Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nelikymppisellä enää mitään toivoa elämän suhteen?

Vierailija
22.05.2019 |

Olen monessakin asiassa hyvin kokematon ja haluaisin vielä löytää elämäni rakkauden. Nuorempana vain roikuin vuosikaudet netissä, kävin elokuva-arkistossa yksin katselemassa leffoja ja opiskelin vuosikaudet; sittemmin tein töitä aamusta iltaan. Sosiaalinen elämäni on ollut aina todella vähäistä ja seksuaalisesti olen todella kokematon. Mulla ei ole ainoatakaan ystävää, mutta mulla on lapsia ja olen eronnut. Exäni kanssa olen hyvissä väleissä. Muutama pinnallinen kaveri on sinänsä myös.

Olen opiskellut todella paljon kaikenlaista yliopistossa ja haluaisin vain opiskella lisääkin. Tiedonjanoni on periaatteessa loputon. Pidän myös matkustelustakin juuri siksi, kun haluan oppia lisää uusista paikoista ja sivistyä. Työni on periaatteessa ihan vaativaa, mutta haluaisin uusia haasteitakin, mutta en uskalla hakea uusia työpaikkoja. Elämäni on tavallaan umpikujassa monellakin tavoin ja ikä alkaa olla suurimmista esteistä onnelle. Mikä tilanteessani auttaisi?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma elämäni "alkoi" vasta viisikymppisenä, joten ei sinulla mitään hätää ole. Rohkeasti vain maailmaa päin ja katsomaan, mitä sinulle on siellä tarjolla. :)

Kerro tarinasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä