Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset haluavat koko ajan tavata minua?

Vierailija
22.05.2019 |

Olen oikeasti aika introvertti, niin että nautin omasta rauhasta. Jostain omituisesta syystä saan koko ajan kutsuja eri paikkoihin. Ihmiset haluaisivat kyläillä, tavata lounaalla, vaikka mitä. Mikä on kivaa, mutta en koko ajan jaksa.

Ja tämä stressaa, koska on koko ajan huono omatunto kun vastailen kieltävästi ja pelkään, että toiset loukkaantuvat.

Tiedän, että on vähän outo ongelma, mutta onko mitään neuvoja?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sulla oli sitten aikaa tänne kirjoitella. ;D

Vierailija
2/11 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oot niin p.aska tyyppi? Lopettakaa nämä tekopyhät aloitukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea ongelma kyllä. Minulla taas on se ongelma että aina kun poistun kotoa mallitoimistojen buukkaajat anelevat minua listoilleen. En jaksa enää!

Vierailija
4/11 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatellen ihmisten spektriä jotka näitä foorumeita lukee, yli 90% on luultavasti niitä joita suunnilleen kukaan ei halua tavata, ja se jäljelle jäävä osa luultavasti kärvistelee aika huonolla sosiaalielämällä.

Eiköhän sullaki oo tilanne että kukaan ei halua tavata ja tää on joku sun päiväuni mistä pitää laittaa ketju pystyyn että saa vähän huomiota.

Vierailija
5/11 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne viihtyy sellaisten ihmisten seurassa, jotka kalastelevat kehuja? Mitään muuta en sinusta tämän avauksen perusteella saanut irti.

Vierailija
6/11 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ajasta ole kiinni, vaan siitä, etten yksinkertaisesti jaksa seuraa koko ajan.

Ap

Vierailija
7/11 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika egoistinen kysymys.

Vierailija
8/11 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatellen ihmisten spektriä jotka näitä foorumeita lukee, yli 90% on luultavasti niitä joita suunnilleen kukaan ei halua tavata, ja se jäljelle jäävä osa luultavasti kärvistelee aika huonolla sosiaalielämällä.

Eiköhän sullaki oo tilanne että kukaan ei halua tavata ja tää on joku sun päiväuni mistä pitää laittaa ketju pystyyn että saa vähän huomiota.

Aika samanlaista olin kirjottamassa.

Vierailija
9/11 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta tarvitsen tosi paljon omaa palautumisaikaa yksin. Voi sitten vaikka maata sohvalla ja palstailla, mutta ihmiskiintiö tulee täyteen nopeasti.

Olen aika hyvää seuraa, vaikka itse sanonkin. Lapsettomana sinkkuna muut odottavat minulta enemmän kuin jaksan antaa. Eikä kyse siis ole mistään hyvistä ystävistä vaan jostain syystä olen se, jota vaikka töissä ensimmäisenä pyydetään mukaan johonkin, vaikka usein kieltäydynkin. Olen miettinyt, että ehkä ”suosioni” johtuu juuri siitä, että olen helppoa ja sitoumuksetonta seuraa. Yksinäiseltä ja seuraa kaipaavalta odotetaan ehkä takertuvuutta.

Vierailija
10/11 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa projektiolta.

Vierailija
11/11 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta tarvitsen tosi paljon omaa palautumisaikaa yksin. Voi sitten vaikka maata sohvalla ja palstailla, mutta ihmiskiintiö tulee täyteen nopeasti.

Olen aika hyvää seuraa, vaikka itse sanonkin. Lapsettomana sinkkuna muut odottavat minulta enemmän kuin jaksan antaa. Eikä kyse siis ole mistään hyvistä ystävistä vaan jostain syystä olen se, jota vaikka töissä ensimmäisenä pyydetään mukaan johonkin, vaikka usein kieltäydynkin. Olen miettinyt, että ehkä ”suosioni” johtuu juuri siitä, että olen helppoa ja sitoumuksetonta seuraa. Yksinäiseltä ja seuraa kaipaavalta odotetaan ehkä takertuvuutta.

No kiitos, kiva että joku edes taisi vähän ymmärtää.

Eli oikeasti ihmettelen, koska olen saanut niin paljon negatiivista palautetta siitä, että olen introvertti. Olen sitten ryhtynyt ajattelemaan, että fine, olen sitten se vähän omituinen introvertti. Niin sitten ihmetyttää, että miksi minua sitten ollaan kyselemässä koko ajan eri paikkoihin?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän