Siimakäsimiehillä hyvännäköisiä naisia! Ei voi ymmärtää!
Ei jumalauta, mitä tämä on? Nyt hellepäivinä olen nähnyt kuumia ja hyvännäköisiä naisia miehillä, jotka ovat itse täysiä siimakäsiä, ei lihaksikkuutta missään! Eivätkä ole muutenkaan isokokoisia tai raamikkaita, eivät edes kovin pitkiäkään.
Miksi nuo hyvännäköiset naiset ovat kelpuuttaneet kumppaneikseen tuollaisia siimakäsibetoja, kun voisivat varmasti saada komean ja miehekkään miehen?
Kommentit (65)
Minä en salimarkkua ottaisi millään. Itsekin käyn salilla, lähinnä pysyäkseni kunnossa istumatyötä tekevänä ihmisenä, että vielä vanhanakin pystyisi ilman rollaattoria kulkemaan mahdollisimman pitkään. Poikkeuksetta olen huomannut ulkonäkösyistä kehonmuokkausta salilla harrastavien arvojen ja omien arvojeni eroavan niin voimakkaasti, ettei mikään suhde syvene tuttavuutta kummemmaksi.
Just oli tutkimus, jossa 100% naista valitsi vahvannäköisen miehen ylävartalokuvista, joissa ei näkynyt kasvoja. Yksikään tuossa tutkimuksessa ei kokenut hentoista miesvartaloa viehättäväksi. Tuskin tuossa voimakaannäköisellä mitään Bullin kaksoisolentoa silti tarkoitettiin ja toki pariutumiseen vaikuttavat lukemattomat muutkin seikat.
Minäpä kerron miksi minulla on hoikka, lähes laiha mies jolla taitaa olla jopa itseäni kapeammat hartiat.
Koska hän on eniten mies kaikista miehistä ketä mulla on ollut, hän kohtelee mua kuten naista vain kauneimmissa kuvitelmissa olen ajatellut miehen kohtelevan. Hän kunnioittaa mua ja katsoo niin palavan rakastavasti että sulan. Meidän välinen kemia on taikaa. Hän rakastelee niin että siinä ei mietitä kuin intohimoa ja nautintoa. Käsivarsi ei ehkä ole niin paksu mutta... ;)
Hänellä on kultaisin sydän kaikista maailman miehistä. Hän ei ymmärrä minkäänlaista sovinismia. Hän ei ole tossun alla, hän silti joustaa. Hän on kaikkea sopivasti. Ja hyvännäköinen.
Olen mäkin hyvännäköinen ja on mulla ollut skrodempiakin äijiä. Mutta ei koskaan mitään niin ihanaa kuin tää mun rakas, olkoon sitten siimakäsi.
Vierailija kirjoitti:
Just oli tutkimus, jossa 100% naista valitsi vahvannäköisen miehen ylävartalokuvista, joissa ei näkynyt kasvoja. Yksikään tuossa tutkimuksessa ei kokenut hentoista miesvartaloa viehättäväksi. Tuskin tuossa voimakaannäköisellä mitään Bullin kaksoisolentoa silti tarkoitettiin ja toki pariutumiseen vaikuttavat lukemattomat muutkin seikat.
Naisen lisko-aivot reagoi vahvaan mieheen.
Isokokoinen mies on vahvan oloinen. Sitä myöten viehättävä.
Näennäinen vahvuus merkkaa, ei se asteettinen 8% body fat ripped body.
Natu ei ole ikinä liian iso.