jotain muuta mikäli makuni muuttuu. Vai oletko sitä mieltä, että vanhalla ei ole oikeutta kauniisiin vaatteisiin?
Kyllä ainakin pidän arvossa sitä kuinka toisia ihmisiä kohdellaan, autan läheisiä ja sopivasti kohdalle sattuessa tuntematonta kanssaihmistä, en juoruile tai puhu pahaa ihmisistä niin tuskin ainakaan kaikin huonoin vaihtoehto luonteen puolesta. Miksi tunnut olettavan, että olisin ikävä ihminen?
kamala tarve sulla on nostaa itteäs jalustalle. Siitä se tuntu tulee, että olet ikävä ihminen. Itsesi kehuja. Ei sellaisia jaksa.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Mustasukkaisuus nostaa päätään.
Mies tahtoisi niin kovin päättää sinun pukeutumisestasi. Varmaan syömisistäkin ja siitä, mitä kirjoja luet tai ohjemia katsot.
Tätä mietein, että valitettavasti mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Ap. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella miten miestä ottaa päähän ainanen puunaaminen ja siistiytyminen. Jos ei ole tarvetta saada katseita jatkuvasti tai tehdä vaikutusta johonkin, niin vievän tuo turhaan aikaa elämältä.
Entäs sit kun naama ja keho rupsahtaa? Siinä ei enää mekot ja korkkarit auta vaan pitää olla tyytyväinen sisäiseen kauneuteen. Onko sulla semmosta?Itse en koe 30 min (sis. suihkun) laittautumista aamulla jatkuvaksi puunaamiseksi, mutta toki jokaisella omat mielipiteensä asioista.
Sitten naaman ja kropan vanhetessa käytän edelleen korkokenkiä ja samanlaisia mekkoja tai sitten jotain muuta mikäli makuni muuttuu. Vai oletko sitä mieltä, että vanhalla ei ole oikeutta kauniisiin vaatteisiin?
Kyllä ainakin pidän arvossa sitä kuinka toisia ihmisiä kohdellaan, autan läheisiä ja sopivasti kohdalle sattuessa tuntematonta kanssaihmistä, en juoruile tai puhu pahaa ihmisistä niin tuskin ainakaan kaikin huonoin vaihtoehto luonteen puolesta. Miksi tunnut olettavan, että olisin ikävä ihminen?kamala tarve sulla on nostaa itteäs jalustalle. Siitä se tuntu tulee, että olet ikävä ihminen. Itsesi kehuja. Ei sellaisia jaksa.
ohis
Viestissä kysyttiin onko sisäistä kauneutta ja vastasin kuvaillen itseäni ja millaista arvostan. Tuleeko siitä ikävä vaikutelma, että vastasin kysymykseen vai hiertääkö se, että näen vähän vaivaa ulkonäköni vuoksi aamulla vai jo se, että peseydyn päivittäin?
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt samaa. Mies ehdottti että leikkaisin tukkani, joka on tosi upea. En ajatellut siitä mitään mutta kerran kun menin lököverkkareissa kokoukseen jossa oli miehiä, mies oli todella onnellisen oloinen. Voiko miehet salaa haluta, että nainen olisi ulkona vaatimattoman näköinen?
Älä vaan leikkaa jos tukka upeana kasvaa pitkäksi ja itse pidät. Kumpa itselläkin kasvaisi hiukset pitkäksi paksuna ja vahvana.
Vierailija kirjoitti:
Huoh, typerä mies! Kukaan itseään kunnioittava ihminen ei liikuskele julkisesti pieruverkkareissa! Urheilu tietysti erikseen. Pidä oma tyylisi, älä luisu tuulipukugoretexmassaan.
Tämä. Karmeita ilmestyksiä liikkuu tuolla. Ihana katsella vanhoja valokuvua, kun ihmiset huolehtivat, että ovat siistejä ja hyvin pukeutuneita tilanteen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Entäs sit kun naama ja keho rupsahtaa? Siinä ei enää mekot ja korkkarit auta vaan pitää olla tyytyväinen sisäiseen kauneuteen. Onko sulla semmosta?
Olen pian seitsemänkymmentä ja saan edelleen miehiltä kohteliaisuuksia. Pari viikkoa sitten mies kahvilassa tuli luokseni , ja sanoi : anteeksi rouva, jos häiritsen, mutta halusin sanoa, että olette todella tyylikäs. Naapurini hra 36 kehuu usein.
Eilen portaissa noin parikymppinen mies tarjosi käsivarttaan.
On ihanaa olla nainen!
Vierailija kirjoitti:
Huoh, typerä mies! Kukaan itseään kunnioittava ihminen ei liikuskele julkisesti pieruverkkareissa! Urheilu tietysti erikseen. Pidä oma tyylisi, älä luisu tuulipukugoretexmassaan.
Kiitos tästä. Kyllä aion pitää tyylini jatkossakin, toivottavasti mies sen hyväksyy.
Olisit vielä kirjoittanut, että olet jokaisen miehen unelma.
Yleensähän miehet valittaa kun nainen ei laittaudu tarpeeksi.. taitaa olla vain mustasukkainen. Itsekin pukeutuisin mielelläni noin.
