Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helteet tylsiä lihoneena - vinkkiä vaatteista?

Vierailija
22.05.2019 |

Ihanat ilmat, mutta olen lihonut viime vuoden aikana reilusti, joten se kieltämättä haittaa. Varsinkin kun pitäisi laittaa kevyempiä vaatteita päälle.

Pliis, kaipaan tosi paljon vinkkejä siitä, mitä joitain vaatteita ostaa kunnes saan laihdutettua. Millaisia vaatteita, mistä?

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en pidä lihonneista helteistä. Ennen oli helteetkin parempia kun ne oli hoikkia helteitä.

Vierailija
62/108 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot käsivarret = perhoshihat

isot sääret = maximekot

iso maha, pieni vyötärö = korosta vyötäröä ja osta korkeavyötäröisiä housuja/leggareita, jotka tukee

iso maha, ei vyötäröä eli omena = pellavakaapu + kauniita asusteita

yhteen hinkkaavat reidet = pyöräilyshortsit hameen alle

isot reidet = hame

Sano ei vaaleille 3/4 leggareille ja tunikalle! Ei tarvitse ostaa kallista, hyvä leikkaus on a ja o. Zalandolta löytyy hyviä vaateitta plussille.

N30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot käsivarret = perhoshihat

isot sääret = maximekot

iso maha, pieni vyötärö = korosta vyötäröä ja osta korkeavyötäröisiä housuja/leggareita, jotka tukee

iso maha, ei vyötäröä eli omena = pellavakaapu + kauniita asusteita

yhteen hinkkaavat reidet = pyöräilyshortsit hameen alle

isot reidet = hame

Sano ei vaaleille 3/4 leggareille ja tunikalle! Ei tarvitse ostaa kallista, hyvä leikkaus on a ja o. Zalandolta löytyy hyviä vaateitta plussille.

N30

Iso perse puuttuu?

Vierailija
64/108 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai siinä muuta ole kuin että vaatteiden on oltava oikeankokoisia. Muuten otat ne mistä tykkäät.

Just tää.

Vierailija
65/108 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluvaatteita. Ja alat kiinteyttämään itseäsi.

Vierailija
66/108 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leggareita vaan ja pitkinä tunikoita? 

Suomalaisten naisten kesäasu kun yritetään piilotella kiloja😂 kaikkea muuta kuin tyylikkään näköistä.

Olen hoikka ja silti aina tunika ja leggarit. Miksi ei saisi käyttää mistä tykkää?

Vierailija
67/108 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on vähän sama ongelma, 10kg liikaa painoa ja kaikki vyötäröllä. Muualta olen hoikka, joten mitkään pluskoon vaatteet ei käy, näyttävät liian isoilta päälläni. Ehkä käytettävä äitysvaatteita...

Vierailija
68/108 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kammottavia vinkkejä moni.

Ensiinäkin, kun ylipainoinen pukeutuu isoon peittävään tunikaan, helposti näyttää suuremmalta kuin on. 10 ylikiloa on niin vähän, että luultavasti riittää pienet muutokset pukeutumisessa.

Ensinnäkin, korostetaan sitä, mikä itsessä on kaunista. Mulla on upeat sääret, kauniit rinnat ja hiukset. Reilusti ylipainoisenakin mun vartalon malli on x. Jos minä puen päälleni vaatteen, jossa on vyö lantiolla, vatsani näyttää entistä isommalta.

Mielummin istuvia oikean kokoisia vaatteita kuin telttoja. Ja kauppaan sovittelemaan, vain siten näet mikä näyttää hyvältä.

Mun juttuni ovat mekot, mieluiten yksiväriset, mutta kuvioitakin saa olla. Nätisti leikatut, kotelomekko on paras malli, mutra mulla on paljon mekkoja. Niiden kanssa neuletakki ja joskus jakku.

Vierailija
69/108 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leggareita vaan ja pitkinä tunikoita? 

Suomalaisten naisten kesäasu kun yritetään piilotella kiloja😂 kaikkea muuta kuin tyylikkään näköistä.

Olen hoikka ja silti aina tunika ja leggarit. Miksi ei saisi käyttää mistä tykkää?

Koska hopeakettujen ei suoda liikkuvan julkisilla paikoilla pelkissä speedoissa vaikka kuinka tekisi mieli.

Sama koskee s.iiderivalaita.

Vierailija
70/108 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään armoton läski mutta käytän kerroksia: alle toppi tai joku niin että kainaloa ja muuta hikoavaa vasten on kangasta ja päälle joku liehuva ja ilmava juttu. Vaikka ylisuuri t-paita (siis joku tarkoituksella suuri ja hieno, ei mikään Hankkijan mainospaita) tai sitten nyörillä kiinni tuleva liuhake, en nyt saa mieleeni miksi sitä kutsutaan.

