Siimakäsimiehillä hyvännäköisiä naisia! Ei voi ymmärtää!
Ei jumalauta, mitä tämä on? Nyt hellepäivinä olen nähnyt kuumia ja hyvännäköisiä naisia miehillä, jotka ovat itse täysiä siimakäsiä, ei lihaksikkuutta missään! Eivätkä ole muutenkaan isokokoisia tai raamikkaita, eivät edes kovin pitkiäkään.
Miksi nuo hyvännäköiset naiset ovat kelpuuttaneet kumppaneikseen tuollaisia siimakäsibetoja, kun voisivat varmasti saada komean ja miehekkään miehen?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E pillerit. Se tekee naisista lapsia. Ero tulee sitten +40v kun käyttö loppuu
Tää. Saan vaan huomiota +35 naisilta. En oo mikään bulli, mutta sellanen V keho ja kädet 43cm sekä isot reidet ja lihaksikas booty. Nuoret naiset jopa katsoo halveksuen. Keskipitkät paksut ruskeat hiukset ja vahva leuka löytyy myös. Nuoren Mark Wahlbergin näköinen. Melkein 30v.
Ei 43 senttinen hauis ole kovin iso. Itsellänikin on 41 senttiä, enkä ole mikään bodari. Tuollainen tulee vetämällä leukoja.
Vierailija kirjoitti:
Siimakädet naputtaa vikkelästi koodia ja koodarit tienaa aika kivasti.
N29
Tjaa- aika nopeasti pystyn kyllä itsekin naputtamaan, vaikka en mikään siimakäsi olekaan.
IT-yrittäjä
Haha, koodarit tienaa mutta siinäkin rajansa onko kumminkin aivan nörtti vai normaali. Sopusuhtaisuus kaikessa, jos ihmisella, miehellä tai naisella on vain yksi piirre, esim raha tai lihakset tai äly tai isot rinnat, mutta ei muita ominaisuuksia on se aina huono.
Lähtiskö joku nainen espoossa päin treffeille.
Töissä ICT yrityksessä
Koulutus KTM
Ikä 29
Penkki 145kg
?
Vierailija kirjoitti:
Itse en narukäsistä välitä. Jos haluaisin deittailla naisen tuntuista otusta, olisin lesbo.
On kuitenkin lihaksia ja lihaksia.
Toinen tyyppi tulee aktiivisesta urheilusta tai työstä, on jäntevää ja terveen suonekasta. Toinen tulee salilla passiiviseen tahtiin toistamisesta. Muistuttaa pullataikinaa.
Arvaa kumpi on seksikkäämpää?
Höpö höpö. Lihaksilla ei ole mitään käsitystä mikä tai miten niitä rasitetaan. Jos joku muistuttaa pullataikinaa, niin se ei ole lihasta vaan läskiä. Sinä et siis pidä läskistä, mikä on ihan ymmärrettävää. En minäkään siedä lihavuutta naisissa, jolloin pidän tietysti huoli myös itsestäni enkä päästä bulkillakaan koskaan rasvoja yli viidentoista.
Tänä päivänä ei ole enää merkitystä fyysisillä voimavaroilla. Aika harva työkseen nostelee jotain painavaa, tms. Persoona, sivistys, älykkyys, tulotaso, jne ovat parinvalinnassa paljon merkityksellisemmässä roolissa, kuin iso haba.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää. Saan vaan huomiota +35 naisilta. En oo mikään bulli, mutta sellanen V keho ja kädet 43cm sekä isot reidet ja lihaksikas booty. Nuoret naiset jopa katsoo halveksuen. Keskipitkät paksut ruskeat hiukset ja vahva leuka löytyy myös. Nuoren Mark Wahlbergin näköinen. Melkein 30v.
Ei 43 senttinen hauis ole kovin iso. Itsellänikin on 41 senttiä, enkä ole mikään bodari. Tuollainen tulee vetämällä leukoja.
Riippuu pituudesta ja painosta. Ei se hauis ole olennaista. Minäkään en ole bodari. Kyykkäätkö yli 200kg?
No minä en kyllä tunne montaakaan naista, joiden ihanne olisi hoikka mies. Ei tosin mikään mentulakaan saa olla, mutta iskäbody se vaan pitää pintansa. <3 Lihasjannetkin ovat ällöjä.
Mulla ei ole koskaan ollut naista. Terkuin silmälasimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en narukäsistä välitä. Jos haluaisin deittailla naisen tuntuista otusta, olisin lesbo.
Toinen tyyppi tulee aktiivisesta urheilusta tai työstä, on jäntevää ja terveen suonekasta. Toinen tulee salilla passiiviseen tahtiin toistamisesta. Muistuttaa pullataikinaa.
Höpö höpö. Lihaksilla ei ole mitään käsitystä mikä tai miten niitä rasitetaan. Jos joku muistuttaa pullataikinaa, niin se ei ole lihasta vaan läskiä. Sinä et siis pidä läskistä, mikä on ihan ymmärrettävää. En minäkään siedä lihavuutta naisissa, jolloin pidän tietysti huoli myös itsestäni enkä päästä bulkillakaan koskaan rasvoja yli viidentoista.
Jaa. Jostain syystä jujitsu-, paini- tai judosalilla lihaksikkaatkaan kaverit eivät kuitenkaan näytä näiltä turpeilta salipettereiltä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu pituudesta ja painosta. Ei se hauis ole olennaista. Minäkään en ole bodari. Kyykkäätkö yli 200kg?
Kevyesti. En siltilään ole bodari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevyesti. En siltilään ole bodari.
;)
Kun on paksu lompakko, ei tarvitse paksua hauista.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Sellaiset ylimääräisellä prodella pöhötety pallolihakset eivät vetoa kehenkään. Lihasten täytyy kertoa suorituskyvystä, ei narisistisesta oman kehon muokkauksesta.
Pallolihaksilla yleensä se suorituskyky loistaa poissaolollaan. Lyön vetoa ettei ap:kaan vedä edes 15 leukaa kun pöhötetty ruho painaa liikaa.
Turhamaisuus on myös miehessä ihan täydellinen turn off. Miehen pitää olla sellainen joka on ehkä etäisen tietoinen siitä että sillä on ulkonäkö, mutta ei välitä vähääkään (paitsi tietysti siitä että on siisti). Palstan hmm-hmm- miehillä on muuten sama ongelma, mutta käänteisessä mielessä: yletön tietoisuus omasta ulkonäöstä tekee niistä epähaluttavia, ei se ulkonäkö sinänsä.
Ovatko nuo miehet ulkomaaalaisia?
Mä tykkään hoikasta miehestä. Varmaan kelpaat jollekin naiselle.
Häh eikö kaikki naiset haluakaan jykevää leukaa ja lihaksikasta kroppaa??!
Mun parhaat petikaverit on ollu varmaan noit "siimakäsimiehiä". Heh. Olen ollut oikein tyytyväinen kokemuksiini. Isoista hauiksista ei oo apua nautintoon, sen sijaan näppäristä ja viitseliäistä käsistä on.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole koskaan ollut naista. Terkuin silmälasimies.
OIkein valitut silmälasit on seksikkäät.
Siimakädet naputtaa vikkelästi koodia ja koodarit tienaa aika kivasti.
N29