Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

erekstion vahvennusnappeja?

iskä
20.05.2019 |

44v aamuerrektiot juuh kyllä niitä on ja seisokki ok tosin märkä nainen haluaisi ehkä laajentuneempaa asetta..jos useamman kerran jauhaa loppuun asti millassii panoxeja muut miehet käytätte? millainen vaikutus?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arginiini on aika jees ollut , alkaa vaikuttamaan viikon-parin popsimisen jälkeen, googlaa. Kannattaa katsoa grammamäärät purkin kyljestä, kun kaikkea paskaa myydään tolla luontaistuotesektorilla. Itse olen kausittain ottanut yhden tabun per päivä, vaikka purkissa suositellaankin kahta-kolmea. 

Vierailija
2/7 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arginiini on aika jees ollut , alkaa vaikuttamaan viikon-parin popsimisen jälkeen, googlaa. Kannattaa katsoa grammamäärät purkin kyljestä, kun kaikkea paskaa myydään tolla luontaistuotesektorilla. Itse olen kausittain ottanut yhden tabun per päivä, vaikka purkissa suositellaankin kahta-kolmea. 

stondaako voimakkaammin? vai suoraan nappiin sinisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää lääkäriin ja sildenafiili resepti kouraan.

Helppoa, halpaa ja toimii

Vierailija
4/7 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi arginiini  vuosituhannen ihmelääke?

Vierailija
5/7 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektio on voimakkaampi, stondaa helpommin. Siis tolla arginiinilla. Voi toki olla eroja eri ihmisillä. Lue tuolta kokemukset, niin ei tartte tähän kirjoittaa. http://parastaparisuhdetta.blogspot.com/2016/10/l-arginiini-ja-stondis-…

Vierailija
6/7 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vehkeet on ihan normaalit, kun kerran erektio on, ja pysyy, ja vehje toimii. Se että nyt vain olisi kiva paneskella emännän mieliksi 6 kertaa peräkkäin ei ole mikään hoidettavissa oleva sairaus tai tila. Pane siis hervemin, tai usein, mutta älä laukea välissä.

Vierailija
7/7 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vehkeet on ihan normaalit, kun kerran erektio on, ja pysyy, ja vehje toimii. Se että nyt vain olisi kiva paneskella emännän mieliksi 6 kertaa peräkkäin ei ole mikään hoidettavissa oleva sairaus tai tila. Pane siis hervemin, tai usein, mutta älä laukea välissä.

minkä sille voi että emännän supistellessa laukeaa usein 5min ssa ellei hiljenna.usein venytetään 24min ksi. kiva ous toknenki tehdä mutta jos emännn suukottelee välussä märkyys tekee seisokista vain tyydyttävän

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä