Siimakäsimiehillä hyvännäköisiä naisia! Ei voi ymmärtää!
Ei jumalauta, mitä tämä on? Nyt hellepäivinä olen nähnyt kuumia ja hyvännäköisiä naisia miehillä, jotka ovat itse täysiä siimakäsiä, ei lihaksikkuutta missään! Eivätkä ole muutenkaan isokokoisia tai raamikkaita, eivät edes kovin pitkiäkään.
Miksi nuo hyvännäköiset naiset ovat kelpuuttaneet kumppaneikseen tuollaisia siimakäsibetoja, kun voisivat varmasti saada komean ja miehekkään miehen?
Kommentit (65)
Jos se on joku muu ominaisuus siinä miehessä kuin käsivarren ympärys :O
E pillerit. Se tekee naisista lapsia. Ero tulee sitten +40v kun käyttö loppuu
se mikä sinua kiihottaa miehissä ei välttämättä kiihota naisia. ei se sen kummempaa ole.
Täällä kmies siimakäsillä, taitaa jäädä nainen saamatta
Vierailija kirjoitti:
Ainakin he onneksi todistavat, että betatkin voivat saada hyvän naisen.
Enpäs tiennytkään, että ne luurankomaiset rokkimiehet on betoja.
Beetaisuus ei näy hauiksesta vaan luonteesta. Ja ainoa iso hauis, jota naiset eivät kykene vastustamaan on sellainen missä lihakset erottuvat selvästi ja muuten hoikassa varressa.
Vierailija kirjoitti:
Tää. Saan vaan huomiota +35 naisilta. En oo mikään bulli, mutta sellanen V keho ja kädet 43cm sekä isot reidet ja lihaksikas booty. Nuoret naiset jopa katsoo halveksuen. Keskipitkät paksut ruskeat hiukset ja vahva leuka löytyy myös. Nuoren Mark Wahlbergin näköinen. Melkein 30v.
Kädet on kuin kerjäläisen kelkannarut, mutta sormet kuin soittajalla, kieli kuin Lassiella ja jäsen kuin aasilla.
Hullun mulkku huolimattoman persuksissa ja naisia riittää joka sormelle.
Lihaksikkuus on niin 2015. Laihuus ei ole trendi vaan pitää pintansa. Ihan molemmilla sukupuolilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää. Saan vaan huomiota +35 naisilta. En oo mikään bulli, mutta sellanen V keho ja kädet 43cm sekä isot reidet ja lihaksikas booty. Nuoret naiset jopa katsoo halveksuen. Keskipitkät paksut ruskeat hiukset ja vahva leuka löytyy myös. Nuoren Mark Wahlbergin näköinen. Melkein 30v.
Aika lyhyet kädet kyllä mun makuun!
Ehkä niillä siimakäsillä on mielessä muutakin kuin minä minä minä ja mun lihakset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan VAAN huomiota +35 naisilta......ihan kamalaa, hirveä loukkaus, voivoi, miten kestät!
Naiset arvottaa eri asioita kuin teidän hmoeroottisia fantasioita.
Ymmärsivät ettei monellakaan kasva varallisuus salilla.
Melko tyhjä pää semmosella miehellä joka vaan arvottaa itsensä naisilta saamansa huomion mukaan. Älä jää elämään itse luomaasi tyhjiöön. Naiset ovat vain ihmisiä, eivät yhtään arvokkaampia kuin sinäkään.
No, eihän sitä tarvitse ihmetellä miksi kun aloittajan ininä on aivan sitä tyypillisintä lihapään ulosantia.
Kaikille muille on selvää miksi paitsi hänelle.
Siimakäsimiehellä voi kuule olla hyvä varustus ja taidot sägyssä. Henkistä kapasiteettia. Rahaa. Lihakset on aika mitätön resurssi.
Ainakin he onneksi todistavat, että betatkin voivat saada hyvän naisen.