Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huolissani tuosta missiehdokas-Juliasta:(

Vierailija
23.05.2019 |

Hakeutuminen julkisuuteen ja raadolliselle, ulkonäkökeskeiselle alalle ei kenenkään mielenterveyttä ainakaan kohenna. Julia Pihkanen siis kertoo kärsivänsä masennuksesta, paniikki- ja ahdistusoireista.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Ulkonäön tavoittelun takia ei muutenkaan pitäisi vaarantaa terveyttään.

Vierailija
2/15 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän syö lääkkeitä eikä anna vaivojensa rajoittaa tai määritellä elämäänsä.

Hattua hänelle tulisi lähinnä nostaa, eikä voivotella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin nuorikin vielä. Ei kannattaisi tilittää noin yksityiskohtaisesti psyykkistä vointiaan, voi olla haitaksi hänelle. Osa ihmisistä on kuitenkin ennakkoluuloisia ja pahantahtoisia:(

Vierailija
4/15 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla nätti ja näyttävä ja nauttia siitä vain yksityisesti ja olla hakeutumatta alalle, jossa ulkonäköä julkisesti riivitään, arvostellaan ja joskus pilkataankin. En tiedä, kestääkö kenenkään psyyke hyvin ulkonäön julkista rääpimistä.

Vierailija
5/15 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan nosta hullulle hattua. Jos ei itse asiaa tajua, niin typerä on. Minkälaiset vanhemmat tytöllä on, jos he eivät mitenkään yritä puhua järkeä? Tai ystävät?

Vierailija
6/15 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan nosta hullulle hattua. Jos ei itse asiaa tajua, niin typerä on. Minkälaiset vanhemmat tytöllä on, jos he eivät mitenkään yritä puhua järkeä? Tai ystävät?

Mistäs me tietäisimme puhuuko joku järkeä vai ei ja aikuiset ihmiset päättävät itse omista asioistaan.

Sinällään jonkinlaiset psyykkiset ongelmat ja halu julkisuuteen ovat varmaan yleinen kombinaatio.

Vierailija
7/15 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen edelleen toista mieltä. Jos on taipuvainen voimaan psyykkisesti huonosti, herkkä ja nuori, niin joku missipelleily lieveilmiöineen on viimeisiä asioita, joille itsensä kannattaisi altistaa. -ap

Vierailija
8/15 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen edelleen toista mieltä. Jos on taipuvainen voimaan psyykkisesti huonosti, herkkä ja nuori, niin joku missipelleily lieveilmiöineen on viimeisiä asioita, joille itsensä kannattaisi altistaa. -ap

"Varmuuden vuoksi ei kannata yrittää mitään."

Ymmärrätkö että sinun asenteellasi kaikki mielenterveysongelmaiset ovat avuttomia uhreja? Anna heidän itse kokeilla mihin he pystyvät. Vain taivas on rajana.

Vierailija
9/15 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinpä. Ärsyttää mukaempaattiset ja -välittävät ihmiset, joiden mielestä kovia kokenut tai sellaisia asioita juuri sillä hetkellä kokeva on jotenkin holhottava. Monesti nimenomaan liika pumpulissa pitäminen ja hössötys pahentaa masennuksesta ja ahdistuksesta kärsivän oloa. Olen itse ex-ahdistuneisuushäiriöinen ja muistan inhonneeni sitä, kuinka minua yritettiin ylisuojella ja typistää.

Vierailija
10/15 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö että sinun asenteellasi kaikki mielenterveysongelmaiset ovat avuttomia uhreja? Anna heidän itse kokeilla mihin he pystyvät. Vain taivas on rajana.

Huoh. Ei minulla ole tuollaista asennetta. Toki voi kokeilla mitä vain, mutta syytä olisi myös ennakoida ja miettiä, kannattaako kokeilla asioita, joista hyvin todennäköisesti on haittaa hyvinvoinnille. Itse en ystävänä, vanhempana tms. rohkaisisi häntä tuohon. Julkisuus on käynyt monen psyyken päälle, vaikkei edeltäviä ongelmia olisikaan ollut ja olisi enemmän ikää ja elämänkokemusta.

Vierailija
11/15 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs me tietäisimme puhuuko joku järkeä vai ei ja aikuiset ihmiset päättävät itse omista asioistaan.

Sinällään jonkinlaiset psyykkiset ongelmat ja halu julkisuuteen ovat varmaan yleinen kombinaatio.

---------Aikuiset ihmiset? Keneen viittaat? Tähän nuoreen teiniinkö? Siis Pihkanen on vasta teini. Vanhemmat pitäisi neuvoa tätä, ettei luulisi itsestään liikoja, varsinkin kun on masennusta. Hoitoa psyykeen ja lomalle, niin hyvä tule, niin sitten ei missikisoihin!

Vierailija
12/15 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi ole kovin masentunut tällä hetkellä kun jaksaa olla julkisuudessa. Itsekin masenutunut ja lääkitty mutta silti olen epäsosiaalinen. Hyvä että tuo asiaa julkisuuteen.

Vierailija
13/15 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

------Mutta hyvänen aika, jos tyttö on masennukseen taipuvainen, niin just tällaiset pettymykset, siis ettei voittanutkaan finaalipaikkaa, saatikka kruunua, niin masentaa vieläpä enemmän. Hänellä on ollut hurjia luuloja, esim, "kun voitan" jne, ovat vain vahvistaneet, että positiivessa mielentilassa ollaan huipulla. Kuin bi-polaarisuudessa. Mitä nyt tämän jälkeen? Lisää masennuslääkkeitä ja muuta kurjaa.

Missä tytön vanhemmat ovat? Auttakaa nyt tyttöänne! 

Vierailija
14/15 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluukohan taudin kuvaan myös ylisuuri luulo ja kuvitelma, että on jopa näyttelijä. Niinhän tuolla aikoinaan luin jostain räkälehdestä, että tyttö on "näytellyt" UP:ssä (Uusi päivä roska-sarjassa). vain ihmetellyt, tai onkohan ilkeät toimittajasedät virnistäneet tytölle ja kirjoitelleet hänestä tällaista.

Tyttö ei ollut ollenkaa missityyppinen edes. Huonolla ryhdillä edusti itseään telkkariss, jossa näkyi selvästi, että ei tule menestymään. Sanon tässä nyt suoraan, että Julia on ruma tai järisyttävän ruma. Sopii hyvin meikattuna naamioleikkeihin. 

terveisiä tytön vanhemmille. Pitäkää huolta tästä lapsestanne, muuten se menee ja ottaa jotain happoa.

Vierailija
15/15 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä kyllä, mutta lähinnä kai ihmisillä on huoli kestääkö tämän kaiken. Julkisuus ja kauneusala on rajua ja palaute sen mukaista. Toivotaan kuitenkin, että kestää ja jopa parenee eikä päinvastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä