Helteet tylsiä lihoneena - vinkkiä vaatteista?
Ihanat ilmat, mutta olen lihonut viime vuoden aikana reilusti, joten se kieltämättä haittaa. Varsinkin kun pitäisi laittaa kevyempiä vaatteita päälle.
Pliis, kaipaan tosi paljon vinkkejä siitä, mitä joitain vaatteita ostaa kunnes saan laihdutettua. Millaisia vaatteita, mistä?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Leggareita vaan ja pitkinä tunikoita?
Suomalaisten naisten kesäasu kun yritetään piilotella kiloja😂 kaikkea muuta kuin tyylikkään näköistä.
https://www.marc-o-polo.com/en-fi/women/clothing/dresses/dress/90403482…
Tämäntyyppiset sopii omppuvartalolle
Mulla on sama. Olen aina ollut melko hoikka jopa luiseva mutta kilpparisairaus(ja varmaan muutkin hormoni ongelmat) losauttivat läskiä/turvotusta kroppaan ja aika nopeasti,vatsa on iso kova pallo,inhottaa..Niin nyt kun on näitä super kesiä pakko keksiä vilpoisampia vaatteita. En siedä mitään kireää juuri nyt joten bye bye istuvat topit jne. Mun lempparit on isot vilpoisat tunikat ja joustovyötärö hameet:D
Äitiysvaatteet sopivat omppuvartaloille.
Ei tosin seksikkään eikä tyylikkään näköistä😂
Miehet inhoavat perseen peittäviä tunikoita. Kun naiselle ilmestyy tunika niin siitä se paisuminen alkaa.
Kiitos ihan valtavasti vinkeistä! Kilot tulleet viime vuoden aikana, tähän mennessä ei ole juurikaan tarvinnut huomioida, mutta nyt kuumalla pitää keksiä uusia juttuja. Nuo mekot, varsinkin napakasta kankaasta, ovat hyvät vinkki. Sekä nuo puserot, joissa kiristys lantiolla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pellavatunikat plus caprit.
A linjainen pellavamekko (näitä on nyt kaupat täynnä)
Pellava on helteellä kiva materiaali, jos ei rypyt häiritse. Jos ostat puuvillaisen (älä tekokuitua!), niin katso että on tarpeeksi napakkaa kangasta, muuten kaikki makkarat näkyy.
Mistä löytyy kohtuuhintaisia a-linjaisia pellavamekkoja? Itse en ole löytänyt mistään :(
Vähän käytetystä saa edullisia käytettyjä vaatteita ja kirppareilta muutenkin. Tietysti pitäs tietää mitä kokoa tilaa. Kyllä siinä vähän aikaa menee tiputtaa 10 kiloa. suosittelen hankkimaan uusia vaatteita.
Pellavahousut ja väljät valkoiset kauluspaidat on mukavat päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän käytetystä saa edullisia käytettyjä vaatteita ja kirppareilta muutenkin. Tietysti pitäs tietää mitä kokoa tilaa. Kyllä siinä vähän aikaa menee tiputtaa 10 kiloa. suosittelen hankkimaan uusia vaatteita.
No, 1 – 1,5 kg /kk on realistinen laihdutustahti, joten kyllä noista ensi kesään mennessä eroon pääsee.
Älä nyt pelkästään mihinkään pitkiin kaapuihin pukeudu. Täällä reisissä selluliittiä ja paksut käsivarret, mutta helteellä kyllä puen t-paidan tai hameen/mekon päälle. Jos joku sokeutuu niin siinäpä sokeutuu. Kunhan vaatteet ovat oikean kokoisia ja muutenkin pukeutuu hyvällä maulla, niin ei mitään väliä minkä kokoinen. Ja kuten sanoit, et edes ole mikään merkittävän ylipainoinen, joten se "ongelma" on vain sun omassa päässä.
Nyt muodissa on oikeastaan paljon kivoja kesävaatteita mitkä imartelee myös jos ei aivan tikissä olekaan. Itselle eksyi kaappiin juuri nilkkapituiset culottes malliset korkeavyötäröiset housut. Sellaista ohutta "liehu-kangasta" olevat, jotka on mukavat päällä, mutta myös viileät. Siihen yläosaksi lyhyemmän mallinen t-paita tai toppi, jolloin silhuetti tulee esille, eikä ole yhtä säkkiä vain. Itse en navan esittelystä todellakaan tykkää, mutta nuo lyhyen malliset paidat, mitä on nyt kaupat täynnä, ovat oivallisia korkeavyötäröisten housujen ja hameiden kanssa, jolloin napa ei vilku. Ja sen yläosan ei tarvitse olla tiukka, vaan hieman löysä mutta lyhyt, jotta vyötärö tulee esille. Tekee jopa efektin kapeasta vyötäröstä. Tässä esimerkki:
https://images.app.goo.gl/Zk9dYLjbuTQm8BRHA
Toki kyseinen nainen on hoikka, mutta toimii monenlaisessa vartalossa mun mielestä!