Dressmann kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä minäkin vähän ihmettelen miksi jotkut miehet ja naiset haluavat käyttää joka tilanteessa verkkareita ja lenkkareita. Käytän yleensä farkkuja, nahkaisia kävelykenkiä ja nahkatakkia kaupungilla liikkuessa, mutta jos olen omassa pihapiirissä tai teen jonkun pidemmän kävely- tai juoksulenkin, niin minulla on sitä varten olemassa useita verkkareita ja juoksukenkiä. Ennen muinoin vähänkään tasokkaampaa ravintolaan ei olisi päästetty sisälle missään tennareissa ja hupparissa etenkin jos oli kyse täysi-ikäisille tarkoitusta paikasta.
Kuulostaa mukavalta sinun tyylisi. Koen olevani vastaavanlainen naisversiona, pukeutumistapoja ajatellen.
Mies on heikkoitsetuntoinen ja todennäköisesti köyhäkin eikä kestä laadukasta, tyylikästä naista. Ei kuulosta kovin maskuliiniselta tapaukselta. Ei-maskuliiniset, heikot miehet eivät kestä naisellisia naisia ja vihaavat muutenkin kaikkea feminiinisyyteen ja kauneuteen liittyvää.
Vierailija kirjoitti:
Entäs sit kun naama ja keho rupsahtaa? Siinä ei enää mekot ja korkkarit auta vaan pitää olla tyytyväinen sisäiseen kauneuteen. Onko sulla semmosta?
Minä ainakin haluaisin tehdä aina vaikutuksen omaan mieheeni laittautumalla. Ei se sulje pois muita asioita.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt samaa. Mies ehdottti että leikkaisin tukkani, joka on tosi upea. En ajatellut siitä mitään mutta kerran kun menin lököverkkareissa kokoukseen jossa oli miehiä, mies oli todella onnellisen oloinen. Voiko miehet salaa haluta, että nainen olisi ulkona vaatimattoman näköinen?
Ihan outo logiikka, halutaan kaunis nainen ja sitten pitäisi rumentaa itsensä? Eikö miehen omakin viehättyneisyys naiseen silloin laske..
Vierailija kirjoitti:
Miestä hävettää kulkea kanssas. Pistät liikaa silmään, kun olet korkkareissa ja laittautuneen. Sen takia sua tuijotetaan, kun olet niin erilainen.
Ei kai korkkarit niin harvinainen näky naisilla ole. Itse ainakin monesti näen kauniita korkokenkiä naisilla.
Laittautumisesta saattaa saada väärän vaikutelman. Meikkini arkena on kevyt, eyeliner ja ripsiväri, hiukset kuivattu ja ehkä latvaa käännetty tai pompulalla ja otsahiukset käännetty.
Tuo voi toki myös olla vaihtoehto, mutta jos hän häpeää tällaista naista niin olisi pitänyt valita nainen joka käyttää verkkareita, t-paitaa ja lenkkareita muutoinkin kuin urheillessa. Mies kuitenkin ihastui ja rakastui tällaiseen naiseen niin eikö ole vähän hölmöä häpeillä tässä vaiheessa?
Vierailija kirjoitti:
Hänelle on valjennut, että olet pinnallinen.
Mistä lähtien itsestään huolehtiminen ja itsestä mukavien vaatteiden ja kenkien käyttö on ollut pinnallista??!! Ap saa pukeutua kuten haluaa!! Miksi hänen pitäisi omaksua itselleen epämukava tyyli mustasukkaisen miehen takia!?
Arvaan että palstalaiset olis eri mieltä jos nainen vaatisi miestä pukeutumaan toisin kuin mies tahtoo.
Aivan ihme kommentteja!
Vierailija kirjoitti:
Fiksu mies, ajattelee jalkojesi terveyttä.
Ja silti kehottaa käyttämään tasapaksuja tennareita??
On aiheetta mustasukkainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Karmeita ilmestyksiä liikkuu tuolla. Ihana katsella vanhoja valokuvua, kun ihmiset huolehtivat, että ovat siistejä ja hyvin pukeutuneita tilanteen mukaan.
Itsekin arvostan menneen ajan tyylejä. Löytyy upeita vaatteita.
Järjetöntä.
Korkkarit ovat tyylikkäät, tennarit ovat kuntosalireissuja ym varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs sit kun naama ja keho rupsahtaa? Siinä ei enää mekot ja korkkarit auta vaan pitää olla tyytyväinen sisäiseen kauneuteen. Onko sulla semmosta?Olen pian seitsemänkymmentä ja saan edelleen miehiltä kohteliaisuuksia. Pari viikkoa sitten mies kahvilassa tuli luokseni , ja sanoi : anteeksi rouva, jos häiritsen, mutta halusin sanoa, että olette todella tyylikäs. Naapurini hra 36 kehuu usein.
Eilen portaissa noin parikymppinen mies tarjosi käsivarttaan.
On ihanaa olla nainen!
Juuri näin, tyylikkyys ei katso ikää.
Miestä hävettää kulkea kanssas. Pistät liikaa silmään, kun olet korkkareissa ja laittautuneen. Sen takia sua tuijotetaan, kun olet niin erilainen.