Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nelikymppisen naisen karu kohtalo

Vierailija
21.05.2019 |

Mitä voi tehdä nelikymppinen, eronnut pienten lasten äiti? Puolet eliniästä olisi vielä jäljellä, mutta kumppanin löytäminen on lähes mahdotonta. En nauttinut mistään vilkkaasta seuraelämästä nuorenakaan ja seksuaalisesti olen melko kokematon jopa.

Toivoisin vielä löytäväni uskollisen oman kumppanin, mutta se lienee tosiaan mahdotonta. Uskovaisten porukoissa ei vapaita miehiä edes ole ja heidän porukoihinsa olen "paha, langennut nainen", sillä olen eronnut. Mitä tässä voi tehdä? Harmittaa olla sosiaalisessa mielessä alinta paarialuokkaa.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on miehen, ja sisältö on höpö höpöä.

Tuon ikäisiä eronneita miehiä on vaikka kuinka paljon, on menty liian nuorina yhteen eikä kummassakaan varsinaista vikaa. Se miesryhmä haluaa uuden suhteen ja heistä on siihen, toisin kun palstan ikisinkuista u-li-sijoista, jotka tämmöisiä ajoituksia tekevät.

Vierailija
42/60 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen parhaassa iässä.Miehiä on vapaana moninkertaisesti naisiin verrattuna, joten valinnanvaraa riittää.Go for it!

Mun mielestä 40 on hirveen hyvä ikä. Ihan vaikka 27-51 iän välimaastossa on montakin ihan ok potentiaalia. Eikä ikäero ole niin suuri mihinkään suuntaan.

Miksi 13 vuotta nuorempi kelpaa nelikymppiselle, mutta 13 vuotta vanhempi ei?

No toi oli täysin vedetty hatusta noin niinku sanoakseni että aikuisiässä ikäeroja ei silleen hirveästi kelaile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tuskin on nainen. Ei kukaan nainen puhuisi itsestään sosuaaluiesti alimpana paarialuokkana.

Keksin kyllä, ketkä palstalla voisivat yh-äidistä näin puhuakin.

Itse olen 50+ ja miehiä olisi tarjolla vaikka kuinka. Kuinka vakavaan suhteeseen, no harvempi. Mutta ei yhtään iltaa tarvis yksin viettää.

Vierailija
44/60 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehellä edes tekee? Muuta yhteen hyvän naiskaverin kanssa. Saat kaikki parisuhteen parhaat puolet - seuraa, jaetun talouden taloudelliset edut, henkistä tukea ja haleja. Ilman niitä paskoja puolia eli epätyydyttävää seksiä, jatkuvaa vonkaamisen kuuntelua ja kumppanin olemattoman taloustöihin osallistumisen ja henkisen läsnäolemattomuuden sietämistä.

Vierailija
45/60 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen parhaassa iässä.Miehiä on vapaana moninkertaisesti naisiin verrattuna, joten valinnanvaraa riittää.Go for it!

Ai koska niin moni nainen on jo valinnut haareminsa...?

Vierailija
46/60 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten pärjäät omillasi ikuisesti yksin ilman yhdenkään ihmisen kosketusta enää koskaan. Semmoista se on. Totu ajatukseen. Ei kiinnosta sääliä. Oot vaan liian tottunu prinesessa elämään missä sait huomiota ja rakkautta koska olit joskus nuori ja kaunis.

Sitten tuli vanhuus ja rumuus ja nyt saat koettaa pärjätä yksin omilla avuilla.

Vierailija
47/60 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tuskin on nainen. Ei kukaan nainen puhuisi itsestään sosuaaluiesti alimpana paarialuokkana.

Itse olen 50+ ja miehiä olisi tarjolla vaikka kuinka. Kuinka vakavaan suhteeseen, no harvempi. Mutta ei yhtään iltaa tarvis yksin viettää.

Jep. Lisäksi se luulo, että seksin saaminen jotenkin maagisesti saisi työelämässäkin aikaan onnistumisia, kertoo että aloittaja on oikeasti kitkerä palstamies.

Vierailija
48/60 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joten pärjäät omillasi ikuisesti yksin ilman yhdenkään ihmisen kosketusta enää koskaan. Semmoista se on. Totu ajatukseen. Ei kiinnosta sääliä. Oot vaan liian tottunu prinesessa elämään missä sait huomiota ja rakkautta koska olit joskus nuori ja kaunis.

Sitten tuli vanhuus ja rumuus ja nyt saat koettaa pärjätä yksin omilla avuilla.

Tuo on aloittajan tekstiä. Aloittaja on neitsyt-jonne, ihan selvästi.

Vierailija
49/60 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät naiset, siirtykää nyt jo suosiolla niihin ulkomaalaisiin. He eivät ole millään tavoin suomalaisia miehiä huonompia, vaikka suomalaismiehet niin yrittävät manipuloida ajattelemaan. Maailma on suuri ja kielitaito kyllä kasvaa molemmilla vähitellen, jos kommunikointivaikeuksisa pelkää. Monessa maassa on vielä olemassa perhearvoja ja mies pitää huolta sekä vaimostaan, että lapsista. Samoin heillä ei ole yleensä mitään alkoholiongelmia.

Suomalaisuus tekee hiukan eksoottisemmaksi ja siten lisää sitä omaa viehätystä miesten silmissä.

Ja mitä parasta maailmalla niitä miehiä riittää ja vielä kivannäköisiä. Tärkeintä on vain pitää huoli ettei osu huijari kohdalle, joten määrätyn moraalin omaavista maista ei kannata seuraa edes etsiä.

Vierailija
50/60 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutakun pappajunalla mummotunneliin, TuuT TuuT!

Vierailija
51/60 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole vain oma itsesi niin kyllä se siitä. Ja muista käydä suihkussa! Kyllä kaikille löytyy lopulta joku, näin uskon :) Mullakin olis haussa ihan just sellanen nainen kuin sinä mut kuitenkin sellanen joka et oo sinä, tiäks? Eikä sekään ole huono juttu, jos saat miehiltä (pano)kaverikortteja, arvokkaita ihmissuhteita nekin. Onnea matkaan!

Ja pommitus alkaa alkaaa.....

Niin tekee. Jos olis mies, alkaisi ulittelu.

Jep. Naisten neuvot miehelle: käy suihkussa ja ihmisten ilmoilla. Hyvä mies löytää aina naisen.

Nainen taas ei saa miestä millään vaikka miehiä on siellä täällä (näkymätön, mutta tosi asia) sadan metrin jono tutustumaan/panemaan/pussailemaan naisten kanssa. Naiset silmäilevät koppavasti sitä 100m jonoa ja toteavat että luusereita ja rumia kaikki ---> en taaskaan "saanut" miestä. Yhyy!!!1

Vierailija
52/60 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nelikymppisenä saa hyvin seuraa ja kumppanin, ellei itse torpedoi mahdollisuuksiaan omalla epävarmuudella tai olemalla esim. tylsä, rasittava tai ällö.

Jos pitää itsensä fyysisesti simpsakkana, tyylikkäänä, iloisena, mielenkiintoisena ja mukavana tyyppinä joka ei unohda naiseuttaan, niin hyvin pitäisi mennä.

Leuka pystyyn, äläkä määrittele itseäsi jonain ”eronneena naisena ja äitinä”, vaan ihan vaan naisena jolla on lapsia ja joka voi olla mitä vaan.

Ehkäpä olen tylsä ja hieman katkeroitunutkin, tosin olen käytännön pakottamana aktiivinen kuitenkin. En ole koskaan ole ollut kovin naisellinenkaan. Siis pitkät hiukset ja olen melko muodokas mutta hoikka, MUTTA olen kiinnostunut luonnontieteistä ja tekniikasta sekä olen lähes absolutisti ja hieman kuiva jutuiltani/seksuaalisesti estynyt. En ole lainkaan itsevarmakaan ja vieraille ihmisille olen asiallinen ja kohtelias sekä muodollinen, en mitenkään rempseän iloinen tai avoin.

Nuorenakin oli tämä sama henkisen puolen ongelmani pariutumisessa; siis en kokenut olevani sellainen söpö perusnainen, joka saisi miehen, vaan oon sellainen tylsä, hoikka ja hiljainen sekä epäluuloinen kuikelo.

Vierailija
53/60 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä on paljon vapaana, mutta olen samaa mieltä-mieluummin yksin kuin jurpon, urpon tai ääliön kanssa.

Joojoo, en ole mitään noista eikä kukaan nainen koskaan tutustu. Ei ruma eikä kaunis.

Sellaisia naisethan on. Monet reagoi koppavasti ja jopa vihamielisesti jos lähestyy. Sitten on ne prinsessat jotka on liian hienoja lähestymään ja ihmettelevät miksi miehet vaan istuu nurkissaan tekemättä aloitetta..

Vierailija
54/60 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Lisäksi se luulo, että seksin saaminen jotenkin maagisesti saisi työelämässäkin aikaan onnistumisia, kertoo että aloittaja on oikeasti kitkerä palstamies.

