Miten tästä foorumista on tullut näin myrkyllinen ympäristö?
Kaikissa postauksissa tuntuu olevan jotain vialla ja valittajat valittaa enemmän kuin koskaan ennen. Olisi kiva selata foorumeita, jossa heti ei lytätä muita alas ja voisi iloisesti jakaa elämästään asioita.
Kommentit (47)
Niin. Joidenkin elämäntehtävä on aiheuttaa täällä mielipahaa muille.
Koska foorumin käyttäjissä on vuosi vuodelta enemmän pitkäaikaistyöttömiä somen suurkuluttajia. Normaalit vuorovaikutussuhteet ovat jääneet vähiin jopa omiin lapsiin. Ainoa iloa lukea toisten provoja ja laittaa itsekin trolleja liikkeelle. Tyhjää on elämä, mutta vuodet vierivät.
Negatiivisuus on niin trendikästä. Voimaantuminen toisten epäonnistumisista ja virheistä on kyllä sairasta.
On täällä hyviäkin hetkiä, esimerkiksi joskus viikonloppuaamuisin saa hetkeksi palautettua uskon ihmisten valoisaan puoleen. :D
Yksikin aktiivinen ihminen voi vaikuttaa ilmapiiriin paljon ja meistä jokainen voi itse kiinnittää huomiota siihen, kuinka itse täällä kommentoi.. :)
#paremmanpalstanpuolesta #ppp
Kuten tästäkin ketjusta huomaa ketkä on niitä uusia tulokkaita keiden toimesta palsta on pilattu. Ei ole feministit, eikä vasemmisto, eikä edes vihreät vaikka se on jo kategorisesti ylivoimaisesti eniten syyllistetty taho kaikkeen maailman pahuuteen tällä palstalla viimeaikoina ollut.
Ilmiantakaa ne törkeydet niihin reagoimatta!
On yksi yksinkertainen ratkaisu asiaan, älä käytä tätä palstaa, täällä ei ole pakko surffailla
jos ja kun pahoittaa mielensä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiantakaa ne törkeydet niihin reagoimatta!
Ne katoavat vain jotta trollit voisivat postata ne uudestaan oman agendansa kiihottamiseksi ja uhriutuvat että törkeydet oli muka asiallista puhetta. Eli ei muuuta mitään ehdotuksesi. Ihmiset pitäisi saada kunnioittamaan muita, mutta voimakkaasti tuntuu muodissa olevan päinvastainen suunta.
Vierailija kirjoitti:
Se on tämä kun voipi kirjoitella ilman oman nimeä julkaisemista tai edes nimimerkkiä. Ei voi mitään.
En tiedä onko tästäkään kyse, ainakaan kokonaan, sillä todella monet ihmiset ovat ihan omalla pärstänkuvallaan ja nimellään somessa ihan käsittämättömän myrkyllisiä nykyään. Samat ihmiset eivät välttämättä ole kasvotusten mitään ilkiöitä, mutta netissä ei ole jutuilla mitään filtteriä. Outo ilmiö.
En ole sitäkään mieltä, että syyttävän sormen voisi kääntää mihinkään tiettyyn poliittiseen ryhmään, sillä ihmiset ovat todella myrkyllisiä toisilleen aiheista jotka eivät liity politiikkaan mitenkään.
Some vain tuntuu tekevät ihmisistä joko myrkyllisiä naljailijoita joilla näppis sauhuaa pienestäkin provokaatiosta, tai sitten #blessed-hymistelijöitä jotka ihastelevat toisiaan somekuplissaan eivätkä siedä pienintäkään erimielisyyttä (edes siitä, oliko jokin elokuva hyvä vai ei).
Ei perse, mua alkaa pikkuhiljaa ärsyttää tämäkin foorumi.
.
Tulin juuri tuolta tatuointi ketjussa jossa todetaan, että kaikki tatuoidut ovat idiootteja, oman ihonsa pilaajia ja kaikkea muuta. Menkää tai älkää oikeasti menkö lukemaan, tulee vain pahamieli siitä kuinka ilkeitä ihmiset ovat.
.
Mitä se kiinnostaa niin paljon ihmisiä mitä joku random on iholleensa tatuoinut, miten se oikeasti voi raivostuttaa ihmistä niin paljon? (Vai olisiko tämä sitä lähimmäisen rakkautta, että vihataan niitä tatuointeja ja huolehditaan vain kaikista ettei ne ottaisi tatskoja, koska ne saastuttaa ihmisiä)
.
.
.