Vierailija
71/108 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.marc-o-polo.com/en-fi/women/clothing/dresses/dress/90403482…

Tämäntyyppiset sopii omppuvartalolle

Kivannäköinen mekko tuo. Osaisitko sinä (tai joku muu) kertoa, minkälaiset vaatteet sopisivat entiselle X-malliselle (oli leveä lantio ja hartiat ja kapea vyötärö), joka on onnistunut sairauksien ja lääkitysten kanssa hankkimaan kunnollisen raskausvatsa-tyyppisen mahan, jossa vyötärö ei ole ihan kadonnut, mutta etureppu on mahtava ja sen koko vaihtelee huomattavasti päivästä toiseen. Kyse on suureksi osaksi ihan kertyneestä rasvasta, mutta vatsan alueen turvotuksesta tulee helposti jopa 10-15 cm, kun on huono päivä. Lantio on laaja, mutta yläkroppa ja rinnat jotensakin tasapainossa sen kanssa.

Miten olisi kietaisumallinen mekko? Vaikkapa tällainen: https://fi.gant.com/naiset-mekkot/sininen-signature-printed-kietaisumek…

Vierailija
72/108 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään armoton läski mutta käytän kerroksia: alle toppi tai joku niin että kainaloa ja muuta hikoavaa vasten on kangasta ja päälle joku liehuva ja ilmava juttu. Vaikka ylisuuri t-paita (siis joku tarkoituksella suuri ja hieno, ei mikään Hankkijan mainospaita) tai sitten nyörillä kiinni tuleva liuhake, en nyt saa mieleeni miksi sitä kutsutaan.

Kaftaani se oli! Monet niistä on hyvin paitamaisia vaikka on kaapujakin.

Vierailija
73/108 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vyötärömakkarat kannattaa mieluummin peittää väljään hyvälaatuiseen tunikaan kuin vartalonmyötäiseen mekkoon tai puseroon. Jos haluu tunikan kanssa käyttää housuja, niin ihan legginssit tai caprit ovat hyvät, koska se tasapainottaa tunikan väljyyttä. Monella omppuvartaloisella on nätit sääret, niitä ei kannata verhota mihinkään culottes tyyppisiin liehukehousuihin. Lisäksi suomalainen nainen on yleensä persjalkainen, joten mieluummin kapeaa lahjetta kuin löysää. Paitsi jos haluaa näyttää entistäkin lyhytjalkaisemmalta.

Pukeutumisessa tehdään usein se virhe, että vaatteita eikä kenkiä hoideta. Eli puhtaat silitetyt vaatteet ja hoidetut kengät antavat siistin yleisvaikutelman. Valitettavasti on niin, jos joutuu ostamaan rahapulan takia kovin heikkolaatuisia rättejä, ne ovat muutaman käyttökerran jälkeen lumpun näköisiä.

Vierailija
74/108 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et laihduta? Ylimääräiset hiilarit pois ja kilot karisee.

Vierailija
75/108 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-linjainen mekko näyttää lähes kaikilla hyvältä.

Vierailija
76/108 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ongelmana allit. Kaikki kesäpaidat hihattomia ja mulla pitäisi olla pienet hihat.

Pitkät hihat auringon paahteen takia ennemmin.  Hoikallekin tulee semmoiset havaittu on.

Vierailija
77/108 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa sanoa tarkkaan, kun ei tiedä tarkkaan toisen mittoja. Itse olen alavartalosta kokoa 42-44 ja ylävartalosta koon-kaksi pienempi. Olen tykästynyt pitkiin korkeavyötäröisiin hameisiin, jotka levenevät alaspäin. Ovat mukavia ja vilpoisia päällä. Alle puen yleensä lyhyet ja ohuet sortsit, koska reidet hiertävät muutoin pahasti yhteen.

Minun vartalomallilleni sopii lyhyt toppi/crop top tuollaisen hameen kaveriksi. Paljasta ihoa ei kuitenkaan vilku hameen korkean vyötärön vuoksi. Topin päälle vielä laitan usein ohuen viitan/ponchon/kaftaanin/kaapuhärpäkkeen. Välillä käytän myös maksimekkoja, mutta hame+toppi yhdistelmä helpompi vartalon eriparisuuden vuoksi.

Välillä käytän toki myös housuja. Korkeavyötäröiset joustavat farkut on sopivimmat minulle. Yleensä käärin lahkeita vähän lyhyemmiksi ja yhdistän kevyeen toppiin tai paitaan. Tilanteen mukaan tuohonkin voi yhdistää jonkun kaavun tapaisen.

Vierailija
78/108 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ylipainoa on vain 10 kg niin ala heti jumpata ja juosta. Tulee  paljon parempi olo, nesteet lähtee liikkeelle ja vaatteet sujahtaa mukavammin päälle. Älä aloita liian rajusti, mutta rupea nyt heti hikoilemaan ja kuntoilemaan niin hyvä olo ja itsevarmuus palaa muutamassa päivässä ja vartalo lähtee hoikistumaan. 

Vierailija
79/108 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vinkkejä ja keskustelua! Kiitos.

Ja olen kyllä laihduttamassa, mutta ihannemittoihin en nyt päivässä pääse. Kesä kun on kuitenkin täällä jo, ainakin Helsingissä. 

Ap

Vierailija
80/108 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutumalla kupolitelttaan jäät varmaan ihastuksesi mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän