Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pärjääkö 500 eurolla kuukaudessa

Vierailija
21.05.2019 |

Tämä 500 jää laskujen jälkeen elämiseen, tulot tippuivat roimasti. Yksi lapsi.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinut tarvitsen

Vierailija
62/71 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, 150 euroa ruokiin/viikko, asu lähellä kauppaa👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aina tämä epämääräinen "laskujen jälkeen". Minä pärjään "laskujen jälkeen" 150 eurollakin kuukauden helposti, joskus vähemmälläkin. Minulla laskuihin kuuluu mm. polttoaineet, sähköt, lainat, ruuat, vakuutukset ja viestintäpalvelut. En sitten rahaa oikeasti mihinkään muuhun tarvikaan välttämättä.

Eli sinä et syö kotona etkä työpaikalla, eikä sinun tarvitse koskaan ostaa lapselle tai itsellesi mitään vaatetta? Teillä ei ole mitään arkimenoja perheessä, et joudu kustantamaan koskaan myöskään mitään yllättävää menoa? Kyllä minäkin sillee pärjäisin ihan lasten taskurahalla, kympillä viikko. Tälleen aikuisena ei kyllä ihan onnistu jostakin syystä.

Nuo kaikki saa "laskuille" yksinkertaisesti maksamalla luottokortilla esimerkiksi.

Vierailija
64/71 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aina tämä epämääräinen "laskujen jälkeen". Minä pärjään "laskujen jälkeen" 150 eurollakin kuukauden helposti, joskus vähemmälläkin. Minulla laskuihin kuuluu mm. polttoaineet, sähköt, lainat, ruuat, vakuutukset ja viestintäpalvelut. En sitten rahaa oikeasti mihinkään muuhun tarvikaan välttämättä.

Eli sinä et syö kotona etkä työpaikalla, eikä sinun tarvitse koskaan ostaa lapselle tai itsellesi mitään vaatetta? Teillä ei ole mitään arkimenoja perheessä, et joudu kustantamaan koskaan myöskään mitään yllättävää menoa? Kyllä minäkin sillee pärjäisin ihan lasten taskurahalla, kympillä viikko. Tälleen aikuisena ei kyllä ihan onnistu jostakin syystä.

Nuo kaikki saa "laskuille" yksinkertaisesti maksamalla luottokortilla esimerkiksi.

Luottokortti(kin) on väline, apuväline, jota on osattava käyyttäää oikein. Kun maksaa luottokortilla, niin ei tee muuta kuin siirtää maksua tuonnemmaksi. - Toivottvasti silloin on sitten rahaa millä makssa pois. Itse käytän tulorajoitteisena opiskelijana usein käteistä mieluummin siksi, että käteistä käyttämällä, jotenkin tunnen tai aistin rahan kulumisen peremmin. - Maksukorttia käyttämällä rahaa palaa, jotenkin huomaamatta. Ehkä olen annan itsestäni näin oudon mielikuvan. Perustelen kuvaamaani toimintaani sillä, että minulle on tärkeäää tieää, että mihin käytän (vähäiset)rahani. Toistaiseksi olen selvinnyt ilman velkaa.   

Vierailija
65/71 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 100 euroa viikkoa rahaa käytettävänä. Mikä on ongelma?

Vierailija
66/71 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ub

Vierailija
67/71 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aikamoinen summa xd

Vierailija
68/71 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos siitä on jo asumislaskut, nettilaskut, harrastuslaskut, ruokalasku ja bensalasku maksettu pois, niin saattaisinpa pärjätäkin.

Vierailija
69/71 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusruokaa, autoilua mahdollisimman vähän ja vaatteet alesta. Kerää puskuria vaikka edes parikymppiä kuussa.

Vierailija
70/71 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko rako maksaa aina rahat

Vierailija
71/71 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukisitko edellisen vastauksen ensin kunnolla ja vastaisit vasta sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä