Vietkö lapsesi opettajalle tai hoitajalle viinipullon keväällä tai jouluna?
Just kun on työnantajat saatu uskomaan, ettei se viinapullo ole hyvä lahja työntekijälle, niin vanhemmat alkaa kantamaan viinaa lastensa opeille ja hoitajille.
Se alkoholisti voi olla kuka vaan, ei pelkästään se keski-ikäinen duunari-Pena, joka ratkeaa kun saa työnantajalta joululahjaksi viinapullon ja pilaa koko perheensä joulun. Se alkoholisti voi olla myös just sun lapsen ope tai hoitaja, joka ei pystykään vastustaan niitä saamiaan viinipulloja ja muuttuu täydeksi perkeleeksi humalassa.
Et josko keksisitte jotain muuta viemistä taas kevätjuhliin?
T:Alkoholistiäidin tytär
Kommentit (67)
Vien aina päiväkotiin skumpat keväisin.
Itse olen ope ja toivoisin myös skumppaa. En tosin oo saanut koskaan. Yritysmaailmassa oleva mieheni saa ennen joulua asiakkailta punaviinejä, keväisin proseccoa tai valkoviiniä pullo kaupalla. Ei sitäkään kukaan ihmettele. Päinvastoin. Alkoholistiksi ei kukaan muutu lahjaskumpasta. Kyllä niitä kiusauksia maailmassa piisaa.
Itse annan alkoholilla lahjojille sen saman pullon takaisin, kun on aika hankkia lahja heille. Vinkki on mennyt aika hyvin perille eikä pulloja ole enää juurikaan näkynyt.
En anna mitään. Toivotan vain hyvää lomaa. Lapsi on hyvä oppilas eikä tarvii mielistellä. Ainakaan vielä..
Ei kaikki tykkää alkoholista mutta ei myöskään suklaasta, joku voi olla allerginen kukille jne.
Mitä uskaltaa viedä?
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki tykkää alkoholista mutta ei myöskään suklaasta, joku voi olla allerginen kukille jne.
Mitä uskaltaa viedä?
Parempi kun ei vie mitään. Hoitotädit/sedät ja opettajat eivät tarvitse minkäänlaisia lahjuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi tehdä ongelman jostain viinipullosta? Se on hieno lahja ja jos ei juo, sen voi tarjota vieraille seuraavalla kerralla. Normaaleillakin ihmisillä lahjapullo voi seistä vuoden kaapissa, ennen kuin se käytetään.
Ja pihvi on hyvää tarjottavaa vegaanille. Jos ei itse syö niin voi antaa sitten jollekin muulle. Eikö lahjan tarkoitus ole ilahduttaa lahjan saajaa itseään eikä jotain toista ihmistä?
Alkoholistilla ja vegaanilla on kuitenkin se ero, että vegaani ei kuole, jos hänelle syöttää lihaa.
joo, kilopaali heinää!