Sama tyyli toimii myös korkeavyötäröisen hameen kanssa. Myös nyt tuntuu olevan paljon ilmavia mekkoja jotka ovat vähintään polveen asti. Ne kun ovat ohutta laskeutuvaa kangasta niin ei tule säkki efektiä.
Jos itse laitan ne lyhyet farkkushortsit päälle mitä käytin 10kg sitten, niin kyllä ahistais muakin. Tuntuu että nykyään oma kesä pukeutuminen on vaan tyylikkäämpää.
Ole kehopositiivinen ja liity Ryhmään ja vaihda asennettasi.
Hihattomat maksimekot on hyviä kun oma vartalo tuntuu vieraalta. Ei kuitenkaan mitään telttamalleja vaan sopivankokoinen ja hyvin istuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pellavatunikat plus caprit.
A linjainen pellavamekko (näitä on nyt kaupat täynnä)
Pellava on helteellä kiva materiaali, jos ei rypyt häiritse. Jos ostat puuvillaisen (älä tekokuitua!), niin katso että on tarpeeksi napakkaa kangasta, muuten kaikki makkarat näkyy.Mistä löytyy kohtuuhintaisia a-linjaisia pellavamekkoja? Itse en ole löytänyt mistään :(
Mikä on sun mielestä kohtuuhintainen? Mielestäni aika moni pellavamekko maksaa 100-200 euroa. Muutamalla kympillä ei varmaan löydy ainakaan uutta. Jos on ompelutaitoinen, niin sitten varmaan pystyy budjetin pitämään muutamassa kympissä. Puuvillakin on ok materiaali, mutta tekokuidut ovat nounou. Ne hiostavat liikaa. Mulla on Gantin tekokuituinen tunika, joka maksoi lähemmäs 200 e, mutta aivan vikatikkiostos vaikka kaunis onkin.
https://www.boomerangstore.fi/dam/klanningar-och-kjolar/betty-printed-l…
170 euroa. Valkoisten kaprien kanssa myös kiva. Espardillot jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehet inhoavat perseen peittäviä tunikoita. Kun naiselle ilmestyy tunika niin siitä se paisuminen alkaa.
Miksi kukaan välittäisi miesten tai muidenkaan mielipiteistä?
Uudessa Kotiliesi Käsityössä kivoja mekkoja, haalari.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt pelkästään mihinkään pitkiin kaapuihin pukeudu. Täällä reisissä selluliittiä ja paksut käsivarret, mutta helteellä kyllä puen t-paidan tai hameen/mekon päälle. Jos joku sokeutuu niin siinäpä sokeutuu. Kunhan vaatteet ovat oikean kokoisia ja muutenkin pukeutuu hyvällä maulla, niin ei mitään väliä minkä kokoinen. Ja kuten sanoit, et edes ole mikään merkittävän ylipainoinen, joten se "ongelma" on vain sun omassa päässä.
Nyt muodissa on oikeastaan paljon kivoja kesävaatteita mitkä imartelee myös jos ei aivan tikissä olekaan. Itselle eksyi kaappiin juuri nilkkapituiset culottes malliset korkeavyötäröiset housut. Sellaista ohutta "liehu-kangasta" olevat, jotka on mukavat päällä, mutta myös viileät. Siihen yläosaksi lyhyemmän mallinen t-paita tai toppi, jolloin silhuetti tulee esille, eikä ole yhtä säkkiä vain. Itse en navan esittelystä todellakaan tykkää, mutta nuo lyhyen malliset paidat, mitä on nyt kaupat täynnä, ovat oivallisia korkeavyötäröisten housujen ja hameiden kanssa, jolloin napa ei vilku. Ja sen yläosan ei tarvitse olla tiukka, vaan hieman löysä mutta lyhyt, jotta vyötärö tulee esille. Tekee jopa efektin kapeasta vyötäröstä. Tässä esimerkki:
https://images.app.goo.gl/Zk9dYLjbuTQm8BRHA
Toki kyseinen nainen on hoikka, mutta toimii monenlaisessa vartalossa mun mielestä!Sama tyyli toimii myös korkeavyötäröisen hameen kanssa. Myös nyt tuntuu olevan paljon ilmavia mekkoja jotka ovat vähintään polveen asti. Ne kun ovat ohutta laskeutuvaa kangasta niin ei tule säkki efektiä.
Jos itse laitan ne lyhyet farkkushortsit päälle mitä käytin 10kg sitten, niin kyllä ahistais muakin. Tuntuu että nykyään oma kesä pukeutuminen on vaan tyylikkäämpää.
Kuvan nainen ei ole niin hoikka että pitäisi erikseen mainita. Ihan normaali on.
No toi sun paino on tod näk niin lähellä normaalina, ettei tarvi huomioida mitenkään erityisesti