Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä tilanteessa täyshetero mies voisi kuvitella...

Vierailija
22.05.2019 |

naivansa miestä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, kun olen masentunut, niin mun alkaa tehdä mieli kunnon homoseksiä. Kerran vasta toteutunut. Yövuoron jälkeen kiihottuneisuus ole niin suurta että pistin ilmoituksen gay-chattiin. Asun pk-seudulla ja sai heti soiton kundilta, hän hoitelee sut, kysy kalun kokoa, kunnon meisseli. Kuuma kesä aamu. Rivitaloasunto, siisti. Ohjasi yläkertaan, levitti sängyn päälle ison pyyhkeen ja veti housut alas ja alkoi imeen. Tuntu helvetin hyvältä, vaihto, otin hänen tosi vahvan kullin suuhuni, en ollut aiemmin imenyt. Annoin vaistojeni viedä, en ihmettele kun naiset on aina imemässä kulleja, siitä saa nautinnon. Vaihto, kovemmat otteet ja orgasmi lähti varmaan selkäytimestä. Hän levitti spermaa muhun ja itteensä. Mun vuoro hoitaa kundi, hoikka vartalo, nautin imemistä vaikka se tyhjensi minut aiemmin. Otin Mällin suuhuni, nielasin osan, sit levitteli sitä. Maattiin sängyllä, ajattelin analiyhdyntää seuraavaksi, mutta se jäi. Hyvä kokemus, mutta sanoin itselleni että oli viimeinen kerta miehen kanssa, enkä ole ollut. Mut se ajoittainen masennus tekee musta itsetuhoisan ja vaikuttaa näin. Monta kertaa olen ajatellut mennä kunnon homo-orgioihin tai anaaliin + suussa yhtä aikaa. Olen hetero, mutta ajoittainen masennus sekoittaa seksuaalisuuden. Onko ketään seksiä.terapeuttia?

typerä tommosii harrastat normien verorahoilla.ilman teitä ei tarttidd kaikenmaaliman terapeutteja.suodittelen kaulakiikkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän