Ärsyttää että Jenni Vartiainen luuhaa vieläkin Havaijilla eikä tee mitään töitä kuten kunnon ihmiset!
Elelee vaan miljonääriukkonsa rahoilla. Aika törkeää. Tekeeköhän edes kotitöitä?
Kommentit (20)
Kyllä muakin ärsyttää, mutta ei se Jennin vika ole että mulle tai sulle ei ole suotu miljonäärimiestä tai laulu-uraa.
Minuakin ärsyttää ettei viihdy Suomessa. Sen sijaan olet väärässä tuossa elätysasiassa: Jennillä on itselläänkin miljoonatulot joten ei varmasti ole riippuvainen toisten rahoista.
No ei kyllä tarvitse kenenkään miehen rahoja tuo nainen. Suomen eniten tienaavien artistien joukossa.
Minäkin asuisin Havaijilla jos voisin.
Hanki sinäkin miljonäärimies niin ei tarvitse toisia kadehtia
Tuliko yllätyksenä ettei elämä ole reilua? Lopeta ruikuttaminen.
Mitä väliä sillä on, missä joku random-laulaja aikansa viettää. Ei se sinulta tai keneltäkään muultakaan ole pois, jos nauttii itse tienaamillaan (tai vaikka miehensä tienaamilla) rahoilla kauniista maisemista ja lomailusta.
Ei sen tarvitse tehdä töitä, vaikka eläisi sata vuotiaaksi, kun varallisuus on miljoonia, jotka tuottavat satojatuhansia tuottoja.
Ja vielä hyvin menestyvä yritys.
Näin kertoi Kauppalehti muutama viikko sitten.
Ja tekijänpalkkiot juoksevat koko ajan.
Vartiainen voi nauttia elämästään ja tehdä mitä lystää. Olen vähän kade.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on, missä joku random-laulaja aikansa viettää. Ei se sinulta tai keneltäkään muultakaan ole pois, jos nauttii itse tienaamillaan (tai vaikka miehensä tienaamilla) rahoilla kauniista maisemista ja lomailusta.
Ellette tiedä, on JV tienannut 17v uransa aikana ihan omaa rahaa, jolla voi tehdä mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihana kuva oli Instassa, Aloha.
Edelleen sitä aurinkoista, rentoa rannalla tai altaalla napattua kannikkakuvaa odotellaan! Havaijilla kuukausitolkulla ja säkki näyttää olevan päällä joka kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana kuva oli Instassa, Aloha.
Edelleen sitä aurinkoista, rentoa rannalla tai altaalla napattua kannikkakuvaa odotellaan! Havaijilla kuukausitolkulla ja säkki näyttää olevan päällä joka kuvassa.
Mene sinä kuolaamaan kannikkakuvia Jannan, Abreun ja Erika Vikmanin someen. Turhaan katselet Jennin Instaa.
Miksi tehdä töitä, kun voi elää mukavammin ja silti tahkota rahaa.
Tässä Jennin firma, joka tahkoo rahaa
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/74254f36-6240-4be0-a116-179b4e205fac
Ja lisäksi vielä miljoonien varallisuus, jotka tuottavat pääomatuloja.
Nainen on iskenyt kyllä kultasuoneen, ei ole rahasta huolta huomisesta.
Kyllä Jenni elää onnellisten tähtien alla ja noilla tuloilla ja omaisuudelle kuka tahansa viettäisi pitkääääää lomaaa. Ja vielä niin kaunis ja sädehtivä.
Hyvyys ja onnellisuus näkyy kyllä hänen kasvoista ja silmistä, niin kaunis ja onnellinen. Itsellenikin tulee hyvämieli, hänen puolestaan.
Eikö ap. ole vain kiva, kun jotkut eivät tarvitse murehtia raha-asioita.
En usko että Jenni on enää lomalla Havaijilla. Uskon että hän on jo palannut takaisin New Yorkiin, mutta päivittää silti kuvia lomaltaan.
Vierailija kirjoitti:
En usko että Jenni on enää lomalla Havaijilla. Uskon että hän on jo palannut takaisin New Yorkiin, mutta päivittää silti kuvia lomaltaan.
Miten niin päättelet? Itse asiassa kuuluuko yhtään kellekään missä ja mitä Jenni tekee lomallaan? Ei tyrkytä puolipukeisia dissikuvia mediaan kuten Abreu, Janna ym joten annetaanko hänen olla rauhassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin päättelet? Itse asiassa kuuluuko yhtään kellekään missä ja mitä Jenni tekee lomallaan? Ei tyrkytä puolipukeisia dissikuvia mediaan kuten Abreu, Janna ym joten annetaanko hänen olla rauhassa?
No älä nyt vedä hernettä nenään :D Jennin miehen ig:stä näin päättelin. Ja tottakai hän saa tehdä lomallaan mitä ikinä haluaakaan, siitä en valittanut (eikä se ollut jutun pointti). Ja kai noita Jennin upeita lomakuvia saa kommentoida :)
Pitäähän Jennin välillä lomaakin viettää. Jos et tiennyt, niin laulajan työ on muutakin kuin pelkkää lavalla heilumista. Aika paljon pitää tehdä töitä, että on mitä siellä lavalla esittää. Enkä nyt tarkoita vain laulujen sanoittamista ja säveltämistä.
Jenni on siunattu upealla lauluäänellä ja on itse tehnyt sillä elantonsa. Pää kii.