Se teksti (seksin voimasta omalla kohdallani ja parisuhteen voima joillain tuntemillani ihmisillä) ei ollut aloittajalta, vaan yhdeltä nuorelta naiselta.

Se, ettet sinä pidä seksistä ja koe sitä todella voimakkaasti elämään vaikuttavana asiana, ei ole kuin sinun kokemuksesi eikä mikään yleinen naisten kokemus.

Ihan kuten se, että minä olen paras versio itsestäni kun saan säännöllisesti seksiä, on minun kokemukseni.

Olisi kiva, jos meillä seksuaalisilla naisilla olisi oikeus tuoda kokemuksemme ja tunteemme ilmi ilman, että kokemuksiamme ollaan aina mitätöimässä lyttäämällä meidät joksikin ”uleiksi” tai muuten vaan miehiksi.

Vierailija
55/60 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä miehellä edes tekee? Muuta yhteen hyvän naiskaverin kanssa. Saat kaikki parisuhteen parhaat puolet - seuraa, jaetun talouden taloudelliset edut, henkistä tukea ja haleja. Ilman niitä paskoja puolia eli epätyydyttävää seksiä, jatkuvaa vonkaamisen kuuntelua ja kumppanin olemattoman taloustöihin osallistumisen ja henkisen läsnäolemattomuuden sietämistä.

No onpas katkeraa yleistämistä. Itsepä olet miehesi valkannut, millä lie perusteilla kun et ainakaan noihin mainitsemiisi asioihin ole vastinetta saanut. Varmaan naama tai raha edellä menty sitten.

P.S. Minun kokemukseni mukaan ei tarvitse vongata, normaali nainen kun haluaa sitä seksiä ihan itsekin.

M42

Vierailija
56/60 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse nimität itsesi "alimpaan paarialuokkaan", ei hyvä.

Mutta jos sinulla on terve Itseluottamus, tervettä seuraa löytyy kyllä.

Vierailija
57/60 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat joko kakskymppisen tai kuuskymppisen rakastajan. Tai miksei molemmat. Samanikäisiä miehiä harvemmin kiinnostaa jo lapset tehnyt eronnut nainen.

Varmaan suurempi juttu neljäkymppisellä on se, että lapset pieniä. Monella kuitenkin lapset aikuisuuden kynnyksellä ja taaperoarki uudestaan ei välttämättä houkuttele.

Kuitenkin uskon, että sopivan kumppanin löytyminen on mahdollista. Itsekin erosin kolmekymppisenä ja olin varma, että ei löydy sopivaa kumppania koska lapset on jo osaltani tehty. Löytyihän se mukava mies kuitenkin. Pari vuotta eron jälkeen tutustuin nuorempaan vela mieheen joka ihastui ja rakastui minuun vaikka olin varma, että jutusta ei voi vakavaa kehittyä lasteni takia. Tässä me nyt tyytyväisenä arkea jaamme.

Vierailija
58/60 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi puhua nainen itsestään noin. Itsekin luokittelin itseni kakkosluokan kansalaiseksi juuri eron jälkeen. Suurin prosessi oli itse hyväksyä itseni.

Vierailija
59/60 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät naiset, siirtykää nyt jo suosiolla niihin ulkomaalaisiin. He eivät ole millään tavoin suomalaisia miehiä huonompia, vaikka suomalaismiehet niin yrittävät manipuloida ajattelemaan. Maailma on suuri ja kielitaito kyllä kasvaa molemmilla vähitellen, jos kommunikointivaikeuksisa pelkää. Monessa maassa on vielä olemassa perhearvoja ja mies pitää huolta sekä vaimostaan, että lapsista. Samoin heillä ei ole yleensä mitään alkoholiongelmia.

Suomalaisuus tekee hiukan eksoottisemmaksi ja siten lisää sitä omaa viehätystä miesten silmissä.

Ja mitä parasta maailmalla niitä miehiä riittää ja vielä kivannäköisiä. Tärkeintä on vain pitää huoli ettei osu huijari kohdalle, joten määrätyn moraalin omaavista maista ei kannata seuraa edes etsiä.

Minkämaalaisia suosittelet, italialaiset pastamammanpojat on jo nähty. En kelpaa ehkä kuin venäläisille mutta kun ne ei ole kaikki oligarkkeja.

Vierailija
60/60 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisenähän elämä vasta oikeastaan alkaa. Lapset alkavat olla yleensä jo itsenäisiä eikä itsekään ole enää ihan niin pihalla kuin nuorempana. Ainakin näin miehenä tämä on ihan parasta aikaa ja sen perusteella mitä olen naisia tapaillut, niin ei teilläkään mitään hätää ole jos perusasiat ovat kunnossa.