Keskittäisivät tuon raivoamisensa johonkin oikeasti tärkeään asiaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska vassarit haukkuu täällä koko ajan persuja ja naiset tekee henkilöhyökkäyksiä miehiä vastaan, jotka yrittää käydä asiallista keskustelua.
Miehet täällä tekevät suurimman osan epäasiallisista avauksista ja laukovat karmeimpia törkeyksiä.
Tuo tuossa on niin sanottu "itte oot" -puolustus. Sen käsitteen lanseerasi alunperin eräs yhdellä toisella keskustelupalstalla vaikuttanut legendaarinen asiakirjoittaja, joka huomasi, että naiset tekivät koko ajan rajuja häpäisykieltä sisältäviä henkilöhyökkäyksiä.
Tässä positiivisuutta; rakastan elämääni, olen kiitollinen siitä. En varsinaisesti kaipaa mitään lisää, minulla on ihana vaimoni ja pirteä kissa seuranani. Teen sitä mistä pidän ja voin Itse määritellä kuinka kehityn. Olen pysynyt terveenä, mutta en pidä sitä itsestään selvyytenä vaan käyn lenkeillä, pelaan jalkapalloa ja liikun muutenkin. Kaiken kaikkiaan mikään ei voisi olla paremmin, Suomi on hyvä maa asua ja täällä elää fiksu kansa, rakkautta ja tsemppiä kaikille.
Tätä olen miettinyt itsekin, tosin tämä ilmiö esiintyy kyllä muuallakin kuin täällä. Oikeastaan ihan kaikkialla netissä, missä ihmiset nyt ylipäätään pääsee kommentoimaan asioita, on myös toisten lyttäystä. Itseäni ei kovin usein lyttäys pahemmin satuta, paitsi tietynlaiset kommentit, joihin vihamielisyys on ikään kuin piilotettu olevinaan järkevästi ja asiallisesti, niin ne joskus sattuvat. Semmoinen piilokettuilu, jota koitetaan tehdä muka oikeutetuksi järkeilemällä. Näitä olen kyllä aika ahkeraan ilmiantanut, niin kuin kyllä ylipäätäänsäkin kaikkia epäasiallisia kommentteja, kohdistuvatpa ne sitten kehen tahansa. Mutta ei nämä ilmiantamallakaan lakkaa.
Kiitos ap piristävästä aloituksesta!
Kaiken (tämän) negatiivisuuden keskellä alkaa ainakin itse ajattelemaan että näinkö ne muut ihmiset todella ajattelevat. Kun joku käyttäytyy täällä netin ulkopuolella huonosti, siihen helposti liittää jotain minkä luki netistä. Se juuri tekee tästä niin myrkyllistä, ainakin itseni kaltaiselle analysoijalle.
Eihän laiteta pahaa kiertämään, vastataan hyvään hyvällä ja tekemällä lisää hyvää ja siihen negatiiviseen ei vastata mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei perse, mua alkaa pikkuhiljaa ärsyttää tämäkin foorumi.
.
Tulin juuri tuolta tatuointi ketjussa jossa todetaan, että kaikki tatuoidut ovat idiootteja, oman ihonsa pilaajia ja kaikkea muuta. Menkää tai älkää oikeasti menkö lukemaan, tulee vain pahamieli siitä kuinka ilkeitä ihmiset ovat.
.
Mitä se kiinnostaa niin paljon ihmisiä mitä joku random on iholleensa tatuoinut, miten se oikeasti voi raivostuttaa ihmistä niin paljon? (Vai olisiko tämä sitä lähimmäisen rakkautta, että vihataan niitä tatuointeja ja huolehditaan vain kaikista ettei ne ottaisi tatskoja, koska ne saastuttaa ihmisiä)
.
.
.
Keskittäisivät tuon raivoamisensa johonkin oikeasti tärkeään asiaan!
Vaikeaahan se on jos vika on muissa, tatskoissa, m amuissa, vasuissa, demuissa, porhoissa, maaseudussa, eussa, laeissa, muttei koskaan itsessä.
Vierailija kirjoitti:
Koska ap sinä olet narsisti ja haluaisit muiden vain ihailevan itseäsi ja asioita elämässäsi. Kenenkään ei tarvitse olla mielistelevä pyllykärpäsesi.
Positiivisuudessa ei ole koskaan mitään pahaa, mutta sinun negatiivisessa kommentissa on.
Eihän tämä ole koskaan ollut erilainen.
No millainen tämän pitäisi olla? Että kaikki vastaavat kaikkiin aloituksiin vain, että ihqua?
Se on tämä kun voipi kirjoitella ilman oman nimeä julkaisemista tai edes nimimerkkiä. Ei voi mitään.