Miksi Robinia pidetään kansallisankarina, mutta Benjamin Peltonen on lähinnä uuden aallon Tauski?
Kumpikin on samanlaisia hymypoikia, mutta toinen on nostettu jostain syystä kultaiselle jalustalle...
Kommentit (37)
Isac Elliot nyt olisi tässä kohtaa jo selvästi vertailukelpoisempi Robiniin kuin Benjamin.
Mä tykkään ite Robinista enemmän koska vaikuttaa oikeesti symppis tyypille ja muutenkin ihan fiksun oloinen nuorimies, kun taas Benjamin vaikuttaa jotenki vähän itseään täynnä olevalle pissipäälle joka on vähän yksinkertainen
Eikai Benjamin ole Suomessa yhtään samalla lailla hypetetty ku Robin. Musakielikin lienee yksi syy.
Vierailija kirjoitti:
Eikai Benjamin ole Suomessa yhtään samalla lailla hypetetty ku Robin. Musakielikin lienee yksi syy.
No nytpä ne laulukielet on vaihtunu päin vastoin. Eipä sillä, että uskoisin, että Benjamin voi koskaan sellaista suosiota saavuttaa kuin Robinilla on täällä ollut.
Benjamin on ollut Tähdet tähdet -ohjelmassa. ja Ylen dokumenteissa, joten hänelläkin on näkyvyyttä ollut, mutta ei vain silti jää pinnalle luten Robin.
Robin on aina herättänyt jostain syystä paljon tunteita,niin puolesta kuin vastaan. Nykyään varmaan ennemmin puolesta, mut kyllä siellä edelleen se toinenki puoli on olemassa.
Robin on suomalainen ja Benjamin suomenruotsalainen sen takia Robin on se suosittu
Benjamin Peltosen laulutaito ja esiintymisvarmuus on peritty suoraan isäukko-Tauski Peltoselta.
Vierailija kirjoitti:
Robin on aina herättänyt jostain syystä paljon tunteita,niin puolesta kuin vastaan. Nykyään varmaan ennemmin puolesta, mut kyllä siellä edelleen se toinenki puoli on olemassa.
Se on yleensä menestymisen merkki. Paljon faneja, jotka puhuu puolesta, mutta se menestys ja runsas esillä olo herättää sitten napinaa niissä, jotka ei perusta.
Olen nähnyt molemmat livenä, ja kyllä se Robbari vaan osaa laulaa paljon paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin minusta negatiivinen sävy kommenteissa on kyllä lisääntynyt tuon kielenvaihdoksen (ja osittain ehkä aikuistumisen) myötä, ja Robin itsekin sen osasi ilmeisesti ennakoida.
Vierailija kirjoitti:
Robin on karismaattisempi
On todellakin. Se on jotain mitä on liki mahdottomuus opetella. Benjaminissa en oikeen nää mitään tarttumapintaa.
Robin tuli julkisuuteen hädin tuskin teininä ja hänestä on luultavasti totuudenmukaisesti annettu tosi herttainen kuva alusta lähtien. Benjamin taas on limainen ja liian laskelmoitu hahmo ollakseen aito. Tai sellaine kuva minulle välittyy. Kumpaakaan en tokikaan tunne.
Vierailija kirjoitti:
Robin tuli julkisuuteen hädin tuskin teininä ja hänestä on luultavasti totuudenmukaisesti annettu tosi herttainen kuva alusta lähtien. Benjamin taas on limainen ja liian laskelmoitu hahmo ollakseen aito. Tai sellaine kuva minulle välittyy. Kumpaakaan en tokikaan tunne.
Minun mielestäni Robin on teennäisen "kiltti" ja "pirteä" ollakseen edes tekoaito. Tämä toinen menee juuri sellaisena kuin on ja muistuttuttaa(kin) nykynormatiivista nuorta Miestä.
Teinitytöt äippä kirjoitti:
Olen nähnyt molemmat livenä, ja kyllä se Robbari vaan osaa laulaa paljon paremmin.
Jos huutelee pelkkää "hulahula"a ja "ooo-ooo-ooo"ta, niin ei silloin voi kyllä mistään laulamisesta puhua....
batman on parempi sankari